Sort og grått ! (50+)

Selv om jeg er veldig glad i antrekk med friske farger, går jeg for det meste i klær som går i sort,grått ,hvitt og beige..og den type “farger”…Dette er jo også” farger”som en kan blande med friskere farger om en ønsker det.

Her har jeg også på meg en kjole…selv om jeg bruker lite kjoler ,er det greit å ha et par stykker i skapet, denne her kan jo også brukes med den lange grå strikkejakken …..så kan den også brukes til hverdags.

Tipper det er mange som har en slik type lang strikkejakke, og den kan være god å ha utover våren ..som nærmer seg raskt nå !


Strikkejakke #veromoda Bukse #cosmowike Topp #cubus Sko #eurosko


Kjole #sparkjøp Clutch #ginatricot  Ørepynt #veromoda  Ring #glitter

#mote #mjøndalen #modellbyrå #norge #antrekk

43 kommentarer
    1. Ha en fin dag 🙂
      Gå gjerne inn på bloggen, å Facebook siden vår og trykk liker og del, vis du er i mot mobbing 🙂
      da vi kan nå ut til flere, og det vil gjøre oss veldig takknemlig.
      Takk

    2. Svart og grått er alltid farger som er greie å ha i klesskapet. Mye mine farger, og så bruker jeg mye offwhite og beige også. Men jeg er ikke så flink å piffe opp antrekket med litt ekstra farger, men jeg kan jo alltids lære 🙂

    3. frodith: Tusen takk..ja slike jakker er ofte slike en “går igjen”i , passer til alt 🙂 Så hyggelig å høre snille deg :)..vår…:) 🙂 Klem og god bedring 🙂

    4. margarites: Enig, blir ofte det en kjøper , men man går ikke så fort lei av det som av sterkere farger..men artig å freshe opp litt av og til :)..sårlig mot sommeren 🙂 Ha en koselig kveld videre<3

    5. En ting er sikkert at klær skaper folk,,og du har god smak og fine stilige antrekk for både hverdag og fest:-) Og nå er det så mye fint i enkelte butikker med mye flotte vår og sommerkolleksjon så har allerede vært og sikret meg noe alt:-) Ha en fortsatt fin mandagskveld:-)

    6. Hobbystua: Takker så mye for fin og hyggelig kommentar 🙂 Så fint du har fått kjøpt deg noe, håper du blir fornøyd med kjøpet….Alltid mye fint i butikkene mot vår..
      Fin kveld videre du også <3

    7. Det er lett å handle sort og grått og særlig i denne årstiden. Men alt kler den smukke 🙂 flotte antrekk begge to og den jakka kan man få mye brukt for! <3

    8. Ritamarita: Så hyggelig …tusen takk 🙂 Den kjolen betalte jeg ca 100 kr for …så den er i allefall verdt pengene:) Takk, god natt og fin morgendag til deg 🙂 Klem<3

    9. miastorp: ender ofte opp med det ja, men slike farger kan en alltid bruke også 🙂 Tusen hjertelig takk :)…Den jakka blir nok fort en favoritt utover våren,,,kjøpte den i høst ,men litt “stor” å ha under vinterjakkene..men uttover nå blir den nok brukt mye 🙂
      Hyggelig å “se” det forresten ..håper du har det bra…og ikke alt for travelt 🙂 God natt og fin uke til deg<3

    10. Jeg er nok veldig glad i grått, sort, naturhvitt og nyanser ut av dette. Men så klart fint med farger også. Likte veldig godt jakken og dongeribuksa som du viser…..er veldig glad i side jakker. Kjolen var fin også, og du kledde den, men en må ha litt skulderbrede for å kle den type oppdelinger.

    11. BforB: Man kan jo ha litt både og ..ta på farger de dagene en føler litt mer for å synes…ikke alle dager er slik og da er det greit med litt grått og sort…men det kan være stilig også da 🙂
      Så hyggelig ,ja det er jo annvendelige plagg og behagelige også 🙂 Kjolen var så billig at jeg nesten “måtte”kjøpe den…hehe..
      Ja man må finne typer klær som passer sin fassong…jeg har ikke særlig skulderbredde jeg heller…men synes det funka ganske greit 🙂 🙂 God natt <3

    12. Flotte antrekk.
      Jeg går nesten bare i sort selv. For jeg har ikke peiling på klær og sammensetninger. Da er sort “trygt”.

    13. Har på lista mi av ting eg ein gong skal strikke til meg sjølv, ei slik lang strikkajakke. Men det har ikkje blitt enno. Men ein dag. hehe. Du er fin som modell som alltid. Pen ung og frisk dame :). HA ein flott dag kjære du. <3 klem

    14. Har du vært i klesskapet mitt. hi hi, du kunne fått låne den svarte skinnbuksa mi til DET antrekker en dag 😀 Klart vi må ha kjoler hengende også, den var SÅ fiiin 😀 Her går det unna, neste uke skal vi alle sammen avgårde, guttene skal besøke skolene de skal begynne på til høsten og hilse på medelever 😀 Før jul sendte skolen her ‘karakterbøker’ osv og gutta kom inn på de skolene de ønsket seg 🙂 De gleder se vilt, det gjør vi også, men vi har jo litt flere praktiske tin å ordne, og i mellomtida flyr vi i lufta 😉 Ha en fin dag i Mjøndalen 🙂 Klemmer fra meg på vei til deg<3<3

    15. Åh…likte supergodt kjolen du presenterte her 🙂 Og den lange strikkejakken også 🙂 Jeg har et par lange jakker som det. Men bruker dem sjelden. Det er som regel for mildt og varmt for så store plagg synes jeg. Her altså 🙂
      Men litt inspirasjon kommer jo ikke av veien uansett <3
      Tusen takk for visningen, smakfull som alltid 🙂
      Klem <3

    16. gretashobby: Du klarer nok det også du…men mye jobb på ei slik jakke da:) Tusen takk så hyggelig tilbakemelding 🙂 Takk for det …fin dag videre og klem <3

    17. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Så fint, det er jo annvendelige farger som en ikke går lei :)…men koselig med noe litt “friskere”innimellom:) Takk, tror nok jeg skal få brukt den kjolen litt ja <3

    18. Lene S.: Haha..hadde vært morro å sett det klesskapet :)..har svarte smale bukser, men ikke skinn..prøver stadig noen, men ikke funnet den rette enda…og vil ikke legge såååå mye penger i det, siden det ikke er noe jeg hadde brukt så ofte 🙂
      Spennende med flytting, håper guttene faller fin inn i miljøet der 🙂 så bra de kom inn på det de ønsket :)…detta blir nok bra 🙂 Ha det fint med ordning og flyturer 🙂 Klem<3

    19. Eva: Takk…så hyggelig :)..og kjolen var veldig billig også..en hundrelapp eller noe sånt..
      Den typen jakker må en bruke på litt milde dager utover nå..på sommeren er de for varme…eller noen kjølige kvelder kan de jo brukes 🙂 Snill du er 🙂 Stor klem til deg<3

    20. Sånne jakker har jeg alltid tenkt på som veldig behagelig :)) Men neida har ikke en slik for det ;-o Stilig belte og hverdagsfin du ble der 🙂 Kjolen var kul til deg ,og med den veska til :)) Ja man må ha kjoler i skapet , selv om man ikke er avhengig ;)) For plutselig kommer anledningen vet du ;)) Sort er smart , jeg liker også hvitt men kan ikke bruke hvite overdeler f. eks p.g.a jeg griser sminke ( pudder osv på klærne ) Så må ha mest mørkt her ….Men det passer til det meste da , så har jeg noen få farge plagg innimellom :o)
      Ha en herlig dag og uke videre kjære deg , klemmer på vei <33 Ja og du .... kjempe flotte bilder du hadde i Frodiths foto utstilling 🙂

    21. cathrinehenriksen: Jeg elsker å gå i slike “slengejakker”..og det er jo såååå mye av det i butikkene for tiden :)…Takker så mye :)…ja den veska passa jo greit til kjolen ..og noen kjoler er ok å ha…i allefall de som er litt tidløse..og kan henge der noen år..
      Ja har man en del sminke er nok ikke hvitt det lureste…men du får ha noen sminkefrie dager midt på sommeren og gå i hvitt da…hehe…
      Tusen takk, ja det var jo så mange flotte bilder med i den utfordringa :)Fin dag videre og klem tilbake <3

    22. Det øverste antrekket bare er helt herlig, akkurat sånn vil jeg også ha 🙂 Men du…50 +…du ser mer ut som 30 + Kjolen var kjempefin den også en sånn kjole man kan ta et stykke kake ..og et til..og enda et 🙂 Sånne trange kjolegreier liker ikke jeg Ha en nydelig kveld <3 klæmme 🙂

    23. ladyaugust: Så fint du likte det, ja det er jo et behagelig antrekk 🙂 ..takk for det ..hehe…tar bildene litt på avstand…det hjelper jo litt…
      Kjolen er løs og ledig og det er jo ofte en fordel :)..må ha plass til litt kake om man skal i selskap..:) Fortsatt fin kveld og stor klem fra meg <3

    24. jeg elsker behagelige antrekk som ikke klemmer og er ekkle og det anntrekket så kjempedeilig ut 😀 På avstand liksom du tulleguri haha <3 Selskap=kaker og kjoler må ha plass til slike ting :DDD Tusen takk <3

    25. Grå er en fin farge synes jeg. Selv om mange sier at det er den tristeste som fins… Jeg har en del klær i grått og sort,som jeg kler meg i til både hverdag og fest. Ha en flott uke. Klem

    26. Mary Anita: Grått kan absolutt være fint, og det passer jo til så mye også :).med sort blir det jo klassisk og stilig 🙂 Fin uke videre du også 🙂 Klem:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg