Snikfotografering og paint…….hahahahaha ( ler av mine tegneferdigheter på data altså)…

Da det var litt snakk om “snikfotografering” på bloggen her om dagen…kom jeg på et bilde jeg tok da vi var i Tyrkia i 2009, det var en gjeng med russere som var på samme hotell som oss, og en av dem en blond og brun en …likte veldig godt å stå ved bassenget eller på stranda å “posere”…så en dag da båten bak kjørte forbi passa det liksom å ta et bilde av DEN..hehe…

Men så var det det med å legge ut bilder av andre , så selv om dette var fra 2009 og han på bildet antageligvis fortsatt bor i Russland…tenkte jeg det var best å kamuflere ham litt.

Så har det jo også vært snakket en del om tegning i paint, så tenkte jeg kunne forøke det..som dere ser har jeg ikke særlig trening på det enda..hahaha..så først ble det en slags “dykkemaske”da jeg skulle bruke viskelær for å ta vekk solbrillene jeg ikke fikk til..men dykkemaske passa jo litt på stranda da..og lang snorkel ble det også..

Men jeg ga ikke opp og til slutt fikk han “pilotbriller” og skjegg…hehe….

Jeg har vel kanskje litt forbedringspotensiale….eller ?

#tyrkia #pilotbriller #blogg #paint #sydentur

63 kommentarer

Siste innlegg