Litt rosa i huset !

Jeg er egentlig ikke et “rosamenneske”  hverken i klær eller ellers, men synes det er litt pent nå mot våren, også er det alltid så masse fine rosa blomster å få kjøpt, så nå tro jeg til med litt blomster og annet småtteri i rosa.

Også ønsker jeg alle mammaer til lykke med morsdagen , og er du ikke mamma ønsker jeg deg en fin kveld allikevel.

Skriver litt under bildene…….


Noen rosa roser i stua og en hortensia på kjøkkenet, pynter jo litt opp….


Da jeg hadde besøk av en svigerinne på lunsj tidligere i uka , ble det litt rosa te- lys og servietter på bordet…

Og som de som “kjenner” meg vet…må jeg alltid matche interiøret..hehe..(bare tuller )…

På badet oppe er det også litt rosa nå,( her varierer jeg mellom rødt, grått,grønt og rosa) på dette badet er det badekar, på badet nede er det dusj…

#blogg #mjøndalen #interiør #norge  #roser

 

53 kommentarer
    1. Fint med litt rosa da 🙂 Blir litt vårlig 🙂 Ser ut som du har hatt en god lunsj/brunsj 🙂 Håper du har hatt en fin dag, morsdag og søndag 🙂 Klemmer masse <3

    2. Her var det jo masse rosa her da. HErlig lunchbord det der. Tenker at dere koste dere. Rosa er det ikkje mye av i dette huset. Sat og såg på komi utforen her samtidig med ei skrev, og vart satt ut. Såg eit stygt fall. Håper det går bra med utøveren. Det var sidespor. Du ahr du det koselig i heimen din. Kos deg og takk det samme <3. klem

    3. Koselig med rosa i små doser 🙂 Jeg er ikke heller så veldig ivrig med rosa, men veldig fint nå fremover. Håper du har hatt en flott søndag!

    4. frodith: Ja da litt på bordet kan være koselig…men ikke sånn helrosa her ,selv om jeg synes det kan være pent hos andre 🙂 Den var deilig den lunsjen… Dagen har vært fin, med eldstesønn innom på litt mat og sjokoladekake 🙂 Håper du har kost deg også:) Klem<3

    5. gretashobby: Ble jo litt når jeg samla det slik 🙂 Takk, ja det var koselig med deilig lunsj, ikke så ofte jeg dekker bordet slik til hverdags,men med besøk er det koselig å pynte litt:)
      Oj, har ikke fulgt med på tv nå jeg..håper det går bra med den som fallt ja 🙂 Tusen takk..og klem tilbake<3

    6. Ravn73: Takk, ja litt kan være fint, og det er så mye rosa blomster å få kjøpt :)..og det er jo en “lett”og vårlig farge 🙂 Ønsker deg en fin kveld videre..og takk for hyggelig kommentar:)

    7. Så koselig det var hos deg med litt rosa 🙂 Det er heller ikke min favoritt men det er koselig iblant. Jeg fikk tulipaner i dag med masse rosa i, og de var fine 🙂 Kos deg med kvelden og klem fra meg 🙂

    8. Åse Helen: Tusen takk..ja det er jo veldig fint med rosa blomster 🙂 Så hyggelig å få tulipaner da…det er jo flott uansett farge 🙂 Klem og fin kveld til deg også<3

    9. Nydelige roser som du har på bordet og det ser så gjennomført og pent ut hos deg. Og litt rosa blomster og annet småpynt i samme fargen gjør det litt mere vårlig nå en og bare ha mørke vinterfarger:) En fortsatt fin kveld:-)

    10. Vel overstått morsdag 😀 Vi var fire generasjoner samlet hos mamma og pappa, fire av oss er mødre, farmor, mamma, søsteren min og jeg, alle fikk blomster 🙂 Rosa og lilla er pent hos andre – og de rosa innslagene hos deg var jo bare så søtt 🙂 Jeg fikk 20 tulipaner av mine gutter, men ingen av dem var rosa, de kjenner meg godt, he he, men det var noen i mørk lilla i buketten. Her MÅ alt matche, det er IKKE tull, he he. Ha en fortsatt fin søndagskveld. Klemmer fra mamma Lene til mamma Anne<3<3

    11. Hobbystua: Takk, ja roser er pent…selv om tulipaner er vårblomst nr.1..men litt variasjon er jo greit:)..ja noen ganger kan det være koselig med litt rosa…men ikke så mye at det blir for søtt..
      Takk ,fortsatt fin kveld til deg også<3

    12. Lene S.: Så hyggelig.:) her var eldste sønn innom..yngste skal på reisejobb i morgen og var her tidligere i uka :)..og mamma er på Tenneriffe nå…
      Ja ,mye jeg liker hos andre ,men som jeg ikke har så mye av selv…men litt rosa småttrisiden jeg hadde rosa blomster nå var litt koselig ..:)..hehe..ja du er jo skikkelig nøye på det slik jeg har lært deg å kjenne..og det høres lekkert ut 🙂 Takk så hyggelig, mange klemmer til deg <3

    13. wenchepia: Takk og det samme til deg 🙂 Så det koselige innlegget med fine kort og flotte jenter 🙂
      Ja rosa er en fin farge, selv om jeg ikke har så mye av det liker jeg fargen :)..koselig å høre at du synes det 🙂 Ha ei fin kommende uke 🙂

    14. ingenting rosa her unntatt litt lys og litt blomster innimellom og som deg noen rosa håndklær:)
      veldig pent hos deg da 🙂
      Gratulerer med Morsdag <3

    15. Dette ble jo fint! Litt rosa er bare vårlig og fint. Tidlig på 80-tallet så hadde jeg en del rosa i huset. Tapet på soverommet og rosa gardiner og puter i stuen. Jeg ble litt lei rosa, og har holdt det langt unna etter det. Men blomster det gjelder ikke, så der kan jeg kjøpe rosa. Har bla kjøpt meg en rosebukett nå, men det er multifarget med noen rosa.

    16. Jeg har alltid mislikt rosa, helt frem til for noen år siden. Da ble jeg plutselig glad i rosa.. rosa joggesko, rosa treningsgenser 😮
      Rosa roser er jo nydelig da, og jeg er veldig glad i dusrosa/pastellrosa skåler og sånt. Vi stylet leiligheten til samboeren min med lilla puter og rosa håndduker osv, og han gjorde et kjempesalg. Så rosa er nok ikke så dummen 😉

    17. cuskima: Det blir det samme som her hos meg, noen små innslag 🙂 ..tusen takk, lett blanding etter over 30år i samme hus…men jeg er fornøyd jeg:) Takk og det samme tilbake til deg<3

    18. margarites: Så hyggelig…takker for det 🙂 Husker den perioden da “alle”skulle ha rosa jeg også..tror ikke jeg hadde så veldig mye da heller ..men litt husker jeg..noen lysestaker og noe slikt:) Rosa blomster er helt nydelig <3

    19. Kristin: ..hehe..ja det er ofte slik at ting en tror en ikke vil like ,blir en mer glad i etterhvert…så man skal …aldri si aldri…:):)
      Veldig delikat med rosa og mange har jo helt dilla på det..så det er nok en populær farge i interiørsammenheng 🙂 🙂

    20. Knotmerr: …haha..takk..ja den lunsjen smakte den :)..liker hjemmet mitt…men jeg er ikke en slik “interiørfrik” 🙂 Sov godt 🙂

    21. Så koselige bilder. Det ble våstemning med det rosa. Litt rosa her og der er greit hos meg også, men ikke for mye av det!!! Ha en finfin mandag! 🙂

    22. Så koselig med vårlige innslag og så skjønt at du skriver ‘nå som vi går mot våren’ – liker slik positiv innstilling:D Åh, måtte bare våren komme med stormskritt nå! Veldig flott laget til frokostbord også og åh, må bare si at jeg ELSKER elsker Hortensia – det er en blomst som tatt rett ut fra en drøm, rett og slett:)

    23. Fruemmel: Er jo en fin farge, selv om det ikke er så mye jeg har av det 🙂 Eldste søstern er veldig glad i rosa :)..og vårlig er det 🙂 Ha en hyggelig kveld 🙂

    24. Fromfat2phat: Ikke sant, det går jo veldig fort nå..her var det litt vårlig ute alt i dag synes jeg:)
      Veldig glad i Hortensia..og nå har det kommet en litt mindre type som passer på kjøkkenbordet mitt :):)

    25. Jeg er veldig glad i rosa. Men har ikke noe gjennomgående fargetema i mitt hjem. Stuen prøver jeg så godt jeg kan å dekorere litt med lilla/rosa. For den er hvit, med en lilla vegg. Og selvsagt har jeg litt sart lilla i gardinene også 🙂 Men sånn ellers så blir dekoren etter humør og årstid i grunnen 🙂
      Veldig fint sånn som du har gjort det 🙂 Fikk lyst å flytte inn dit jeg 🙂
      Klem 🙂

    26. Eva: Fin farge er det …har ikke mye jeg heller…men samla det jeg hadde på bildene her..så da så det litt mer gjennomført ut enn det egentlig er…hehe..:)
      Høres fint ut med en lilla vegg..vi har lik farge på alle veggene i stua 🙂
      Vi har ledig soverom nede…om du bestemmer deg for å flytte til Mjøndalen …hehe…<3 <3

    27. Hehe….Tusen takk for det 😀 Ja, skal aldri vite hvor i verden man havner. Men jeg er nokså stedbunden, så sannsynligheten for at jeg flytter på meg, er nok rimelig liten 🙂 Ikke for annet enn en helg eller noe sånt kanskje 😉
      <3

    28. Eva: ..sånn er jeg også, veldig stedbunnen…maks ei mil eller noe unna kan være mulig om vi kjøper leilighet etterhvert :)…Klem<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg