Dag 14…Kveld..

Nest siste dag med fotoutfordring fra Frodith…noe som har vært gøy ,fordi jeg liker å bruke fantasi og kreativitet til å finne noe jeg synes passer…men også litt slitsomt fordi jeg ikke er såååå glad i å sitte mye på pc`n….men alt i alt en artig oppgave .

Dagens utfordring er KVELD, og da har jeg dette fine bildet fra vi var i Åsgårdstrand i sommer…  utsikten fra vinduet på hotellrommet på kvelden..

Og nå er det kveld her også..så nå blir det straks kveldsmat med rundstykker og te..en helt vanlig hverdagskveld altså…


#åsgårdstrand #sommer #blogg  #tønsberg  #horten
.

30 kommentarer
    1. Månen har jeg også kikket en del på i det siste. Og tenkt at jeg skulle fått tatt et fint bilde 😉 Men, det tenker jeg om det meste 😉
      Det passet fint med dette, siden tema er kveld, og nå er det jo kveld 😀
      Jeg venter spent på morgendagens bilde 🙂
      Ha en herlig kveld, og god apetitt 🙂 Klem <3

    2. Jeg er glad du har kost deg med utfordringen, selv om den ble litt krevende 🙂 Og på mandag er det åpning i Galleri Frodith,om du ikke har fått det med deg. Der viser jeg de jeg har plukket ut til premiering 🙂 En helt alminnelig utstilling altså 😀 Hi-hi Flott bilde av kveld <3 Og ha en koselig kveld i dag også <3 Klemmer i vei <3

    3. Gleder med til sommerkvelder igjen og månen har vært fin i det siste her. Kaldt, snø og fullmåne er vakkert, men ikke like lett å fange. Kos deg med rundstykker:)

    4. Eva: …hehe..ja noen ganger blir det med tanken…litt for ofte faktisk 🙂
      Ikke sant bilde fra en sommerkveld og nå er det en vinterkveld :)…Ja nå er det bare et bilde igjen i utfordringen for meg 🙂 Klem og sov godt <3

    5. frodith: Jeg liker jo sånt…men blir sliten i nakke og skuldre av skrivinga…men en liten periode er det verdt prioriteringen 🙂 Jeg skal selvfølgelig innom utstillingen ..gleder meg :)Takk..liker bildet…ble jo så glad i Åsgårdstrand også :)Klem <3

    6. venkesstrikk: Vinter er fint det også…men lengter mot sommer nå :)…mange flotte motiver å finne på himmelen..
      Rundstykkene var gode 🙂 🙂

    7. Grete/Margarites: Ja det er så deilig med sommerkvelder…og månen er et fint fotomotiv…:)
      Deilig at det går mot lysere tider nå <3

    8. Kjempefint kveldsbilde 🙂
      Må si jeg ser frem til lange, koselige sommerkvelder nå 🙂
      Jeg var faktisk innom Åsgaardsstrand i sommer jeg også! 😀

    9. Bildet får meg til å tenke på lune sommerkvelder, hvor man kan sitte ut til langt ut på natten…. Jeg har fulgt dere som har deltatt i utfordringen til Frodith, og det har vært artig å se de forskjellige tilnærmingene til utfordringene. Ha en fortsatt fin kveld og en riktig god natt :o))

    10. Nydelig bilde, det er SÅ koselig i Åsgårdstrand med kultur og greier 🙂 Jeg synes du har vært/er tøff som snart har gjennomført utfordringen, det er ‘litt jobb’ å delta på sånne ting selv om du liksom bare bruker PC :- Nå må du huske at det er morsdag på søndag og da skal vi mødre ha helt FRI, he he. Ha en god helg i Mjøndalen og kos dere på date i morgen, vi skal også på date 😀 Klemmer på vei fra meg til deg<3<3

    11. Kristin: Takk så mye 🙂 Jeg og glsder meg til sommer og gjerne sol og varme :)…så artig , jeg likte Åsgårdstran veldig godt 🙂 Fortsatt fin fredag til deg 🙂

    12. Vera Lynn: Lune sommerkvelder høres nydelig ut 🙂 ..så artig, ja mange fine bilder og tolkninger..
      Så håper jeg du får en fin fredag videre..og at muffinsene falt i smak ..<3 <3

    13. Sonja: Ja månen er veldig flott nå om vinteren også :)..nei det er ikke så lett å “fange”den i et bilde 🙂 Ønsker deg en fortsatt fin fredag 🙂

    14. Lene S.: Takk 🙂 Vi var i Åsgårdstrand for første gang nå i sommer og likte oss så godt at dit måå jeg denne sommeren også..kort reise og koselig sted 🙂 så får håpe sommeren blir på sitt beste 🙂 Takk, ja det har blitt litt ekstra skriving ,som ikke er det beste for nakken min..men det har vært gøy også 🙂 Blir nok en date i morgen ja..kos dere med deres date også :)Morsdagen går nok stille og rolig for seg..og jeg skal bare slappe av 🙂 Klem og fin helg til deg<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg