Nå har jeg begynt å “juge” !!!!

Ikke pent å lyve, og det er ikke en vane jeg har..og egentlig løy jeg vel ikke nå heller.. jeg fortalte bare ikke sannheten..og det må vel være greit..hehe..

For da jeg var å handla i dag , tenkte jeg at jeg bare skulle gå inn å se hva de hadde av gardiner, siden vi pusser opp litt i stua…bare karmer og dører altså.

Mens jeg gikk å titta, kom hun som jobber bort å begynte å prate litt, først om gardiner…men så begynte hun å snakke litt om påske, og spurte…har du fri i påsken ?

Jeg har ikke noe problem med å være åpen om at jeg for tiden er syk og hjemmeværende, men akkurat da følte jeg ikke for å begynne å forklare ,så jeg svarte ..Ja ..

…hun sa… det er deilig med ekstra fridager og da svarte jeg … Ja ..det er deilig…

Dama var hyggelig hun, og jeg kan selv også være slik at jeg går ut fra at folk er i jobb…..men det er dessverre ikke en selvfølge for alle.

Jeg ble ikke såret eller fornærmet jeg…men synes det må være lov å ikke fortelle “sannheten” til alle, om en ikke har lyst bestandig…enig…eller ikke ?

(..legger ved et bilde fra i fjor sommer …der jeg synes jeg ser litt ekstra ærlig ut..hehe…)


#mjøndalen #blogg #norge #ærlig #gardiner #påske

 

 

83 kommentarer
    1. Ja, du gjorde det rette synes jeg. Du tok kortversjonen 🙂 Jeg fikk også et spørsmål i dag, om påske og fri. Jeg valge å være ærlig akkurat i det tilfellet. For her er det snakk om en jeg kommer til å møte igjen, og da er det ikke riktig å villede 😉 Men til hun i butikken, som du ikke vil møte i private situasjoner, der er det jo helt greit å “jatte” med 🙂
      Håper du har hatt en fin dag. Det har jeg. En god dag i dag. Føler meg lys, glad og lett 🙂
      Herlig kveld til deg 🙂 Klemmer <3

    2. Jeg synes ikke man skal fortelle alle og enhver om hvordan ting er, men de man føler for å fortelle det til OG jeg hadde gjort akkurat som deg jeg 😀 Det er liksom det samme når noen spør: har du det bra….Det er liksom greit å fortelle det til de man vil at kanskje ikke alt er like bra men for andre er det kanskje bare et spørsmål av høfflighet og de forventer ikke å høre hvordan det er engang. Så fin du er på bildet ohh nå fikk jeg lyst på sommer også. Måtte i full fart lage meg noen blinkser for jeg var så sulten for litt siden etter det der med knekkisser og te hos deg 😀 Koos deg med kvelden <3

    3. Jeg er veldig eng med Ladyen over her jeg , det er som når noen spør om det går bra og man sier det jo ikke til alle hvordan det egentlig går bistandig . Men til noen vil man kanskje åpne seg mer om anledningen passer seg ja :)) Bare kjapt innom nå før jeg skal se litt på tv :)) Jeg jobber jo heller ikke for tiden vet du så ja jeg kjenner litt til dette jeg å ….
      God kveld videre nå , nyt den og STOR klem til deg igjen <33 Ja og veldig sommerlig og flott der på bilde er du <33

    4. Man trenger ikke si alt – alltid!
      Er selv sykmeldt for tida, og det er virkelig ikke noen drømmesituasjon – og helt klart ikke noe jeg føler for å utdype til gud og hvermann.
      Ønsker deg god bedring og håper du får en flott påske.
      PS – flott bilde av deg 🙂

    5. Er helt enig med deg! Når en snakker med noen en ikke kjenner, eller ikke kjenner så godt, så blir det mer overfladisk snakk, og en trenger ikke utdype så mye:) Ha en super kveld<3

    6. Enig i kommentarene ovenfor!! Det var jo en fremmed dame, og hun kom med en høflighetsfrase uten å tenke. Så kan du jo ta det som et kompliment – at du SER frisk og sprek ut! Jeg synes at du taklet det veldig greit. 😀 Det er jo sant at du har fri i påsken! Du har ingen plikt til å fortelle at du for tida “Har fri” ellers også. 😉 Vi har så lett for å gå inn i sånne forklaringsmønstre. Jeg gjorde ofte det i den perioden jeg hadde arbeidsavklaringspenger. Vi skal ikke stå til rette for noen, og det du gjorde i dag var langt fra å juge! Du sparte til å med dama for å bli brydd fordi at hun hadde spurt! Ellers var det et nydelig sommerbilde av deg. Synes for øvrig du ser ærlig og oppriktig ut på alle bilder. På bildet øverst på bloggen ser du forresten litt rampete ut – nesten som ho Kjerringa du vet…… 😉

    7. Det er ikke alltid man føler å si alt til alle. og det kommer også litt på åssen dagsformen er i tillegg <33 Det var en periode jeg fikk spørsmål på åssen det gikk med førerkortet.. Da måtte jeg vri på sannheten litt på at jeg måtte spare penger først, men sannheten er at jeg er alt for sliten og ufokusert :- /
      Ønsker deg en fin fredagskveld, flotte dame <33 Klemmer er på vei <33

    8. Heilt einig med deg, har vore i same situasjon, og det er lite artig å leggje ut om “tilstanden” i tide og utide til Gud og Kvarmannsen. Håper du har ein fin fredagskveld 🙂

    9. Eva: Fimt du synes det, ja ikke alltid man må fortelle hvordan man har det, kan bli slitsomt det også:)…som regel forteller jeg det jeg også..men enkelte ganger orker jeg bare ikke.men er det folk jeg skal ha noe med å gjøre sier jeg det jo alltid …slik som du gjorde 🙂
      Dagen har vært grei, men jeg har desverre en periode med ekstra mye smerter jeg, men det kommer jo som regel bedre perioder innimelleom :))…koselig å høre at du føler deg litt “ovapå” nå …nyt det :))) Fredagsklem fra meg <3

    10. Dette er ikke å lyve, og man må selv få bestemme hva man sier til fremmede. Det er ikke sikkert motparten egentlig ønsker å høre hvordan man egentlig har det heller, men bare strør rundt seg med høflighetsfraser. Vi er nok mange som har gjort som deg, og det mener jeg er helt lov. Herlig sommerbilde av deg, det lyser liksom glede og ærlighet 🙂 Ha en fin helg 🙂

    11. ladyaugust: Enig, jeg skammer meg på ingen måte over det…men blir litt slitsomt å fortelle i en slik situasjon…:)) Normalt sett kan jeg godt si det jeg…men som du sier ikke alle en trenger å si noe om det til :))…og hun var nok bare høflig ja..og tenker nok ikke mer over svaret mitt…hehe..
      Ja , på bildet var det deilig vær og sommer, som det jo var masse av i fjor :)) Nå har vi spist også…så etterpå blir det en appelsin, må jo ha litt frukt også :)) Takk ,det samme til deg<3

    12. cathrinehenriksen: Så bra, og jeg er helt enig..men følte liksom jeg “jugde”litt….men i en sånn situasjon kan en jo gjøre som en vil ..egentlig :)..og ja jeg kan godt fortelle folk også jeg …men ikke alltid :)..er nok flere syke som opplever slikt ganske ofte ja …så gjelds bare å ikke la det gå inn på seg…:) Vi ser på Voice..jeg liker jo slik lett underholdning bedre enn film og denslags jeg :)) Takk, skal bli deilig med sommer igjen :)) Stor klem tilbake <3

    13. traust: Er enig..og takk for tilbakemelding :))..ja det er ikke alltid man føler for å forklare..alt ettersom form og sittuasjon :)..Takk, gode ønsker og fin påske til deg også 🙂 Tusen takk <3

    14. spisogspar: Bra du synes det, og jeg er enig..og som flere her nevner…det var jo sikkert et høfflighetsspørsmål fra henne også :)) Takk…super kveld du også:))

    15. Du ser både snill og søt ut du 🙂 Og slik du svarte damen er helt greit det. For en trenger ikke rope ut til hele forsamlingen at ” jeg er hjemme og uten jobb pga sykdom ” det er en privatsak som ingen har noe med:-) Så ha en riktig fin kveld og kos deg :-))

    16. karidansen: Det er sant, jeg så sikkert veldig oppegående og arbeidsom ut..hehe…:))..og ja det er slike spørsmål en selv kan stille også, uten å legge så mye i det :)..og ja jeg har jo fri i påsken .det var jo egentlig helt sant..hun spurte jo ikke om de andre dagene…jeg har nok litt sånn forklaringsbehov enda jeg, men nå viste det seg jo at jeg blir bedre på å ikke må det alltid :)..det var fint sagt..det var jo sikkert best for henne at jeg ikke sa “sannheten”..:))
      Takk for det med bildet…så bra du synes jeg ser ærlig ut :)..hehe..hu kjærringa ja…det bildet er fra en reklame (ikke mann min altså )..og der skulle jeg se litt mer “agresiv” ut…og klarte det til en viss grad også..hehe..

    17. Man trenger ikke å “dele” alt, men etter 10 år har jeg ingen problemer med å si at jeg er delvis ufør. Det er faktisk helt ok, men det tok meg lang tid å komme dit! Ha en fredfull og livlig påske! Klem, klem

    18. Ritamarita: Stemmer det, som regel gjør det meg ikke så mye å fortelle..men i dag hadde jeg ikke lyst, og som flere her sier jeg har jo fri i påsken så det var jo sant også..hehe..
      Ja i slike sittuasjoner som dg der, er det helt greit å finne på en annen grunn enn den egentlige..og det spiller jo ingen rolle for andre heller , med slike ting :)))
      Kos deg med kvelden du også 🙂 Klem <3

    19. frodith: ..hehe..takk..bra det da :)).ja det var litt sånn sommerlig med lyse klær og da ser man ofte litt “mykere”ut :))..bra du synes det ..takk og klem tilbake <3 Kos deg på besøk :))

    20. Gardsfruen: Takk, fint å høre :)..er nok mange som kommer oppi slike situasjoner ja..og sant , man trenger ikke forklare til alle :)..bare når man føler for det selv :))
      Her ser vi på tv og koser oss 🙂 Fin kveld videre til deg :))

    21. Grete/Margarites: Fint å høre, for jeg er som regel ikke redd for å fortelle om ting..men blir litt slitsomt til folk en ikke kjenner :)..og ja , hun lurte nok ikke så veldig, litt sånn man sikkert bare sier til kunder for å være hyggelig..og det var hun jo også…
      Bra det ikke bare er meg som tyr til en slik liten”løgn”av og til 🙂
      Takk, så hyggelig å høre…synes liksom jeg måtte ha et bilde som veide opp for overskrifta om at jeg juger…hehe… Takk, fin helg du også<3

    22. Hobbystua: Takk for fine ord :)) Bra du synes, vil jo nødig juge, men som du sier ikke alt man trenger å forklare til alle …om en ikke føler for det :)) Kos deg masse videre i kveld du også..her ser vi på Voice :))

    23. lulltove: Sant..jeg pleier også fortelle at jeg er syk til de fleste, men nå orka jeg liksom ikke :))..veldig enig i at det er greit å si det og det er ikke noe å skamme seg over ,men noen ganger e det greit å hoppe over forklaringa :)) Håper du har det fint og koser deg i helga og påsken du også :)) Stor klem tilbake<3

    24. passionisthegenesisofgenius: Nei følte det var greit i en slik sittuasjon..og fint å høre at andre også mener det 🙂 Takk for tilbakemelding og fin kveld videre du også :))

    25. Noen ganger må vi bare “ro” oss ut av en situasjon. Alle ukjente trenger slett ikke å vite alt. Klokt valg det du gjorde, nemlig. Ha en strålende kveld du ærlige dame. Klemsiklem:)

    26. Den skjønner jeg.. og en liten en som ikke skader noen er lov <3
      Er sånn av og til når jeg går lenge sykemldt så er på butikken, så sier dem gjerne: så herlig å ha fri i dette været feks.. jeg pleier bare å svare..ja og smile.. ingen trenger vite jeg er sykemldt.

    27. natheless: Sant, ikke alltid man har lyst å bruke tid og krefter på å forklare …og som du sier ikke alle trenger å få en forklaring heller :))Takk og fortsatt fin helg til deg 🙂 Nattaklem<3

    28. Veronica S: Så bra..og fint folk er enige :))..ja man må ikke forklare for alle, og sier man bare ..ja..så sier man jo ikke noe usant heller egentlig :)) Sov godt :))

    29. Hjelpe meg, det må da være lov å bare velge enkleste vei noen ganger, for man trenger ikke begynne lange avhandlinger til dem man ikke kjenner. Jeg hadde også lett svart som deg. Jeg anser ikke det som usannheter en gang. Du har jo fri i påsken og ønsker deg herlige fridager.

    30. Fru Tunheim: Ååå så fint du sier det slik ..og jeg er enig, men er litt sånn at jeg tenker jeg må forklare litt..men jeg må jo ikke det..:))
      Nei, det er jo i grunnen sant, jeg har jo “fri”på en måte :)) Håper på litt finvær i løpet av påsken også :)) Kos deg masse du også <3

    31. Syns det var helt innafor jeg 😉 Du trengte slett ikke dele noe som helst med henne. Hyggelig kan man jo være uansett 🙂 Nyt helgen!

    32. Hilde: Fint å høre :)..er sant det..og jeg svarte høflig og pent…og hun tenker nok ikke mer på meg..hehe…Riktig fin helg du også:))

    33. Selv “juger” jeg litt av og til. Spørs hvem det er og hva det snakkes om. Men hvorfor skal alle vite alt om meg? Hvis jeg vet at den personen der er det lenge til jeg møter igjen kan jeg “juge” litt. Du taklet det fint og i en butikk kommer det jo mange som kanskje kjenner de som jobber der bedre enn du gjør. Man trenger ikke vise sin cv når man skal kjøpe melk – du skjønner hvor jeg vil. Ha en fin dag.

    34. Enig med deg. Man trenger ikke å si alt bestandig. Hun ville nok bare være hyggelig og du svarte hyggelig tilbake 🙂 Ønsker deg en finfin lørdag 😀

    35. Synes det var en veldig uskyldig “løgn”. Hadde vel sagt det på samme måte selv. Det er ikke noe greit å ikke være normalt arbeidsaktiv, iallefall ikke om en er vant til å ha en jobb å gå til. Har fri helligdagene jeg, men egentlig har jeg jo ikke noe fast jobb i det hele tatt. Bare ledige vakter som jeg må sloss med en hel haug andre om å få. God helg, og god påske. Og jeg synes du ser ut som ærligheten selv. ;o)

    36. Underholdningsprogrammer liker jeg også :)) Men så ett par komi serier i går jeg….Ja du lyver jo egentlig ikke ;))
      Å helt sant , er jo ikke alltid man vil snakke om at man er syk …i blant kan det være greit å ikke tenke for mye på det . Å da er det ikke noe vits i å fly rundt å si det til alle 🙂
      Klemmer og fin lørdag til deg nå <33

    37. Ta det som ein komplimang, du såg så frisk og fin ut, at ho gjekk ut i frå at du sikkert var i full vigør og hadde ein spennande jobb. Slike folk ein møter tilfeldig, har sjeldan interesse for sjukehistoria til andre, så eg syns du gjorde rett i å jatte med. God betring til deg.

    38. Det var nå en veldig uskyldig en, og jeg er sikker på at dama var veldig fornøyd. Det er jo ikke alle som setter pris på å få andre sine ‘livshistorier” servert over disken så og si 🙂 Og nå har du jo delt den lille skrøna her inne og med bare positive velsignelser 😀

    39. Hei, hun var bare hyggelig hun. Normen må jo være at folk er i jobb, og at folk tror det så lenge de ikke ser noe på enn, må jo være greit å tenke slik. Det er jo greit å ta kortversjonen i slike tilfeller. Kanskje hun hadde fri hele påsken og gledet seg til det. Men jeg tenker du kunne også sagt at du ikke var i jobb fordi du har ME, og at det var flott for deg å være der å handle og at du kanskje ble å klare å pynte litt til påske om du var heldig. Du kunne nok risikert at hun ble ille til mote, men all samtale kan jo være risikabel. Man kan ikke tenke på alt.

    40. Ingen tvil om at du valgte rett svar.
      Alle er så opptatt av hva vi gjør, og om vi har fri.
      Jeg valgte jo å være hjemme i to år grunnet tidsklemma, og logistikken her hjemme. Det var utrig kipt å si at jeg var hjemme og så kom regla om hvor viktig det er med jobb..)
      Så nei. Du bestemmer selv, og ja et flott bilde av ei flott dame.:)

    41. Det syns jeg er helt lov! Og, du løy jo faktisk ikke- du har jo fri i Påsken, og det er jo ekstra fridager, selv om du ikke er i jobb akkurat nå- for slike dager ER annerledes, om man er i jobb, eller ei 🙂

    42. Helge: ..hehe..enig ,det kommer litt ann på ..og alle trenger ikke å vite alt nei :)..men i utgangspunktet har jeg ikke problemer med å fortelle at jeg er syk, men litt deilig å slippe det av og til :)).og hun dama tenker vel ikke mer på meg uansett..:)) Forstår godt hva du mente 🙂 Takk, fortsatt fin dag du også:))

    43. Laila MA: Fint å høre, tror nok jeg gjordet det rette ja..og får det jo bekreftet her:)) Takk og fin lørdag videre du også :)))

    44. Marit: Fint å høre det, nei det er ikke alltid man føler for å fortelle så mye, ikke til alle i allefall :))
      Håper du får en fast turnus etterhvert da, høres slitsomt ut å ikke vite hva en har av arbeide fremmover..men håper du trives med jobben ellers :)) Takk for at du synes jeg ser ærlig ut..hehe.. God påske :))

    45. cathrinehenriksen: Da har vi noe felles der ;:))..orker ikke ting jeg må følge for intenst med på ..
      Ja noen ganger er det greit å ikke tenke på sykdom eller plager :)) Stor klem tilbake <3

    46. Du forteller det du føler for, denne gangen unnlot du bare å fortelle sannheten, jeg måtte unnlate det i dag 😉 Har ‘servert’ t/r Amsterdam og på utreise hadde vi en norsk jentegjeng. Jeg er kabinsjef, så mitt språk med crewet er engelsk. Damene begynte å snakke seg imellom om utseendet vårt på norsk sef. “Tror disse flyvertinnene er håndplukket, de er jo så stilige, slanke og pene, bla bla bla” “Se på henne med lyst hår og brune øyne, hun er nok fransk”, det var MEG, ha ha. Så bestilte de sjampis på engelsk, men jeg hadde ikke hjerte til å si at jeg snakket og er norsk. Det ville blitt ‘krise’ for dem, alt det de hadde sagt, he he. Hovedsaken var at de fikk en fin tur 😀 Har sagt GOD PÅSKE, men jeg måtte innom å hilse på vet du, her er det tomt hus, foreløpig 🙂 Klem<3

    47. Oldemorbloggen: Ja jeg velger å gøre det ..hehe..jeg så sikkert veldig sprek ut..og dama var hyggelig hun :)..og som du sier hun hadde vel ikke vært så veeeeldig interesert heller :))..bra du syntes jeg gjorde det rette og takk 🙂 Ha en hyggelig lørdag videre:)))

    48. dedicat: Ja det var vel ikke det verste jeg kunne gjort ..haha..:) ..og som du sier , sikkert like greit for henne…om ikke bedere :))..ja jeg fikk jo en “historie “å fortelle..og skal man blogge er man jo avhengig av det..hehe :))))

    49. fjellgeitbundingen: Ja hun sa det veldig hyggelig, og jeg kunne spurt om noe slikt jeg også…og har sikkert gjort det før også..uten å tenke noe mer over det :))..i noen tilfeller kan jeg fortelle det jeg, selv til fremmede…men av og til er det deilig å slippe :))..det er sant, man kan alltid såre noen eller komme dumt ut av en sammtale…den risken må man ta ja :))Fin kveld til deg :)))

    50. Først må jeg si at bildet av deg var nydelig…og tenk, snart er vi der igjen- ved sommeren.
      Og veit du, jeg syntes du viste hensyn jeg, og det kan knapt kalles en løgn. For hadde du sagt til gardindama….at nei, du var ikke i jobb pga……så har dama kunne blitt forlegen og ikke visst hvordan hun skulle reagere. Ikke at det er ditt ansvar, men den type løgner syns jeg en godt kan bruke om en ønsker. Alle har ikke rett til å vite. Om folk jeg ikke kjenner godt spør meg på en dårlig dag hvordan jeg har det, så kan det være befriende å bare si “bra”.
      Ha en super påskehelg. Klem <3

    51. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Fint at du synes..noen ganger er det greit å fatte seg i korthet..og ikke legge ut om livet sitt :))
      Det var et smart valg av deg da, stress er ikke noe ok i en familie..men det er desverre sånn at det å være vellykket er mye forbundet med å jobbe 🙂 Takker så mye for fin kommentar ;))

    52. Elin Slåen: Takk, så bra å høre :)..ja jeg har jo fri , helt sant det i grunnen..trang jo ikke fortelle hele livshistorien..hehe..og ja påske ,jul og ferier er annerledes for meg også ..ofte mer å gjøre da :)))

    53. Lene S.: Takk, fint å høre og jeg er jo enig…men vanligvis sier jeg ting som de er :)))…artig historie/opplevelse du hadde på jobben da..og gøy at folk tenker positivt om dere :))…og du kunne vel “sveve”på den den bemerkningen resten av dagen..hehe…
      Var nok greit å ikke fortelle der også…selv om de jo bare hadde sagt pene ting om deg/dere:))
      Gutta kommer å spiser her i kveld ,da koser jeg meg vet du 🙂 Påskeklem fra meg <3

    54. BforB: Tusen takk for det, hyggelig å høre :)..gleder meg masse til sommer…<3
      Så bra å høre og ja det er sant, kunne egentlig blitt litt dumt for henne også..så det var vel kanskje en grei måte å gjøre det på 🙂 Ja jeg også kan svare bra eller greit på en dag som egentlig er helt" pyton"for å ikke virke sutrete eller at en ikke har lyst til å si så mye om det akkurat da :)) Takk for støtte..og kos deg i helga du også 🙂 Påskeklem fra meg<3

    55. Synes det er helt greit å lyve litt i slike tilfeller… er ikke gud og en hver mann som trenger å vite alt hele tiden =)
      Ønsker deg en fin kveld videre 😉

    56. Ina N: Bra du synes det…fint for meg i allefall..hehe..og jeg er enig, trenger ikke fortelle alt til alle .Takk , har hygget oss her…fortsatt fin helg til deg :)))

    57. Er helt enig med deg Anne. Jeg også er som en åpen bok om sykdommen, men noen ganger gidder eller orker jeg rett og slett ikke å begynne med noen lange avhandlinger. I tillegg tenker jeg noen ganger at folk spør litt av høflighet om sånn som at man skal ha fri i påske osv og egentlig kanskje ikke er så klar for en kunde med lange avhandlinger om sin helsetilstand. Jeg også merker at jeg vegrer meg for å bare si til fremmede folk man tilfeldigvis prater med at: “Jeg har ME jeg skjønner du”. Gjør det når det er nødvendig, men ikke sånn ut av det blå.

    58. Kristin: Fint å høre Kristin..ja du vet jo hva jeg snakker om..selv om du jo jobber litt for tiden og har fri på “ekte”..hehe…
      Ja vi er vel begge slik at vi godt kan snakke om det, men som du også sier ..ikke alltid man føler for å gjøre det :)) ..og hun var nok ikke sååå interesert nei, mest høflig …så tror det var et helt greit svar fra meg ja …Fint å nevne det på bloggen , så får man jo litt støtte også..hehe..Takk for fin tilbakemelding :))

    59. Vi var begge ledere, og det tar mye ekstra tid. 162.5 timer i mnd kunne en bare glemme. Gjennomsnittet var 220 timer hver mnd. Var nødt til å gå galt.. Jeg tjente minst, og jeg er nok mest knyttet til ungene. Dermed var valget enkelt. Jeg sa opp stillingen min, og alle mente jeg var gal.
      Det å få jobb igjen etter 2 år borte var virkelig ikke enkelt, men da jeg begynte igjen hadde jeg plutselig mange valg. Har idag bare 60 % stilling på den ene jobben, og driver firmaet mitt i tillegg. Det fungerer mye bedre, og jeg kan med hånden på hjertet si at dette passer meg bedre.:)

    60. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Så mye jobbing med barn i huset høres helt ille ut ja 🙂 Jeg jobba alltid 80% jeg ..det fungerte bra :))
      Helse og familie MÅ komme først 🙂 Fint du har funnet noe som passer deg nå..og som du trives med :))

    61. Slike kvite løgner eller ikkje løgner, men ein lar vere å sei sannheten er lov. Når det overhode ikkje skader noen. Kanskje damen i butikken elser innlegget ditt, men da skjønner ho jo hvorfor. klemmen

    62. gretashobby: Fint å høre og er jo enig :)..og ja det gjorde jo ikke noe for henne..og var litt lettvint for meg der og da :)..hehe..ja tenk om det :))

    63. Det er ikke alltid man ønsker å forklare for fremmede folk. Ser ikke noe problem med måten du svarte på. Uansett så håper jeg at du får en deilig påske med god form Anne 🙂 Klem

    64. Hekleri og Ra: Nei selv om jeg godt kan si hvordan det er…er det deilig å slippe noen ganger :))
      Håper også det blir mange bra dager, skal i allefall kose meg så godt jeg kan :)..Så ønsker jeg deg en fin påske også 🙂 Stor klem tilbake :))

    65. Du lyver ikke, du må selv velge hvem du vil fortelle om sykdomen din til, Jeg forteller ikke fremmede mennesker som Jeg ikke har noe å gjöre med om mine sykdommer, Jeg er heller ikke redd for att noen ska vite om det, men alle trenger ikke den informationen om meg, nä stå på og kos deg ekstra når påsken kommer 💕

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg