Ikke pålogget !!!!

I går var jeg først hos legen på dagen ,og så besøkte jeg mormor på ettermiddagen..så da holdt i grunnen det med “aktiviteter “på en dag…så jeg valgte å ikke logge meg på pc`n..greit med noen slike dager …nå er det ikke stort annet jeg bruker pc`n til en blogging da….

Savna jo å lese blogginnlegg fra “vennene”mine..men det gikk greit he,he..får lese meg opp litt i løpet av dagen i dag i steden…

Siden jeg var hos legen i går ,tar jeg med dette bildet( som noen sikkert har sett før )..fra da jeg i en reklame “var” lege….innlegget kan du se HER  ..


#blogg #lege #reklame #pc #mjøndalen #oslo

 

29 kommentarer
    1. Nå skvatt jeg nesten her i sofaen hahaha Jeg trodde med første øyekast at du var lege og så kom jeg til å tenke på alt jeg skriver om leger og slikt og så turde jeg nesten ikke lese mer. Heeeeldigvis er du ikke lege :DDD for da kunne jeg jo ikke skrevet lengre akkurat hvordan det er når jeg er hos legen. Goood helg og goood klæm <3

    2. ladyaugust: ..hehe..bra jeg var så troverdig da..tror ikke det hadde vært noen jobb for meg nei..
      Hørte på tipset ditt..hadde sådd i to “beger” så nå satte jeg det ene ned i kjellerstua der det er litt kjøligere…for å se om spirene blir litt kraftigere der enn de som står i stua oppe….om det i det heletatt kommer noen spirer da…det gjennstår å se…Klem og fin helg til deg også<3

    3. takkogpris for det liksom 😀 Spirene må ha det lyst og litt kjølig da blir de sterkere. Kombinasjonene lys og masse varme og fuktighet lager spirer som ikke lett overlever. Når det er køligere vokser de treigere og stilken blir tykkere. Jeg tok livet av sikkert 200 spirer jeg med masse varme og lys og vann haha men ikke mer 🙂 Krysser labba og håper spirene dine blir kjempebra <3

    4. ladyaugust: Jeg tar meg aldri tid til å lese meg opp på ting…så bra når jeg hører om slike tips..takker så mye …krysser labba jeg også..hehe…<3

    5. Jeg har nesten ikke hatt noe tid til å være på blogg i det siste, så jeg aner ikke hvordan det går med alle. Skjønner godt at det var nok aktivitet for deg i går ja. Det blir så man savner å være her inne, men så kan man glede seg til man har mulighet igjen 🙂
      Ha en riktig fin helg 🙂 Jeg er ganske opptatt fram til påske, men skal titte innom iblant 🙂

    6. Åse Helen: Sånn er det bare noen ganger…håper du er opptatt med ting du trives med da :)..kan jo ikke klare å holde seg oppdatert på bloggen hele tida…men hyggelig du kommer innom for det :)…da sees vi sikkert..og kos deg med tiden frem til påske…forhåpentligvis en tid med mange solskinnsdager <3

    7. Titter innom, men har jo ikke bestilt ”legetime” så jeg får vel bare rusle ut igjen og ønkse riktig god helg til deg 😀 PS, jeg har fyra igang drivhuset og sådd de første kassene med frø 🙂

    8. dedicat: ..hehe..ja du må huske å bestille time heretter…men takk for god helg ønsker og det samme til deg 🙂
      Jeg sådde litt i dag jeg også..og det kommer i et innlegg…men jeg er ingen ekspert på slikt..så bare et par små “beger”i vinduskarmen inne…Blir spennende å følge med hvordan det går i drivhuset ditt utover våren da 🙂 Fortsatt fin fredag til deg:))

    9. Det er greit med noen bloggfrie dager innimellom. Men du verden så sosial man blir på en usosial måte når man blogger. Du hadde nok vært en bra lege du – men det yrke er nok tøffere enn mange aner. Helgen for min del består av div vask, sykkeltur, handling og litt kultur. Ha en fin kveld.

    10. Helge: Det er det…man” savner”å ta en titt innom folk ja..hehe..:))
      Takk..ja det tror jeg er en krevende og ansvarsfull jobb:) Det blir ei variert helg for deg da..med puslerier av ulike slag 🙂 Nyt helga og finværet:))

    11. Jeg var ikke helt her i går jeg heller. Hadde rett og slett ikke overskudd til det. Men fikk da lest litt her og der. Men skrev ikke noe på min egen blogg 😉
      Du kler godt å være lege, du ser snill og omtenksom ut. Tror jeg ville ha trivdes å gå til deg 🙂
      Ønsker deg en superfin helg 🙂 Kos å se deg her igjen 🙂
      Klem <3

    12. Eva: Noen ganger er det sånn..og av og til er det ok å holde seg helt vekk fra data og denslags:))..men ofte leser jeg andre blogger selv om jeg ikke har innlegg selv..men i går ble det ingen av delene …
      Takk for det..noen trenger sikkert bare noen å prate med ja..og da kunne jeg nok bidratt like godt som mange leger :)) Kos deg masse du også 🙂 Fredagsklem<3

    13. Så fin lege du var da! Du så virkelig konsentrert og snill ut da.Ja, noen dager rekker man ikke blogg. Men innleggene ligger jo der og venter. Kos deg i kvelden 🙂

    14. natheless: Takker for det..ja man må jo være konsentrert i et slikt yrke..hehe..:))…Nei selv om blogging er hyggelig ,kan det jo ikke ha førsteprioritet i livet…
      Ønsker deg en fin lørdag videre<3

    15. Laila MA: Veldig greit det ja…blir jo sliten i nakken av pc…men det er jo så hyggelig med bloggen også…:))
      Takk for det, ja vi skulle liksom få til et troverdig samspill..bra du synes det funka da:))

    16. Greit ikkje å blogge kvar dag. Ligger langt etter eg no. Men slik er det mår eg er het. Hadde mye å styre denne dagen du. Vi skrives vennen. Klem ♡

    17. gretashobby: Det er det…koselig å “være”på bloggen …men for mye skriving blir slitsomt :)) Ja du må jo ha fokus på andre ting om dagen nå du da :)) Hygg deg masse med familien 🙂 Klem<3

    18. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Helt klart, og selv om det er hyggelig på bloggen, blir man jo sliten av pc skriving, så noen “fridager”er veldig greit :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg