Se hva jeg kjøpte for tilgodelappen…

Skrev jo for noen uker siden at jeg var fornøyd kunde på Kappahl..se her ..Og her om dagen fant jeg noen helt enkle klassiske ting jeg ville bruke pengene på.

Jakke får jeg heller kjøpe meg til høsten…eller jeg har jo noen flere i skapet også..så vi får se….

Nå fikk jeg jammen brukt mine gode tegneferdigheter i paint igjen også….det er lov til å le …hehe……Finnes sikker noen ferdige bokstaver jeg kunne brukt ..men det fant ikke jeg ut av på egenhånd…


Ble jo fin farge på tilgodelappen i allefall….

Kjøpte rett og slett ting jeg vet jeg kommer til å bruke..og jeg elsker slike litt løse bukser….

#kappahl #paint #mjøndalen #tilgodelapp #mote

43 kommentarer
    1. Så ut som fine ting da 🙂 Jeg måtte le av lappen, det er en knapp i Paint, med bilde av en bokstav 😀 Den er det 😀 He-he Klemmer og ha en nydelig kveld. Jeg er på landet :- ) <3

    2. frodith: Takk, ja enkle behagelige klær :))..haha..ja det var litt amatørpreg over den :)) Så den bokstaven og trykket på den..men komm bare noen farga figurer frem..så får en av guttene til å hjelpe meg..eller prøver når jeg orker å “fikkle” litt mer med det …Kos deg på landet og sov godt :)) Klem<3

    3. Dæsken.. du har kommet langt.. skriver egne tilgodelapper i Paint.. leer. jeg har ikke funnet Paint en gang. Venter jo ennå på å få pc’en min tilbake etter hard disc kræsjen. De valgte jo å pusse opp Expert her og har holdt stengt iflere dager.. sukk.. denne gamle vil jeg helst ikke ha mere på, den ynker seg og vifta går kontinuerlig.. 😛

    4. dedicat: ..haha..noe amatørmessig…men jeg fikk jo knota ned noe, bedre enn ingenting :))..kanskje jeg skall lage flere å se om jeg får handla mer..hehe
      Fikk en av guttene mine til å vise meg paint..og da bare sitter jeg å prøver litt..men som du ser jeg har ikke kommet særlig langt :)) Håper du får en pc som fungerer bra snart ..trenger jo det om man skal blogge :)) Ha ei fin kommende uke :))

    5. Artig og lekre plagg du fikk for tilgodelappen. Kjekt å finne nå utover 🙂 Jeg har også fornyet meg i klesveien nå denne uken, vært på shopping og brukt en del penger. Blir som et nytt menneske når en får noen flotte nye plagg i hus, he-he!
      Ha en toppers uke !

    6. toveview: Takk, jeg er fornøyd..enkle og greie ting..som er behagelige å ha på :))..så fint da..moro med klær nå som det er varmere ..så en ikke må pakke seg inn med kåper og skjerf..Håper du blir fornøyd med de nye klærne :)) Fin kommende uke du også :)).

    7. Nye klær er alltid en slager!=)
      har faktisk ikke kjøpt meg nooe nye klær på snart 6 måneder jeg, litt imponert over mge selv 🙂 Ikke har det vært planlagt heller, men bare blitt slik 😀

    8. Så mye fint du har kjøpt altså <3
      Akkurat nå er jeg selv i shoppingmodus. Men det kommer jo av at hele garderoben min er på vei ut av huset. Svært lite passer lenger. Men har ikke tilgodelapper, så får heller ta det litt etter litt, og aller helst på tilbud 😉
      Kos deg med nye klær. Det er alltid kjekt med noe nytt og friskt 🙂
      Klemmer sendes, med ønske om en god natt <3

    9. Den buksa med knyting ser veldig behagelig ut og er veldig DEG ut fra de bildene jeg har sett tidligere. Du fikk mye for penga… Synes det er artig med den Paint-skrivinga di…. 😀 Bra hvis vi ikke tar oss sjøl så høytidelig støtt… Jeg kan ikke det med paint ennå, men nå har jeg fått hjelp til å finne redigeringsprogram for bilder via Frodith, BforB og Natheless. Jeg har også prøvd meg på linking.Synes vi er noen tøffe damer….Vi prøver og feiler …og våger å vise fram resultatet sjøl om det er litt “uferdig”,! 😀

    10. Moving On: Gøy med litt nytt…men blir ofte til at en bruker favorittene uansett så veldig greit å ha noen perioder med kjøpestopp..jeg tar ofte sånne halvårsperioder hvor jeg ikke kjøper noe :))
      Fin dag videre til deg :))

    11. Eva: Takk..enkle greie ting jeg vet jeg vil bruke :)) Ja da mååå jo du fornye litt..og det er mye fint å få billig da..og mange plagg kan jo varrieres med ulikt tilbehør :))
      Har så lett for å “spare”litt på de nye klærne og det er jo bare tull…de er jo kjøpt for å brukes:)))
      Kos deg videre i dag<3

    12. karidansen: Det er slike bukser som fort blir favoritter her ja:))..hyggelig at du tenker de er litt MEG..for jeg liker stilen :))
      …hehe..ja jeg har ikke noe problem med å by litt på “feila”mine..jeg og synes det er herlig når du og andre gjør det også…det betyr vel at vi er ganske fornøyde med oss selv ..til tross for at vi ikke er perfekte…Man kommer inni ting litt etter litt..jeg får som regel hjelp av guttene mine til nye tekniske ting..og det jeg bruker mye blir jeg “god”på..andre ting må jeg spørre om hver gang..hehe…:)))

    13. Den Blå Steinbukk: Takker så mye :))..hehe..litt barnslig ..men ganske sjarmerende håper jeg..og det er jo gøy å prøve i allefall :))

    14. Tilbaketråkk: annebe – Antrekk 50+

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg