Fotografering bak gjerdet ….

I dag tok jeg med det nye canon -kameraet mitt …..og tenkte jeg skulle ta noen bilder på Gulskogen gård..men jammen så åpner de ikke før i mai så da får jeg ta en tur igjen senere å fotografere på innsiden av gjerdet.

Men noen bilder måtte jeg jo ta når jeg først var der..så da gikk jeg ned ved elva og tok noen bilder inn gjennom og over gjerdet ..noe som egentlig ble litt fint synes jeg…..

Og så måtte jeg jo ta bilde av et par krakker på utsiden også…for det er blant mine yndlingsmotiver .


Gleder meg til en tur på innsiden, mange år siden sist….

Et gjerde kan jo være et fint motiv også…

Det bugner av vakker hvitveis…

Ser ganske nymalt ut den krakken…

Mange alèer og gamle trær der også…

På broa der inne er det mange som har tatt bryllupsbilder….

Her kan man sette seg og se utover Drammenselva….#gulskogengård #gulskogen #drammen #blogg #dtavis

50 kommentarer
    1. Kjempefine bilder. Morsomt med nytt kamera kan jeg tenke meg 🙂 Blir mer gøy å lete etter spesielle motiver også 🙂 Ha en super kveld. Her skal det vaskes hår 😀 Klemmer <3

    2. frodith: Takker ..veldig gøy ,selv om jeg fortsatt bare knipser på “automatisk”..også savna jeg sola da jeg fotograferte i dag…Å se etter motiver er det gøyeste av det med å ta bilder :))
      Håper du blir fornøyd med håret..hehe.. Klem tilbake <3

    3. Spennende 🙂 Tydelig at du har hodet fullt av kommende motiver 🙂 Jeg var ute og fotograferte i dag jeg også. Men jeg kan garantere deg at det var i HELT andre omgivelser, men det kommer i et innlegg senere 😀 ha en fin kveld

    4. rundtomkringtrorjeg: Så du har vært der..så gøy :)) Mange år siden jeg var der også..men kjører forbi på vei til Drammen :)) Takker :))

    5. dedicat: Tusen takk..ja jeg elsker å se etter fine motiver..savna sola litt i dag da..selv om det egentlig ikke skal være så bra på bilder ..synes jeg ofte det blir best bilder da :))
      Jeg følger med…gøy med foto uansett motiver og omgivelser :))

    6. littavkobling.blogg.no: Så hyggelig takk :)) Jeg har sett det en stund..men ikke så mange samlet som her :)) ..Ja tror de hadde fått en våroppfrisking :))

    7. Flotte bilder! Du er flink til å “se” motiver, for her var det mye fint. Jeg liker veldig godt Hvitveis, og det ser ut til å være uendelig mange motiver på innsiden av gjerdene. Og så begynner det å bli grønt på trærne, det er herlig. Ha en fin kveld 🙂

    8. Så fint det var der! Gjerdebildene ble spennende de og en krakk inviterer til en pause i våren. Gleder meg til du kommer innenfor. Ha en fin kveld! 🙂

    9. Artig effekt du fikk av å ta bilder gjennom gjerdet. Liker spesielt godt bildet av hvitveisen og av broa der du har treet med blomsterknopper i forgrunnen. Skjønner godt at brudepar tar bilder der. Det er jo en veldig romantisk ramme… 🙂

    10. margarites: Takker og bukker :)) Så koselig sagt det var..jeg synes i allefall det er gøy :))..hvitveisen er kjempefin..og her var det masse av den …Ja ..og når jeg skal dit neste gang er det sikkert enda mer fargerikt og frodig :)) Klem fra meg :))

    11. karidansen: Ja, når jeg ikke kom meg inn..ble det jo alikevell noen bra bilder..så får jeg ha “innsiden”tilgode:)…Ja det ble litt fint og et “romantisk”motiv :)) Blitt fotografert noen par der ja <3

    12. Kanskje du og mannen din ble fotografert der da dere giftet dere? 😀 Ja, når du kommer deg “på innsiden” så kan du ta bilder “innenfra og ut”! 😉 Kjekt å ha litt til gode i blant….. 😉 Hadde du kommet deg inn i dag, så hadde du trolig ikke reist tilbake for å ta bilder fra utsiden……. 😀

    13. natheless: Det er et fint område og vakkert med trær og blomster der inne bak gjerdet :))..krakker er så fint, særlig ved vann :)) Det kommer nok bilder fra innsiden også 🙂 God natt<3

    14. karidansen: Vi tok ikke bilder der, var hos en fotograf i Hokksund ..ikke så langt fra oss..og tok bilder inne …gifta oss i November :)) Også er jeg /vi slik at vi gjør ting enkelt ikke noe stort bryllup…men koselig for det :))
      Artig reflektert..for ja da hadde det nok ikke blitt til at jeg tok disse bildene..og litt senere er det sikkert enda finere der inne også..med masse blomster og grønt :)) Også kan jeg ta bilder ut da ja….kanskje av folka som går forbi på gangveien ved elva ..haha…Sov godt :))

    15. Jeg synes du får veldig skarpe og fine bilder med det nye kameraet 🙂 Det var mange fine motiver du selv om du måtte stå bak gjerdet. Der er det nok fint å vandre rundt når de åpner 🙂
      Jeg skal prøve å få testa ny kameraet mitt innlegg helga jeg også. Skal på veteran bil treff, så kan bli noen stilige motiver der 🙂
      Ha en riktig fin torsdag Anne, nå er det helg igjen 🙂 klem 🙂

    16. Gulskogen Gård ligger vakkert til med et flott parkanlegg rundt seg. Der har jeg vært endel ganger men aldri på omvisning. Et herlig sted for store som små.

    17. spira: Tusen takk..så hyggelig å høre det..jeg liker veldig godt å gå å se etter ting jeg tror kan bli fint på bilder :)) Tror dette kameraet blir bra..men som regel tar jeg med det lille jeg har på tur..men nå skulle jeg jo liksom på “fototur” :)) Kos deg i kveld <3

    18. Helge: Veldig fint der ..jeg har heller ikke vært på omvisning, bare gått ute der på egenhånd..og for mange år siden var jeg på en konsert der med Dollie ..Witch..witch eller noe sånt tror jeg det het :)) Koselig med slike plasser :))

    19. Det der så ut til å være veldig idyllisk 🙂 Og spesielt den broen. Jeg skjønner godt at mange liker å ha den med på brudebildene 🙂
      Og ja, det var tøft å ta bilder gjennom gjerdet. Ga litt dybde i bildene 🙂
      Tror dette må være en fin plass å sitte og la tankene fly 🙂
      Ha en god langhelg 🙂 Klem fra meg <3

    20. Hei. Masse flotte bilder her ser eg. Spennende detaljer med bilder gjennom gjerdet. Og masse flotte motiver å få fotografert. blir spennende å sjå kva du får frem når du kjem deg innenfor gjerdet også. Kjekt med slike utflykter hvertfall. Kos deg i kveld og resten av uken. klem fra Nøtterøy <3

    21. Eva: Ja ,blir et romantisk motiv med den broa ..litt gammeldags liksom :)) Moro å ta bilder på litt ulikemåter og få en annerledes effekt :)) Her er det mye vakkert å sepå og elva rett ved siden av der også er flott å se utover og gjerne ta bilder :)) Takk det samme til deg <3

    22. gretashobby: Takk, så koselig at du synes det :)) Ja der inne er det flott og utover nå blir det enda mer blomster og grønt …så da blir det nok fine bilder også :)) Koselig å være ved elva også..gir litt ro :)) Kos deg masse med familien . Klem<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg