Litt inspirasjon på en ellers grå 1.mars….

Nå trenger det ikke være slik at en grå dag ikke kan være fin da, det går jo ann å hygge seg på tross av “slapsevær”. Vi gikk ei lita runde i stad og det var deilig med litt frisk luft i ansiktet…og nå er det litt tv med femmila bl.a …spennende !

Men altså , må si jeg gleder meg til sommer igjen og fjorårets var jo utrolig deilig. Mars blir nok veldig variabel kan jeg tenke meg…med blanding av sol, snø og regn..

På bildet under her ser dere gata vi bor i på en dag som denne…men på bildene under der igjen er det sol , sommer og blomster ….


#mars #værmelding

#åsgårdstrand #thonhotels #landfalltjern #mjøndalen  #larvik #farrisbad

Kanskje det blir å lage en blomsterkrans eller to igjen også …..#blomster #blogg #norge #inspirasjon #nrk

 

61 kommentarer
    1. Tuuuusen takk for de fine og lune sommerbildene :o)) Lengselen til vår å sommer er tilstede vær dag, og man kan leve lenge på å nyte noen flotte sommerbilder :o))

    2. Nå gleder jeg meg til sommer 😀 Herlige stranda du ligger å soler deg på , frister veldig med noe sånt ja 😀 Men våren er fin den , så jeg trenger ikke sommer med engang :)) Bare jeg vet den er på vei , hehe …og fin blomsterkrans da :)) Ja det var skikkelige kontraster fra is og snø til sommer der du bor 🙂
      Sporty som har vært ute i dag du , så nå kan du kose deg inne med god samvittighet 🙂 <33
      Klemmer <33

    3. Ja, mars fører med seg mye 🙂 Både litt snø og slaps og regn, og litt løfter om herlige sommerdager 🙂 Jeg har bare vært inne i dag..Men jeg har trengt det i dag, lader batterier og sover litt på sofaen 😀 Klemmer på en slapsete søndag til fineste Annebe<3

    4. Mars starta med slafseføre men greit at det går mot sommer. Det er godt at vi går mot lysere tider på så mange områder, mere sol og mindre snø. Ha en fin dag.

    5. Vera Lynn: Bare hyggelig..hehe..:) Ja liker å minne meg selv litt på at det snart er vår og sommer …:) Men liker alle årstidene…men helst ikke for mange “gråværsdager”…:) 🙂

    6. cathrinehenriksen: Ikke sant..håper på mange badeturer , det gir positiv energi :)..og det er helt topp med vår..bortsett fra litt bjørkepollen da..
      Var litt morro å lage blomsterkrans…siden jeg ikke orker å sitte med annet håndarbeide..
      Trang en luftetur etter en innedag…bortsett fra handletur i går ..:) Stor klem <3

    7. rundtomkringtrorjeg: Det blir kjempedeilig..og håper på samme sommervær som i fjor …
      Skal helt klart besøke Åsgærdstrand i sommer også…en times reise til ferie passer meg bra 🙂 🙂
      Fortsatt fin dag du også 🙂

    8. frodith: Regn og sludd tærer vel på snøen..også litt sol da..og vipps så er det bart igjen 🙂
      Avslapping må til…men flere dager siden jeg hadde fått gått litt ute nå…så var godt det også…men holdt med en halvtime 🙂 Klem tilbake fineste Frodith <3

    9. Helge: Ja litt slaps må man regne med på denne tida :)… veldig deilig med sommer, men liker variasjonene i årstidene også 🙂 Takk, ønsker deg en fin søndag videre og fin kommende uke:):)

    10. cathrinehenriksen: …har noe medesiner jeg også…men har ikke vært så ille de siste åra..så håper å klare meg med minst mulig medisinering..
      ..hehe..du venter til det blir litt varmere ja…:)..blir nok mer uteliv på meg også da enn nå…
      Klem<3

    11. Du har det jammen glatt! Her har det snødd, men bakken forblir grønn den. Jeg skulle også gå en tur, men ble sittende med denne femmila da! Hurra Nordtug sier jeg, det ble en herlig avslutning! Nyt resten av søndagen!

    12. Jeg elsker våren , og det er jo første vårmnd i dag 🙂 deilig å gå tur når det føles så friskt i kinnene 🙂 Så det er vår, men nå har du jo vist oss med herlige bilder at det lakker mot soomer også 🙂 yeahhhhh. Klem 🙂

    13. Vi har ikkje snø, men vind regn og surt. Perfekt innedag. Ein kropp som er sint og lite energi. Det betyr at dagen i morra blir masse mye bedre. Ha ein flott kveld vennen

    14. MOONBEAMSCORNER: Ja tenk at nå ER det vår :)..og kanskje går vi i singlet om to uker..våren er jo ofte variabel…hehe..:)
      Må minne meg selv litt på den fine sommeren som var i fjord og håpe det blir slik i år også:)
      Stor klem tilbake<3

    15. gretashobby: Typisk vår altså..men om et par dager kan det hende sola skinner :)…da blir nok morgendagen helt super , sattser på det 🙂
      Jeg kommenterte forresten det siste innlegget ditt, ikke for at jeg mååå ha svar altså,men i tilfelle du ikke har sett det..hehe..Kos deg med kvelden du også..og fin kommende uke <3

    16. Ritamarita: Ikke sant det er deilig, og det er jo ikke sååå lenge til …:) Det er kjedelig da..håper det kommer seg :)..ingen energi å skryte av her heller…
      Takk det samme og stor klem tilbake <3

    17. venkesstrikk: Så det var litt annet vær og blå himmel der du var 🙂 Men slapsevær hører jo også våren til 🙂
      Helt klart at sol gjør noe med en…håper det blir mye av det fremover 🙂

    18. natheless: Vi bor litt opp i høyden så litt mer vinter her enn nede på sletta :)…hehe…vi fikk gått før det starta vi da :)…det var så gøy å se den innspurten ….Hurra for Nordtug ja 🙂 Fin kveld du også 🙂

    19. strikkogtov: Det blir deilig ja..holder med snø og vinter nå 🙂 Takk, måtte jo finne frem noen fra den flotte sommeren som var <3

    20. Det var litt av en kontrast :). Skikkelig sølete, isete og sørpete i gata deres. MEN – herlig med sommerbildene. Spesielt det bildet med midtsommer blomsterkransen, det var tider. Og de kommer igjen :D. For et godt minne å ta fram på en grå, grå dag. :)))

    21. Nydelige bilder, som skaper forventning om vår og sommer….. Sjøl om det ikke akkurat er vår i lufta i dag!

    22. Sommeren kommer, det er jeg helt sikker på, for det MÅ den. Nå er det jo sant som du sier, grå dager kan også være fine. Det kommer jo alt an på hvordan man gjør det til selv 😀 Alt handler om å nyte det man har akkurat her og nå 🙂
      Herlige sommerbilder. Nå gleder jeg meg bittelitt ekstra <3
      Søndagsklem til deg <3

    23. BforB: Ja og det kan snu fort så om ei uke eller to kan det være sol og blåhimmel og helt snøfritt ..Prøvde meg på et par blomsterkranser i sommer, og lager nok et par til sommeren også…lurt å ta bilde…så de “varer”litt lenger :):)

    24. karidansen: Takk..ja ok å ta frem på denne tida..så kan en begynne å glede seg :)..her var det ikke mye vår nei, men er meldt sol litt uti uka 🙂

    25. Eva: Det mååå den ja…gjerne reprise fra forrige sommer 🙂 …ja litt variasjon i været kan være fint :)…mye kos inne når det er litt grått…
      Ha ei fin kommende uke og stor klem fra meg<3

    26. Nydelige sommer bilder:) Her gledes det stort til litt lysere dager med masse sol får vi håpe:))

    27. littavkobling.blogg.no: Takk..ja det var jo en strålende sommer vi hadde i fjor…håper på det samme i år :)….og det blir nok fine dager fremover nå også…men litt regn og snø til må vi vel også regne med 🙂 God natt 🙂

    28. Oh den blomsterkranser var fiiiiin, nå fikk jeg sååå lyst på sommer og i dag når jeg våkna var det blitt full vinter igjen, men snaaart…godnattaklæmme <3

    29. ladyaugust: Takk..var litt morro å lage :)…lengter mot sommer nå ja…men blir nok noen “vinterdager”til fremover :)…sov godt <3

    30. Det pøste da vi reiste hjemmefra, men her i Santiago de Chile koser vi oss med sol og varme 🙂 Hjemme hadde det begynt å spire og gro i hagen før vi dro. Snøklokker blomstret og en krokusknopp tittet fram. Våren er en fin tid i hagen 🙂

    31. Har eg gått glipp av ein kommentar. Eg bruker alltid å kommentere tilbake. Da må eg sjekke det. Hender eg ligger litt etter. For eg er ikkje flink å svare om kvelden. Skal sjekke vennen. Og rette det opp at om eg har oversett deg. Klem

    32. I går SNØDDE det her. Det skulle jo vært forbundt med lov på den først vårdagen!
      Jeg er så klar for sol og blomster og varme <3 Ble ikke mindre vårsjuk etter å ha sett de fine bildene dine 🙂
      Ha en finfin start på den nye uka og våren 😀

    33. Fru Stussli: ..hehe..ja ikke særlig fint vårvær i går..men i dag skinner sola her 🙂
      Nå kommer det nok til å dukke opp mye blomster fremover…gleder meg :)..greit å minnes den fine sommeren som var ..mens man venter på en ny sommer 🙂
      Takk du også 🙂 Klem<3

    34. passionisthegenesisofgenius: Helt klart…og i går var det grått her, i dag skinner sola fra blå himmel 🙂
      Koselig å se tilbake på fine sommerdager :))

    35. Sonja: Ja det er fint å se litt på hvor fin sommeren var..og glede oss til en ny fin sommer…håper i allefall det blir mye finvær 🙂

    36. dandilion: Det høres deilig ut med sol og varme :)…i dag har det faktisk vært sol her, men varierer fra dag til dag 🙂
      Vi har en del snø i hagen enda…men snart kommer det vel frem litt blomster her også 🙂 Fin uke videre :))

    37. Har skjønt mange så den derre femmila det er så mye snakk om, så aldri på det.
      Er ikke så interessert i sport, men fikk med meg at han gjore det bra 😉
      Sommeren frister ikke noe mindre etter å se bildene dine 😀
      Ha en flott dag videre 😀

    38. ssilje89: Jeg så bare slutten , må ha med meg en del…men ikke alt 🙂
      Så bra…sommer er favoritt årstida..og jeg gleder meg 🙂 Takk…fin dag du også 🙂

    39. Åh, dette minner meg bare enda mer på hvor utrolig mye jeg lengter etter våren og jeg blir helt yr av å tenke på at den er så kort tid unna – håper inderlig vi får tidlig vår i år <3 Men skal ikke klage heller - kom nettopp inn fra en kjempefin og frisk liten kveldstur i halvvies regn og halvveis opphold og det var bare så deilig:)

    40. Fromfat2phat: ..her har det vært tre fine da
      Veldig deilig når våren kommer ger med sol nå …så litt vårlig , men fortsatt litt kaldt 🙂
      Glad vi har alle årstidene og varier vær jeg…men gjerne mest fin vær..hehe..

    41. Jeg er også glad for å bo i et land med årstider, men synes vinteren kunne vært mer forutsigbar og kortere – hadde likt den bedre dersom vi faktisk hadde ordentlig vinter her i Bergen, men det begynner alltid bare å regne og fryser på og blir livsfarlig og slik er det om og om igjen hvert år, så vi har så å si aldri skikkelig vinter her. Men den overgangen fra vinter til vår er bare så vidunderlig deilig:D

    42. Fromfat2phat: ..ja dårlige vintere er ikke hyggelig..men passe mengde snø er pent..men været kan en ikke styre desverre …
      Den starten på våren er noe helt spessielt.:)..Nattaklem til deg <3

    43. Godnattklem tilbake:) Akkurat nå skal jeg bare se lene meg tilbake og nyte siste resten av kveld før jeg skal legge meg – begge dyrene sover godt og er tilfreds og det er en deilig følelse <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg