Heldige meg !!!!

Jeg har jeg fått pakke i posten i dag, denne gangen var det premie fra jeg tippa innholdet i et påskeegg på bloggen Fidolina (inilssens.blogg.no)…en koselig blogg , med ei hyggelig jente …se HER

Ikke nok med at pakka var koselig pynta med sommerfugler, og det var frimerker for en “formue”på…så var det ting helt i min smak inni pakka også , og et hyggelig kort….så hjertelig takk snille Ina.

Her på bloggen er det virkelig mange koselige folk, som gjør ting som er hyggelig for andre…og ikke bare de som sender pakker altså, men som kommer med hyggelige kommentarer og lager fine /inspirerende innlegg …


Kos med slike overraskelser i posten….

Så fine ting, nå kan jeg “freshe” meg opp til sommeren….#pakke #posten #mjøndalen #nivea #blogg #bergen

 

 

48 kommentarer
    1. Gratulerer med pakke. Du er no jammen heldig da. Stadig vekk du vinner noe syns eg. Men ein må kanskje vere med for å vinne. Gaven er deg vel unt vennen. Kos deg med den. nyt kvelden og din kjære. klem<3

    2. Du har så rett, de gode kommentarene er ofte til inspirasjon i hverdagen – også til ettertanke…Uten dem hadde jeg nok avsluttet bloggprosjektet for lengst.
      Vi får stå på videre…

    3. Så herlig 🙂 Jeg fikk også i dag 🙂 Jeg fikk trøstepremie 🙂 KJempekos med pakker i posten .-) Jeg er skikkelig postmann -fan om dagen :- Kos deg med kvelden 🙂 Jeg har hemmeligheter på lager her snart 😀 Klemmer <3

    4. Ja det er moro med pakker og heldige deg .
      Ja ser du har mange Blogg venner og de virker hyggelige og kos for deg også.
      Jeg prøvde meg jo på en blogg og synes det var trivelig .
      Men måtte bare melde pass etter kort tid .
      Jeg orker ikke å være så tilgjengelig og ville svare alle som skriver noe til meg .
      Jeg har ikke det overskuddet , men setter pris på å lese din Blogg og svare når jeg klarer / orker.
      Jeg legger litt ut på Face og synes det oppmuntrer meg med hyggelige tilbakemeldinger derfra .
      Skal ikke mye til om dagen for å si det slik .
      Nå er det de nervepirrende med de vente dagene til jeg skal inn for svar på Radiumen,
      For om det er mer spredning.
      Er nesten ikke til å holde ut , føler meg jo ikke videre bra heller om dagen heller.
      Fin slankekur …..
      Men dette skal jeg ikke bry deg med , kos deg med Bloggen din du og pakker ,
      For det er koselig med pakker , ingen tvil om det .
      Jeg følger deg og skriver når jeg orker .
      Ha en super dag videre og en god koselig helg .
      Klem er sendt 💚

    5. gretashobby: Takker for det..de som har konkuransene deler som regel ut pakker til flere så da er vinnersjansen ganske god :)) Ja jeg får pynte meg litt med neglelakk til helga nå..hehe…
      Stor klem tilbake <3

    6. funderier: Ja uten noen respons er det ikke så motiverende å legge ut noe..trenger ikke være så ofte ,men slik at en skjønner at noen leser..Gir oss ikke med det første nei..hehe…:))

    7. frodith: Da var vi begge heldige i dag da :))..ja det har jo blitt noen pakker på deg også…men du deler jo ut så mange også du da :)) Spennende, jeg skal følge med :)) Klem<3

    8. Se der ja, der var den fremme 😉 hehe…. Bra at du likte den da =) En vet jo aldri helt om det er ting som faller i smak eller hva, men litt velvære er vel alltid greit 😉
      Takk for link til bloggen min, det var hyggelig =D
      Ønsker deg en super kveld videre =)

    9. lisbeth lone: Det var gøy å få hyggelig pakke i posten ja 🙂 Mange som er innom å legger igjen en kommentar ja..og det setter jeg pris på :))…men ofte derfor jeg bare har ett innlegg om dagen eller hopper over innimellom ,for jeg liker å svare skikkelig på komentarene :))
      Jeg blir sliten i nakken av det, men for meg er det en fin ting å blogge, for å ha en konkret ting å gjøre i løpet av dagen :))
      Føler virkelig med deg..og skjønner godt det er nervepirrende å gå å vente på slikt..håper virkelig du får bare positive svar ..så du kan få ei fin tid fremover med litt mer energi :))
      Hyggelig du følger bloggen , og koselig du skriver en kommentar når du orker det :)) Kjempestor klem til deg <3

    10. Gratulerer, så heldig du var da! Ja, det er veldig mange herlige mennesker på blogg, og så har vi DEG! Ha en strålende aften og kos deg med innholdet! Klemz!

    11. Fidolina: Greit at de som sender ser at det har kommet frem ja..og bare hyggelig å linke til deg :)) Takker så mye igjen, det var helt supre ting det der..og skal brukes :)) Fin kveld du også<3

    12. natheless: Takk..veldig heldig :))..Ja lurer hvor alle de “nettrolla” er hen jeg..ikke noen hos meg i allefall…bare koselige folk som kommenterer i allefall :))
      Det var hyggelig sagt da …hjertelig takk :)) Det skal jeg pynte meg med vettu 🙂 Klem tilbake <3

    13. Ja der var det mye man kan trenge på denne tiden av året 🙂 og bare det å få en pakke i posten er jo en liten vidunderkur 🙂 kos deg masse med den ! Klem

    14. miastorp: Sant..får litt lyst til å pynte seg når det er vår :)) ..ja det er et positivt innslag i hverdagen :)) Takker for det 🙂 Klem:))

    15. Takk Anne 🙂
      Du er behagelig å følge . Du lyser en fin ro.
      Er liksom ikke noe stress med det du skriver ..
      Og ja takk til mere energi 🙂
      Jeg må ha trua 🙂
      Klem

    16. Nesten ingen ting er mere spennende enn å skynde seg ut i postkassen, løfte på lokket, og se forventningsfull nedi. Hva får jeg i posten i dag mon tro??? Og er det slike flotte sommerfulgtfrimerker og merker på skjønner en jo fort at det er noe spennende 🙂 Kos ting oppi var det og 🙂 Ikke like gøy med regninger, men regner ikke med at bloggvenner senner ut det he he .. Ha en fin kveld videre 🙂 Klem fra Prinsesse Månestråle 🙂 <3

    17. MOONBEAMSCORNER: Sant, veldig hyggelig med slike positive oppmuntringer :)..ja dette var jo en forseggjort pakke /konvolutt..og da blir det liksom litt ekstra hyggelig :))..nei håper ikke på regninger …hehe,,, Klem tilbake fine prinsesse Månestråle <3

    18. Så gøy med pakke i posten, og jammen ser det ut til at du bor i en koselig gateadresse også: Blåveisbakken… Høres veldig koselig ut! Snart helg, og her melder de fint vær. kos deg masse 🙂

    19. margarites: Veldig moro :)) Ja , det er et koselig navn på gata..og det er Blåveis i skrningen nedi bakken her også :))…Ikke noe bedre enn helg og finvær på en gang :)) Kos deg du også<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg