Beklager fraværet …

Man trenger jo ikke beklage at man ikke er innom bloggen , jeg vet det….men akkurat i går skulle jeg jo gjerne takket for hyggelige gratulasjoner til mannen ..men etter at vi i går hadde rusla en liten tur..satte jeg meg ved pc`n ..så sa det poff ..også kortslutta den. Og etter det fungerte ikke internett eller tv eller noe. men i dag har det vært en her å koblet til en ny boks…så nå får vi håpe det funker i lange tider igjen .

Som dere ser, blir det vel om mulig enda mer lednings virrvarr med den nye boksen…men det får man bare tåle…så lenge det virker .


#altiboks #mjøndalen #pc #tv #blogg

36 kommentarer
    1. Uff, ja sånne ledninger…Blir helt slitsomt med vasking av alt sånt..;-) Nei, man blir litt lei når man VIL på nett, og det ikke fungerer. Kjedelig. Men av og til er det sånn. VELDIG sjelden hos oss, og jeg har jo nettbrett i krisetilfeller 😀 Klemmer til deg <3

    2. Hæhæhæ, nå fikk jeg sånne fjortisvibber her “Sorry bloggen, har ikke hatt tid til og blogge iom at jeg har vært opptatt med og faktisk leve ett liv” xD Gjør bare godt med litt pauser innimellom, og desuten er det mye viktigere og feire mannen, grattis til han 😀

    3. Usj, sånne nettproblemer kan man fint unnvære, spesielt nå når man har blitt så avhengige av det hele 🙂
      Men er jo godt med en liten pause også. Men ofte kommer en sånn pause når man helst ikke trenger den 😉
      Jeg fikk ny boks selv for et par måneder siden, etter å ha slitt i flere år med nettet. Endelig ble det stabilt 🙂
      Her i gården har det også vært pause, men av helt andre årsaker. Må se å få ut et innlegg i dag, og se om jeg kommer ajour med å lese blogger også. Savner det jo, selv om det ikke alltid er så god tid til det 🙂
      Ha en fortsatt fin dag kjære Anne. Kos deg du, med eller uten blogg 🙂 Stor klem <3

    4. Eva: Ja det er ok å ha muligheten også..men gikk greit uten også da..var jo ikke sååå lenge :))
      Ja nå ville jeg jo gjerne takke for gratulasjoner..men har jo fått gjort det nå :))
      Greit å ikke ha innlegg i perioder…men blir det for lenge mellom hver gang..føler i allefall jeg at jeg kommer litt ut av det…
      Alltid hyggelig med innlegg fra deg…men ta det når det passer :)) Ha en fin dag videre og klem fra meg :))

    5. Nemi Rebella: ..hehe..og jeg hadde jo bare vært fraværende i underkan av et døgn…også :)) Hadde bare så lyst til å takke for gratulasjonene…var redd jeg virka litt uhøffelig når jeg ikke svarte..og det er jeg jo ikke :)))) Deilig med bloggfrie dager også…selv om jeg trives med å blogge også:) Takk for gratulasjon..og fin dag videre til deg :))

    6. frodith: Merkelig at det må være så mange..hehe..:)) Liker å kunne være på nett ..og særlig svare når folk er så hyggelige med gratulasjener…men,men nå har jeg takka da :))
      Har en ipad her, men internett funka ikke på den heller….men nå er det oppe å går igjen :)) Klem<3

    7. Ja du sier noe der. Jeg har mange ganger tenkt.
      Det er jo ikke noe å beklage, skulle tro at noen satt og ventet
      på at vi skal legge ut noe. Det gjør vi jo bare ikke.
      Andre tar din plass uansett.
      Så koselig at du har fått ny boks. Og er på nett.
      Litt godt å stenge av alt og roe ned.
      grattis med ny boks. 🙂

    8. Kjipt når slikt skjer men håper alt er bra igjen nå med hjelp av ny boks. Man må kanskje regne med at folk bruker mindre tid foran pc-en og mere tid ute. Dro hjem idag via eurospar og 10kr-salg, så det ble litt pålegg. Få av slike salg jeg ikke er på. Penger spart er penger vart heter det og det er sant. Man kan spare masse kr på salg.

    9. Vi har hatt litt problem ei stund med nettet. Men da tar vi ut ledningene og setter dem inn att og så funker det. Det er veldig kjedelig når det skjer. Men sjølvsagt ikkje verdens undergang. Men kjekt at dere har fått nett og tv opp att. Du trenger jo sjølvsagt ikkje å unskylde deg :). Skjønne vennen. klem <3

    10. Monica: ..hehe..sant, sikkert ingen som tenker på det i det heletatt..men jeg følte meg litt uhøffelig som ikke takket for gratulasjonene :))
      Men deilig at nettet fungerer igjen :)) ..deilig å være helt avlogget..men moro å blogge også da :)) Takker for tilbakemelding :))

    11. Helge: Det er kjedelig ja …men de kom fort og ordna det synes jeg :)..ja det blir nok stillere på bloggen fremover vil jeg tro…
      Greit å handle inn litt ekstra når det er på tilbud ja..også er det ok å ha et lite lager…men det må være bra holdbarhetsdato da :)) Ha en fin kveld :))

    12. gretashobby: Sånn hadde vi med tvn en periode for et par år siden ..ikke noe ok :)) Her kom det en og bytta ut boksen til internett nå…og det kosta ikke oss noe ..så dette var en grei sak, men håper ikke det skjer igjen :)) …enig, men jeg følte for å takke for gratulasjonene…men nå er det gjort :)) Takk og klem snille du <3

    13. Rart hvor avhengig man blir av nett når man først er vant til at det funker hele tiden. Og når det ikke virker blir man nesten mer “desperat”, for man vil liksom selv bestemme når man vil på nett og ikke. Jeg synes ikke du er uhøflig, for det tar tid før jeg rekker å sjekke bloggen selv også. Det blir liksom på kveldene etter jobb. Ha en fin kveld 🙂

    14. Godt at tenknikken er på plass igjen (og du også så klart) Veldig greit når sånne dingsebomser virker he he, fordi vi er jo rimelig glade i tven og dataen 🙂 Mandagsklem uten tekniske problemer i 🙂 <3

    15. margarites: Sant …greit med dager uten å være på data…men det må være frivillig..hehe..:))
      Takk det var bra, syns jo liksom det var litt dumt å ikke få takket for hyggelige gratulasjoner…men jeg tenkte nok mer på det enn de som hadde gratulert :))..ja man kan jo ikke være konstant pålogget …det hadde vært slitsomt 🙂 Fin kveld videre til deg også :))

    16. MOONBEAMSCORNER: Takk for det..ja jeg og teknikken ..hehe…:) Ja blir ltt uvant…men det går heldigvis greit da..og det ble ordnet fort i grunnen :))..og i dag er tvn i orden også..detta blir bra :)) Klem tilbake <3

    17. Har ikke merket noe jeg. Det har vel å gjøre med at jeg ikke er her så ofte selv, he-he ! Men bra du har fått fikset en ny boks da:)

    18. Så kjedelig…….. Ting skal virke, ikke sant :). Bra du er på nå, så får du overse ledningene.
      Håper ellers du har hatt en fin dag?
      Klem<3

    19. BforB: Ja , men det ble heldigvis fiksa fort :))..men greit å være tilgjengelig på nett :))..ja det må vel bare være der..og det er jo på “kontoret” så ikke sååå farlig…men det er mye “krøll “..hehe..
      Dagen har vært grei ..håper din også har vært det 🙂 Klem og god natt <3

    20. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Det er noe herk…her fungerer det stort sett greit…men det var visst internettboksen som kortslutta..men vi fikk ny ganske fort :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg