Dagens utskeielse..

På handleturen i dag ble det som vanlig en tur innom kafè i Drammen og valget falt på La Boulangerie som vi også har vært på før (se her), der er det så utrolig mye gode bakevarer og jeg som pleier spise et halvt rundstykke valgte å skeie ut med en sitronterte som frista noe veldig ..og den var var helt perfekt god…sprø, myk, sur, søt…alt på en gang..nam !

Kunne du blitt fristet av denne ….


Mannen valgte skolebrød ..smakte visst bra det også…..

Helt perfekte spør du meg….

#laboulangerie #drammen #sitronterte #blogg #kafe #kaffe

 

48 kommentarer
    1. Jeg ville nok gjort ditt valg, for den der så ut til å være farlig god. Og så herlig da, å prøve noe utenom det vanlige 🙂 Man trenger ikke alltid å være “fornuftig” 😉
      Selv har jeg også vært på kafé i dag. Men nøyde meg med en kaffe latte 🙂 Hadde nettopp spist. Og var på kafé med Venneklubben. Veldig koselig. Fast treff hver lørdag klokken 14. Og nå kjenner jeg at det i grunnen kunne være en grei rutine å ha 🙂 God prat og mye latter. Det gjør godt for humøret 🙂
      Ha en fortsatt kjempefin lørdag fineste du <3 Klem til deg <3

    2. margarites: ..hehe..den var jo veldig delikat..og smakte helt nydelig :))..ja vi pleier ta en kaffe i forbindelse med handling på lørdager..hyggelig å finne på litt sammen :))Takk, kos deg i kveld du også :))

    3. Eva: Ja den var veldig delikat..og helt nydelig smak på den :))..ja av og til er det ok å prøve noe en ikke pleier…værra litt gæærn..haha…
      Hørtes koselig ut..og kaffe latte er godt det også..jeg tok sitronterten som frokost jeg :))..viktig å gjøre noe som man får positive opplevelser av..om man møter venner eller som jeg er en tur med mannen :)) Kos deg videre i dag og stor klem tilbake <3

    4. akkurat ja… ble ikke kafe i dag gitt.. men når det blir så velger jeg som regel rundstykke med noe godt på. Er ikke sånn veldig kakemons for å si det sånn 😛 Men hver sin smak 🙂

    5. Det er ser godt ut, var sikkert mye folk der idag. Det var pent vær i formiddag og da strømmer det masse folk til sentrum.

    6. Ååååååååå! Jeg er ikke i tvil om hva JEG hadde valgt. Den sitronterta ser heeelt nydelig ut!! Jeg er vel kanskje litt kategorisk nå, men det var ganske typisk at Gubben din tok skolebrød. Da er’n en TYPISK GUBBE …på Kakefronten – uten at det er noe negativt i det…for så vidt.. (Skolebrød er drita kjedelig;….. unnskyld ordbruken!) 😉

    7. Åååååå ja denne kunne jeg så absolutt blitt fristet til og spise også:-) Og nå har jeg vært ute på dugnad i hele dag så må jo si at nå lyster jeg på noe ekstra godt her. En fortsatt fin lørdag:-)

    8. dedicat: :)) ..jeg velger også rundstykke som regel..for jeg er heller ikke så veldig søtmons..men av og til så frister det..og det var artig å teste denne sitronterten som falt i god smak :))
      Og nå har vi spist jordbær og is ..så ble mye søtt i dag :))

    9. Helge: Kjempegod :))..de har bare gode varer tror jeg..var mange der ja..men ikke overfylt :)) Vi satt inne for vi var der ganske tidlig..og da var det ikke sol på borda ute enda…så vi får sitte ute senere i sommer :)) Kos deg i kveld :))

    10. karidansen: ..hehe..helt nydelig..litt mer traust mannen ja..men kjempegode skolebrød også da :))..moro å teste noen nye varer av og til :))

    11. Hobbystua: ..hehe..var litt uimotståelig den ja :)) ..oj så flink da fortjener du noe godt..håper du har kost deg masse i kveld ..og fortsatt koser deg…her ser vi på Gullruten :))

    12. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Var helt nydelig :)) Det er godt det også…en halv på hver kan holde det om en skal spise mye resten av dagen også :)) Fin kveld videre …her ser vi på tv :))

    13. Å ja herremingud, den så fristende ut. ..Godt å skjeie ut iblant, gjør det selv om jeg ikke burde da!
      Har ikke sett sånn sitron terte her jeg bor..
      Men cafe prisene er vel jevnt over hele Norge, gud for bidd, så dyrt det er med kosikos mat, rett før mensen mat, he, he…
      En kaffelatte og si en bolle eller sånn romkule da,det blir glatt rundt en 100lapp?
      Norsk Cafe vr cafe i USA så får du brått noen fete valutaer for pengene i USA for noen små penger!

    14. Hahahaha nå trodde jeg først at du hadde rukket å vært å slått tenna i bakevarer allerede i dag men så var det jo i går 😀 Den kaka di så supergod ut føre jeg leste : sitron…for det liker jeg ikke men med vaniljekrem inni jommi nå fikk jeg så lyst på kake 😀 Ha en nydelig dag pg i DAG er det kakedag 😀 <3 klæmme 🙂

    15. Den så fantastisk god ut 🙂 Forstår godt at du ikke klarte å motstå den 🙂 Koselig at dere har en sånn tur (er det ukentlig?) hvor dere koser dere litt ekstra <3 Jeg prøver å bli flinkere til å invitere gubben her også med ut på en kakebit eller en kaffe. Det er jo så hyggelig - og viktig 🙂

    16. maiken: Denne var perfekt, fransk han som baker der og driver det :))Ligger jo oppskrifter på nettet men om de blir så gode vet jeg ikke :))

    17. spira: ..hehe..veldig delikat og helt fantastisk smak ..nam:))…litt kaker må man ha…bare ikke hver dag :)) ..ikke så mange steder har det rundt her heller..men denne kafeèn har fransk eier .
      Blir fort dyrt ja..men vi er “aldri “ute å spiser middag lenger..så da blir det litt penger på kaffe og litt til i stedenfor :)) I USA har jeg aldri vært…men stemmer nok det :))

    18. ladyaugust: Neida, ikke frokostmat akkurat :)) Veldig fristende..og jeg elsker den litt sure smaken mot det søte :)) Skolebrød passer bedre for deg da…liker det også jeg :)) I dag er det nydelig vær her …måtte det vare i mange dager 🙂 Klem<3

    19. V for Vendetta: Og det var den :)) ..veldig fristende …Vi pleier å ta en kaffe på lørdagene når vi er å handler til helgen …koselig vane det :)) Mannen setter også pris på det..siden vi ikke er med på så mye annet for tida..litt ut av huset trenger man :)) Kos deg med søndagskvelden :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg