Her og nå…og pakke i posten…

Litt utpå dagen i går, satt jeg på terrassen og hadde en fin her og nå opplevelse…kjente sola varma i fjeset, hørte fuglekvitter, radioen svakt inne fra kjøkkenet og lyden fra et borr i det fjerne…det ga en deilig sommerlig følelse og noen minutters avspenning .

Også tok jeg en tur ned i postkassa, og der var det jammen pakke til meg, fra Frodith igjen…tredje gangen jeg vinner noe hos henne…først ei fin turkis lue hun har laget…så gullneglelakk..og nå påskeegg med deilig sjokolade og krokodiller..som jeg skal kose meg med til lørdag…og bare fordi jeg svarte på noen påske-nøtter.

Bloggen til Frodith kan du se her...og der foregår det mye moro og er masse fine bilder og tegninger….


#godteri #påskeegg #oslo #mjøndalen #blogg #sjokolade

34 kommentarer

Siste innlegg