I dag var jeg en fornøyd kunde hos Kappahl. Jeg kjøpte ei vinterjakke der i fjor vinter ,som jeg har likt godt, men da jeg tok den på for et par uker siden delte glidelåsen seg…som dere ser på bildet.
Jeg tenkte det var dumt, men at jeg bare fikk bruke knappene og så kaste den. Men så var jeg innom et senter med Kappahl butikk her om dagen, og tenkte jeg kunne jo høre hvordan det var med reklamasjon uten kvittering på ei jakke fra i fjor..og hun mente jeg bare kunne ta den med så skulle det gå greit .
Så i dag tok jeg med jakka opp på Eikersenteret der de også har en butikk , og jeg fikk tilgodelapp på hele summen 799kr, uten spørsmål…og hadde jeg hatt kvittering kunne jeg fått tilbake pengene også.
Selv om jeg helst ville hatt jakka, og det var dumt den ikke holdt bedre…sitter jeg igjen med et positivt inntrykk av Kappahl nå.
#kappahl #eikersenter #hokksund #blogg #jakke #reklamasjon #tilgodelapp
Oi så bra! Det var god service!
Så bra!!! Det er god service, og det tjener de på i lengden:
Jeg handler mye på KappAhl og har to sånne jakker. De har vært kjempegode. Heldigvis har jeg ikke hatt problemer med glidelåsene på dem. Jeg synes de har mye fint og så har de mye i store størrelser, som jeg jo må ha 🙂
Ja slik kundeservice liker vi:-) Flott gjort av Kappahl dette og ikke minst så har dem ikke mistet deg som kunde:-)
Hmmmm. . Det var god service! 🙂
Det må jeg si var knall service,det hender det glimter til.Sånne opplevelser skal man være flinke å dele 🙂
Neei oy. Så utrolig bra service da. Det var jo virkelig bra!! 🙂
Så bra da =) Det var god service det =) Er ikke ofte man ser og hører om det på disse klesbutikkene =)
Det er så fort gjort å gi uttrykk for det en er misfornøyd med, og så glemmer en å si det de gangene folk yter god service og viser vennlighet. Jeg er sikker på at du også klarte å legge det fram på en måte som gjorde ta de fikk lyst til å gi deg god service! 🙂
Veldig kjekt når man blir møtt av slik betjening! Men enig i at du sikkert har en fremtoning som gjør at hun i butikken så at du var ærlig og ville være grei med deg!
DET var veldig god service. Skal faktisk tipse venninnen min om det, for datteren hennes har en lignende jakke, hvor det samme har skjedd. Ikke sikkert den er kjøpt samme stedet, men det må jo gå an å høre der hvor de har kjøpt sin jakke også 🙂
God service verdsetter man. Det er ikke alle steder man opplever det.
Klem <3
Det var jammen ikke verst. Men på en måte skulle det bare mangle, for en glidelås skal holde lenger… Og så er det jo god reklame for butikken at kundene blir fornøyd. Du får kjøpe deg en sommerjakke isteden nå da 🙂
Det var jammen god service! Her har en del andre butikker noe å lære 🙂
Det var ikke værst. Veldig god service 😀
Så dumt med jakken da, men greit når man faktisk kan få tilgodelapp!
Flott service og bra kundebehandlig.
Kvitteringen er jo beviset, og har man betalt pr bank lar det seg ofte fikse.
Kjekt at du faktisk ble behandlet slik. Godt å se slike meldinger også.:)
Det er jo virkelig overaskende god service. Å komme så lenge etterpå og uten kvitering. 😀
Hater når det med glidelåsen skjer.
Men ble overrasket over at du fikk byttet den. Det var veldig bra av de. Skjønner du ble fornøyd 🙂
Det var en fin opplevelse, god kundeservice. Er mye salg av vintertøy om dagen så dette er en fordel man bør huske på. Glidelåser er greie men er noe herk når de ikke virker slik som de skal. Innimellom er jeg litt tøff mot slike ting og da vet man resultatet. Men man kan bruke jakke bare det er nok av knapper på den. Men en glidelås er en glidelås og isolerer bedre enn kun knapper.
spisogspar: Veldig fornøyd med den ja :))
lulltove: Sant, det gjør at en tør kjøpe der igjen :))))
Mariann Sæther Tokle: De har mye fint og jeg også likte jakka godt..så dumt den ikke holdt, men da får jeg kjøpe noe vårklær i steden :)))
Hobbystua: Sant, ja du blir en mer positiv kunde med slik behandling :))))
Margrethe: Ja jeg ble positivt overrasket :))
dedicat: Enig, da gjør at jeg ble fornøyd med behandlingen jeg fikk i butikken..koselig å kunne dele positive opplevelser :))
Moving On: Ja den var jeg fornøyd med, så synes de fortjente litt skryt :))
Ina N: Ikke sant, blir glad når man opplever slik behandling :))
karidansen: Koselig å kunne dele positive opplevelser , og jeg ble jo veldig fornøyd :)..takk, ja jeg spurte bare på en pen måte om det gikk ann å reklamere på den..og ble egentlig litt overrasket over at det gikk ann, selv om det jo burde være lengre “levetid”på en glidelås :)))
littavkobling.blogg.no: Det er det :)) Takk, ja jeg kjefta ikke …bare spurte..og så fikk jeg jammen tilbake hele summen gitt :))))
Eva: Ja ..synes det var bra, og det viser at det er lurere å spørre ,enn å bare kaste den..eller bruke den uten glidelås..og da hadde jeg nok ikke brukt den så mye :)…håper de også får bra service om de spør :)) Ha en fin dag videre, her har det vært deilig i sola i dag 🙂 Klem<3
Grete/Margarites: Ble fornøyd med det, men som du sier en glidelås burde jo ha mye lengre levetid 🙂 Ja nå får jeg se om jeg finner noe fint der til sommeren :)))
Fru Stussli: Jeg ble positivt overrasket, fornøyde kunder er jo viktig for butikkene :))
Laila MA: Sant, og jeg sitter igjen med et positivt inntrykk av dem :))
Veronica S: Skulle gjerne hatt jakka, for jeg likte den…men fint å få tilbake for den når den ble ødelagt i allefall:))
Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Synes jeg også 🙂 Tenkte ikke på det du sier der…men jeg ble uansett fornøyd..og jeg skal nok klare å få brukt opp tilgodelappen..hehe…
Ha en fin dag videre <3
Karoline Johannesen: Ja ,det var en positiv opplevelse..og viser at det går ann å prøve :))
Silje: Ja, ergelig og særlig om man liker plagget for resten 🙂 Men nå ordna det seg jo greit :)))
Helge: Ja jeg ble positivt overrasket, men de tjener jo på å behandle kundene bra :))
Ja nå kan man få kjøpt mye billig..men har jo mest lyst på sommertøy nå..hehe…
Kunne brukt den med knappene..men på vintern er det greit å kunne dra igjen glidelåsen også :)) Ønsker deg en fortsatt fin dag :)))
Flott service 🙂 Tviler på at noen butikk her i Oslo hadde refundert hele beløpet for en jakke som ble kjøpt i fjor, de hadde nok bedt deg ta noe du likte i vinterjakke til samme pris, i beste fall, eller kranglet på bruksslitasje osv. God middag og god kveld 🙂 Klemmer<3<3
Det avr service, sjeldenet men flott 🙂
Lene S.: Positiv opplevelse, ja kunne jo blitt “avspist”med å ta noe lignende..men det er det jo ikke særlig utvalg av nå…eller fått en liten sum som kompansasjon for glidelåsen:) …hyggelig å få tilbake hele summen..og det uten å måtte argumentere …
Ha en hyggelig ettermiddag der hos dere 🙂 Klem<3
rundtomkringtrorjeg: Veldig fornøyd :))
Oj, det var fryktelig imponerende altså!! wow 😀
– Siri
siribokoholiker: Ikke sant, sånt seter man pris på som kunde :))
Åh, så bra! Det er så bra for butikkene også når de er vennlig og imøtekommende med slikt, for det gir kundene en følelse av at de betyr noe og fornøyde kunder som føler seg ivaretatt kommer tilbake og ikke minst; sprer ordet:) Win-win:D
Wow, det var flott service :).Det tjener de nok på i lengden, for i en sånn butikk får man jo lyst til å shoppe 🙂
Det var jammen god service!
Fromfat2phat: Ja nå sitter jeg igjen med et godt inntrykk av dem :)..og nå har jeg jo sagt positive ord om butikken her…så det er nok en vinn -vinn sittuasjon ja :))
passion4lifeandtravel: Helt klart, jeg ble utrolig positivt overrasket , så kommer til å gå litt ekstra dit nå..hehe…
Sonja: Jeg ble positivt overrasket..og det er jo hyggelig :))
Det var absolutt godkjent service ja 😀 Supert at de var så samarbeidsvillige 🙂 Kanskje du finner en ny der nå da 🙂
Audhild
Mamma til lille Willi: Veldig fornøyd 🙂 ..ja får se om de har noen fine vår eller sommerklær etterhvert :)))
Det var jammen god service. Spes når du ikkje hadde kviteringen heller. Og kven har vel det eit år etter. Ikkje eg i alle fall. Da kan du kjøpe deg ny jakke der til neste vinter. Eller vårklede. <3
gretashobby: Fornøyd med det ja ..og de tjener nok på det i lengden de også :)) Kjøper nok noe til våren tenker jeg..om jeg finner noe jeg liker, og det gjør jeg nok :)))