I disse vinterferietider !

Jeg er ikke på ferie altså, men tenker det er noen som er på fjellet eller hyttetur nå om dagen. Så da jeg satt her å ordna litt utklipp for mormor som skal flytte i  leilighet (hun har nemlig kjøpt de fleste bladene jeg har vært i , og det blir litt mye å ta med så mye blader, så jeg setter bildene i en perm for henne )….

og da fant jeg bl.a dette ukebladet fra litt før vinterferien i 2011 og tenkte litt strikkegenserinspirasjon passet godt nå ! Også er det jo en stund  siden jeg har lagt ut noen skryte bilder fra “modell” jobbinga …hehe…

Og er du ikke på fjellet kan du jo kle deg i Norsk design eller strikkegenser uansett !

(scaning fra blader blir som vanlig litt uskarpt )

#norskukeblad #vinterferie #hytte #mjøndalen #friluftsliv #blogg #strikkeklær #norskdesign

47 kommentarer
    1. Så artig det er og se disse flotte bildene av deg og med det nydelige smilet så kan du sjarmere alle. En flott modell for tidligere dager og fortsatt like stilig er du:-)

    2. åh den første genseren kledde du SYKT godt…fikk du den?????
      de blåtonene er lekkert til deg også…….nydelige du <3
      skryt i vei -vi liker sånt vi

    3. Min matgale verden: Tusen takk 🙂 Ja jeg har en del liggende på loftet..mine egne har jeg ikke fått satt i perm enda…blir vel om jeg skal flytte kanskje :)..Det var en koselig kommentar <3

    4. cuskima: Takker så mye…fikk ikke noen av dem..desverre…får lønn for det så da så….:):)
      Bra dere tåler litt skryt og allerhelst liker det ja..hehe..Greit å ha egen blogg å “skryte” på..hehe..
      Stor klem til snille deg <3

    5. Tenk så stolt mormor må være av deg da <3 Siden hun har kjøpt bladene og ikke minst spart på dem. Så gøy å se deg i modelmodus altså, varierter og fine bilder 🙂 Takk for titten 🙂 Klem 🙂

    6. Du var en fin modell da, og like fin nå <3 Du er ikke i bladene lenger, men mange som ser deg nå også da 🙂 Og det er jammen bra 🙂 Du kan lyse opp en dag du med smilet ditt 🙂 Klemmer og fin kveld <3

    7. Så flotte bilder av en fin modell! Jeg likte veldig godt den genseren på det store bildet. Den kunne jeg tenkt meg å strikke. Var det mønster i bladet på alle disse gensrene den gangen eller var det kjøpemodeller? Tenker det var gøy å ta sånne bilder, de var kjempefine 🙂

    8. MOONBEAMSCORNER: Hun måtte alltid fortelle i butikken til de som jobba der at jeg var i bladet..hehe..:)
      Takker så mye, er jo litt gøy å ha vært med på slike ting også:) Bare hyggelig ….takk og klem fra meg<3

    9. frodith: Så fint sagt…takk snille deg 🙂 Er et par år siden nå….så da er det gøy å holde på med det jeg trives med her på bloggen:) Da bruker jeg jo ikke krefter på reisinga …
      Du lyser også opp med smilet ditt 🙂 Sov godt i natt og klem fra meg <3

    10. Grete/Margarites: Takker så mye..koselig sagt 🙂 Den er fin ja…det var ikke mønster i bladet…men den genseren er fra Dale ..:) Artig å være med på fotografering..jeg liker godt slik jobbing..men pga formen blir det jo antrekksbildene på bloggen nå da…men morro det også :):)

    11. Fruemmel: Takker og bukker :)..ja jeg samler disse og andre utklipp hun har av familien…slik at det ikke tar så plass..men at hun fortsatt kan se på det :):)

    12. Nydelige modellen…Må jo bare bli vellykket vinterferie på dem som har lest det bladet 🙂 Var mye fint du presenterte der….Likte godt den lyse kosedressen nede til venstre <3 En sånn en skulle jeg hatt 😉
      Håper du har en deilig, lun og varm kveld 🙂 Klem <3

    13. Eva: Snille deg..tusen takk 🙂 Håper noen fikk litt inspirasjon den gangen 🙂 Veldig fine bruksklær synes jeg også :)…ja den var litt søt :)..har slappet av og sett litt på tv i kveld 🙂 Nattaklem <3

    14. Nå kan jeg si at jeg nesten kjenner en fotomodell 😀 Så bra at mormor har tatt vare på bladene, kanskje du tar noen småjobber igjen 😉 Ha en fin dag og en god helg, nå skal jeg opp i lufta og i morgen kommer takstmann og megler, spennende. Klemmer fra meg i farta<3<3

    15. Lene S.: Hehe..DET blir noe å skryte av det ….:) Ja hun synes det var veldig gøy å gå i butikken å kjøpe…og fortelle at barnebarnet hennes var i bladet :)…håper å komme sterkere tilbake, men er et par år siden sist nå…helsa kommer førsr..men det er veldig gøy, men jeg morer meg jo litt med antrekka på bloggen så lenge 🙂 Fin helg til deg også..med jobbing og greier :)..Ja det blir spennende , håper salget går bra 🙂 Klem<3

    16. Sitter her med øreklokker ogg skriver. Grunnen er at naboleiligheten pusses opp og det borres i mur. Flaks at jeg tok vare på øreklokkene som jeg fant for 2-3 år siden. En slik genser er bra og ha om vintern og det er sikkert mange som bruker det nå om dagen. Tåler kanskej bare håndvask en slik en men det er ikke så ofte man vasker et slikt plagg. Ha en fin kveld.

    17. Helge: Oj, såpass mye bråk ja..men det varer vel ikke så lenge får jeg håpe ..og ikke når folk skal legge seg …
      Fint med strikke gensere..kan sikkert vaske dem på et ullprogram i maskin…men best å vaske dem minst mulig for å beholde dem pene ja 🙂 Fin kveld du også 🙂

    18. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Tak…mye fine vinterklær 🙂
      Kan tenke meg det, gjelder å kle seg etter vær og “føreforhold”. Det hørtes deilig ut …Her er det ganske grått i dag 🙂 Fin fredag til deg <3

    19. natheless: Har blitt litt i åras løp ja…veldig gøy å være med på :)..jeg har også de fleste bladene..men ligger i ei kasse på loftet..burde satt i en perm til meg selv også…men det får bli en annen gang 🙂 Så hyggelig, snille deg…tusen takk <3

    20. For noen flotte bilder!, likte ekstra godt det første. Søk som Taramodell da, så stemmer vi på deg hele “bønsjen”
      God helg til deg

    21. maiken: Takk så hyggelig 🙂 Søkte en gang helt i starten på det…men de siste åra har jeg liksom ikke hatt energi til å melde meg på noe slikt :)..men takk for at du ville stemt på meg ..hehe..
      Fin helg du også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg