Fint på McDonalds ….

Egentlig synes jeg jo ikke det, og det går som regel noen år mellom hver gang jeg er innom der..var jo litt oftere når guttene var små da . Men nå satt jeg å så på noen bilder fra i fjor sommer , fra da vi var en tur inne å besøkte yngste sønn som hadde flytta inn i leilighet på Grùnerløkka i Oslo..og vi rett før vi skulle kjøre hjem bare raskt skulle ha litt å spise. Og valgte å gå inn på McDonalds der på” løkka”..for det var rolig og så rent og ordentlig ut …og det ble egentlig en ganske positiv opplevelse.

Og når jeg ser på bildene nå, synes jeg faktisk det var litt stilig der også…..synes du ?

Obs ! Debatten om hva som er i produktene eller om Mc Donalds utnytter folk eller slike ting ..den debatten får noen andre ta..jeg bare synes det var litt fint der jeg….


Får jo litt lyst til å sette seg ned her….


Fargerikt , og litt kult…..

#oslo #grunerløkka #blogg #mcdonalds #interiør

 

51 kommentarer
    1. macern mat er noe jeg selv ikke spiser så ofte heller!
      tror jeg har spist det 5 ganger på de 5 årene jeg har bodd i oslo, og da gjerne vært i forbindelse med nattmat på vei hjem fra byn en fredags/lørdags kveld! haha

    2. Det var fargerikt og kult der! Godt en gang iblant da, selv om det ikke er så sundt:) Er nok flink på orden de som jobber der for det så veldig ryddig ut, ikke alle restaurantene deres som ser slik ut:)

    3. Ja, den der kjenner jeg til 🙂 Fin den. Og nå blir jeg vel kanskje å bo der nede igjen. Så når du er der neste gang får du melde fra 😀 Hihi…nei vet ikke ennå, men har flere visninger der i området 🙂 Jeg spiser sjelden der også, fordi jeg ikke liker hamburgere og sånt så godt 🙂 klemmer <3

    4. littavkobling.blogg.no: Ja litt stilig til å være et slikt sted i allefall :))…ikke det som frister mest, men når vi bare skulle ha litt å bite i sånn raskt så funka det greit nok :))

    5. frodith: Ja du er jo kjent i området :))..oj ,spennende.men er det ikke litt bråkete for dere der…eller ?..sønn har bare likt at det er litt lyder fra trafikk han da…men trafikk er vel kanskje ikke noe mot det dere flytter fra…
      Sønn har sagt opp leiligheten skal bo der ut juli tror jeg..kanskje den er en dere skal se på..??
      Ikke min favorittmat heller…men en gang annethvert år eller noe slik er greit :)) Klem<3

    6. dedicat: ..haha..skjønner jeg godt..velger som oftest andre steder ja ..men maten er ikke vond heller..men de fleste av resturangene deres er så bråkete..men her var det rent og rolig :))

    7. Vi kaller den Mækker’n og det er et supert sted for en snæks når man har det litt travelt men max en gang i måneden, sen der er herlig med masse oboy også 😀 Jeg synes at det er tøft der du var 😀 Ha en fiin kveld <3 Klæmme 🙂

    8. ladyaugust: Mækker`n ja..høres litt kulere ut det ..hehe…:))..ja maten er ikke vond , men ikke en favoritt og stort sett er det et masete sted..men her var det faktisk litt trivelig atmosfære :))
      Takk for at du syns…og stor klem til deg <3

    9. Er sjelden der selv men kjøpte en is der på McDonalds i Drammen sist søndag. Er vel kjent for heller feit mat, kanskje blitt sunnere etterhvert men mye er fett og ikke slankemat. Skaffer heller en pizza eller to enn mat fra McDonald.

    10. Spennende innreding ja! Sjelden jeg besøker stedet, men noe smaker fortreffelig. Kyllingnuggets er godt! 🙂 Nå fikk jeg lyst på det, mens jeg sitter her og spier knekkebrød!!!!!

    11. Jeg synes disse lokalene var ganske stilig. Ikke ofte jeg spiser der nå lenger, men når barna var små….og det var Ole Brumm figurer i Happy Meal’n, da ble det oftere. Jeg var faktisk på McDonalds to ganger i sommerferien i fjor, og en gang i Tyskland nå i påsken. Da har jeg gjort mitt for en stund, men helt greit i ny og ne. I kveld har jeg vært på thai restaurant med gode kollegaer. Koselig og god mat 🙂

    12. Helge: Har smakt is der og den er ganske god den :))..ja ikke dit man går for å spise sunt…men en sjelden gang er jo ok…Pizza er myyyye bedere :))

    13. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Nei denne var litt utenom, og ganske “trivelig”faktisk :))
      Er ikke stor fan av hamburgere , men en gang annenhvert år eller noe slikt går jo ann :))

    14. spisogspar: Da gutta her var mindre ble det noen turer innom der..men langt i fra mitt førstevalg..hehe…Ja var litt stilig synes jeg :))

    15. natheless: Ikke sant :))..ja det er ikke hvert år jeg er innom der for å si det sånn :)) Tror ikke jeg har spist de kyllinnuggetsene …kanskje jeg får prøve det om jeg skal innom en gang igjen :)…Jeg har spist rundstykke og drukket te :)) God natt :))

    16. Veronica S: Ja ,ikke et favorittsted..men lettvint om en ikke har så god tid og bare trenger noe for å bli fort mett :))..men det går som regel år mellom hver gang jeg er der :))

    17. margarites: Ja også var det litt rent og pent der :)) De figurene og tinga som hørte til menyen hadde jeg nesten glemt bort..men det var stas for guttene her da de var små også :))
      Noen ganger kan være ok…men Thai restaurant hørtes mer fristende ut :)) ..koselig å hygge seg litt ekstra med kollegaene :)) Sov godt :))

    18. Ja, det VAR litt fargerikt og fint der! Enig med deg i at man ikke trenger å lage debatt om absolutt alt. Det er jo heller ikke maten de serverer du har fokuset på her. Det er interiøret! (Og DET var kreativt og artig!) 😀

    19. Ja der inne var det ordentlig fint og jeg syns McDonalds kan være greit en gang i blant. Men jeg ble veldig skuffet da jeg var på McDonalds i USA, det var noe helt annet enn her hjemme i Norge.
      Ha en strålende dag :))

    20. Syns det så fin ut.
      Jeg må fortelle om den gangen jeg gikk på Mac Donald og var politisk. Amerikanerne hadde nettopp innvandret et land (Irak tror jeg) og jeg var sint på de, som mange andre – det var oppfordra til å boikotte Amerikanske produkt. Så det gjorde jeg. En dag jeg var i byen gikk inn på MC.D, og ved brusbestilling understreka jeg at Cola, det drakk jeg VIRKELIG IKKE. Husker han som ekspederte så noe forvirra ut da jeg grunnla at jeg ikke drakk Cola pga. at det var Amerikansk. Jeg hadde sittet ved bordet en stund da det gikk opp for meg, gikk opp for meg med hele sin bredde at der jeg satt var hele greia et Amerikansk konsept, og jeg begynte å le. Greidde nesten ikke stoppe. Enn å være så dum. Det ble en god historie på å virkelig være helt blåst i hodet :)))).

    21. Der var det jo fargerikt og fint og maten er også kjempegod en gang iblant. Min svakhet der er sjokoladmilkshaken, men jeg er ikke ofte på MC Donalds. Kanskje en gang hver tredje år.

    22. karidansen: Synes jeg også…og ganske delikat :))…nei jeg orker ikke de store debattene for tida…
      Sant, her var det hvordan det så ut som var poenget med innlegget :)))

    23. passionisthegenesisofgenius: Ja litt mer stil en det ofte er på MCD :)) Og ja raskt og lettvint å bestille noe om en ikke har så god tid :))..hadde nesten trodd det var finere på MCD i USA jeg..men de selger vel uansett der :))

    24. BforB: Så bra :))..haha..sånn kan det gå ..når man forsøker å være “politisk korrekt “….kunne bomma på sånt sjøl jeg..og i ettertid er det jo en artig historie :))

    25. Fru Tunheim: Ja, syns det var litt stilig til å være et slikt sted :)) Mannen her også liker den milkshaken godt, enda han er veldig “sunn av seg”..men vi er der vel ca like ofte som deg :))

    26. Jeg er ikke så ofte på McDonalds jeg heller. Det hender jeg går inn dit og tar en pommes frites. Men burgerne smaker ikke noe særlig. Kan til nøds spise McChicken. Men sånn ellers, så har heldigvis mine barn også kommet av hele McDonalds konseptet. Vi går heller på en restaurant eller kafé med ordentlig mat 😉
      Da jeg var i Oslo, så skulle jeg og min venninne ta oss en rask snack om kvelden. McDonalds kom opp som tema, men jeg spurte om vi heller kunne gå på BurgerKing. For de har bedre burgere. Min venninne sa ja til det, hun hadde aldri vært på BurgerKing før. Og hun sa det etterpå, jeg hadde rett. BurgerKing sine burgere var faktisk MYE bedre enn McDonalds sine.
      Jeg er enig med deg, McDonalds interiørkonsept er ganske kult. Hadde de bare vært litt flinkere til å holde det rent….
      Klem <3

    27. Eva: Ikke et yndlinssted nei..men greit om en bar raskt “må”ha noe mat..og ikke skal for kosens skyld…Vet ikke om jeg har spist burger på Burgerking..men greit å vite at de er bedre da..men er ikke veldig burgerfan i det heletatt :))
      Jeg å pleier å synes det er skittent på MCD..men her var det overraskende rent og delikat 🙂 Kos deg videre i dag og stor klem fra meg<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg