Gratulerer til mannen og Mjøndalen !

I dag har mannen min bursdag ,og jeg kunne sagt mye fint om ham…men tror ikke han setter så veldig pris på om jeg gjør det her, så det får jeg heller si direkte til ham.

Vi hadde litt kaffe og kaker her om dagen, men feirer litt mer når yngste sønn er tilbake fra reisejobb. Men som dere ser fikk han pakke i dag, ny hår /skjegg  trimmer..og det var han fornøyd med .

Opp-ned kaka er veldig god og jeg kan legge ut oppskrift senere…

Også var det Mjøndalen da, som jo har rykka opp i tippeligaen…og selv om jeg ikke er en stor fotballfan var det veldig gøy da de i går spilte 1-1 mot Strømsgodset ,som jo hadde favorittstempel før kampen. Og da jeg var barn var jeg jo ofte på hjemmekampene til Mjøndalen…men mest for å lete etter flasker som jeg kunne pante..hehe…fint minne det også….mer om kampen kan du se her


#mjøndalen #tippeligaen #blogg #fotball #vg

53 kommentarer

Siste innlegg