Inspirasjon til lunsj !

Idag hadde jeg besøk av en svigerinne til lunj, og det er veldig hyggelig..hun er som regel her en gang i mnd og ditto ..jeg hos henne….da er det hyggelig å gjøre i stand litt god mat…og jeg liker å pynte fat ,så det skal se litt innbydende ut.

Måten jeg pynter på er nok litt “gammeldags” .Ungdommens” lunsjbord er nok litt mer rustikke , med et mindre fargerikt inntrykk, noe som også er veldig delikat…men er jo så deilig å ha masse, paprika ,tomater , ruccola o.l..så da blir det litt fargerikt da..hehe.. ..

De to øverste bildene er fra dagens lunsj….de andre fra en gang tidligere….så om du ikke kommer på noe å servere ,håper jeg å ha gitt deg noen ideer her..

Legger ved en link til tidligere oppskrift på horn nederst i innlegget…..


Roastbiff,skinke og ulike oster er mat som passer godt til lunsj….

Crabsticks med dill er kjempe godt…..

Og noen andre varianter som smaker….Oppskrift på horna finner du her …   #baking #oppskrifter #lunsj #matblogg #mjøndalen #gilde #laks #prior

65 kommentarer

Siste innlegg