Nå skal jeg på foto-utstilling hos Frodith

I dag er det foto-utstilling hos Frodith, det er en utstilling av utvalgte bilder fra foto-challengen som hun nettopp har hatt her på bloggen ,og som mange har vært med på.

Galleridirektøren( Frodith) skal visstnok være stivpyntet…men jeg velger å gå i et litt mer avslappet antrekk som Frodith har laget/tegnet til meg…(se bildet nedenfor )

Om du ikke selv kjenner Frodith og allerede er invitert , er jeg sikker på at du er hjertelig velkommen …og kan ta en titt HER.

Ha en fin dag alle sammen… enten du skal på utstilling eller ikke !


#utstilling #antrekk #blogg #mjøndalen #oslo #norge

34 kommentarer
    1. Du er bare nydelig snuppa <3 Tusen takk for linking 🙂 Fint om så mange kommer og ser de fine bildene deres <3 Og for en herlig måte å få med flere på. Der står du i den fine casual-outfiten, og skal på besøk hos meg <3 Jeg er stivpyntet på bloggen, og ellers ligger jeg syk under pleddet i stua... Så det er veldig hyggelig med besøk 🙂 Takk skal du ha fineste <3 klemmer <3

    2. God morgen. Kos deg på fotoutsilling du. Høres gøy ut det. Ønsker deg ein flott dag i ditt flotte antrekk. Klem fra meg i det det lysner her og eg sr tåka utenfor glaset :=. Klem <3

    3. Var veldig mye fine bilder på utstillingen til Frodith 🙂 Gøy å se at så mange stiller med bidrag. Jeg fikk ikke blitt med denne gangen, men det kommer sikkert flere muligheter 😀

    4. Ser du har tre av dine bilder på utstillingen, kjente de igjen med en gang 😀 Var en rask tur innom, men følte meg litt ‘utafor’ i uniform og med trillekoffert, må ut å fly vet du 🙂 Neste uke er det vinterferie og da er det mye som skal ordnes, vi flytter jo ‘hjem’ til sommeren, ett år før vi planla, men det passer sånn med skole og greier 😀 Ha en fin uke, håper du vinner :-))) Klemmer fra meg til deg <3<3

    5. Var artig dette. Har ikke fulgt så godt med, men det var veldig artig å se alle fine bildene. Imponert over arbeidet Frodith har lagt ned i dette 🙂 Har nok sett de fleste av dine bilder, og har sett du har mange fine. Ha en fin dag :)):

    6. Fine deg er klar for utstilling ja 🙂 Veldig fin tegning av deg frodithen har tegna av deg. Var innom utstillingen Før jeg dro på jobb og det var kjempe mange fine bilder. Og du var en av vinnerne 🙂 Ha en fortsatt fin dag og klem fra meg 🙂

    7. frodith: Hehe..takker så mye :)..skulle bare mangle ..sånn som du gjør istand for å glede andre 🙂
      Veldig fornøyd med habitten her ja..;)…takker så mye for den:)..var kjempefint på utstillinga 🙂 Håper du kommer deg fort igjen …slapp av ..og god bedring 🙂 Klem<3

    8. gretashobby: Takk …det var hyggelig der 🙂 jeg har vært en liten tur hos mamma i dag…som kom hjem fra to uker i syden i går …Her er det mildt og været har vært bra i dag 🙂 Klem og kos deg i kveld 🙂

    9. Lene S.: Ja ,det var jo litt morro da :)..hehe..du var sikkert velkommen der for det:)…håper du har en bra jobbreise 🙂 Skal dere flytte så raskt…det blir nok fint og spennende 🙂 ja da er det nok litt av hvert å ordne 🙂 Fin uke til deg også:) Klem<3

    10. BforB: Synes jeg også..mange som er flinke med foto:)..og Frodith er helt super til å ordne i stand slike ting:) Fin kveld til deg<3

    11. Åse Helen: Ikke sant , jeg fikk den fine tegningen på bursdagen min..og da kan jeg jo bruke den i slike anledninger :)…skal visst få ei lita pakke i posten også..hehe..gleder meg:) Klem og fin kveld <3

    12. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Ja det var mye fint å se…trodde jeg hadde fått med meg alt underveis jeg , men det var noen av bildene jeg ikke hadde sett før også 🙂 🙂

    13. Jeg har også vært på galleriet til Frodith i dag, og jammen hadde hun hengt opp mange flotte bilder! Stilig antrekk hun hadde designet til deg, og jeg tror alle er velkommen hos Frodith uansett om de kommer i gallakjole eller er helt casual kledd. 🙂

    14. Grete: Så bra …ja virkelig mye fint 🙂 Ja var ikke jeg heldig som fikk så fint antrekk på tegningen…Hos Frodith føler en seg alltid velkommen 🙂 🙂

    15. Fantastisk fotoutstilling. Det er ingenting som er som bilder, for meg i alle fall. Jeg elsker å se på bilder. La inspirasjonen innhente mitt sløve sinn 😉 Kjempeflott idé og engasjement 🙂
      Og antrekket ditt passet jo bra 🙂 Det er jo øynene man skal bruke tross alt 🙂
      Ha en flott dag i dag etter vellykket utstilling 🙂
      Klem <3

    16. Eva: Veldig gøy å se hvor flinke folk er til å ta bilder…inspirerende :)..og Frodith er super til å ordne i stand slike ting :)..ikke sant, antrekket var behagelig å ypperlig å gå rundt i galleriet med..hehe..:) Flott dag videre til søte deg også<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg