Utfordring dag 11….Likhet !

Mulig jeg kunne funnet noen /noe som ligna mer…men siden jeg for lenge siden hadde et innlegg om at mannen min i ungdommen sa at jeg minte om Suzi Quatro..var det første jeg tenkte på i forhold til likhet dette innlegget.

Jeg var jo lys og hun ganske mørk, men tror det var noe med bollekjakene (kinnbena)og sveisen på den tida som gjorde at han tenkte det..også det at jeg alltid gikk og sang..

Dette innlegget kan du se her..og der kan du høre en av mine favorittlåter også.


#suzieqatro #musikk #mjøndalen #nrkp3 #blogg

41 kommentarer
    1. Synes du er penest og ligner mest på deg selv jeg 😀 S.Q ser litt utsultet og skremt ut, mens du ser ung og fresh ut på bildet av deg, he he. Mennene våre ser det de vil se, piloten påstår at jeg ligner Ursula Andress, han har nok sett den gamle James Bond-filmen/Dr. No med rosa briller på 😀 Likheten må være at vi begge har brune øyne begge, men jeg vet at jeg er naturlig blond, he he. Klemmer på vei<3<3

    2. Jeg likte det godt forrige gang jeg så det, og liker det nå også. Du er super -kul som Susie Lookalike 🙂 OG herlig hippie-dame 😀 He-he Fin likhet dette 🙂 Sånne temaer er ekstra spennende å se på på de forskjellige bloggene, for det blir SÅÅÅ forskjellig 🙂 Klemmer mandagskveldklemmen <3

    3. To bilder av to flotte damer 🙂
      Og noen likheter ser jeg også 🙂 Alltid gøy å oppdage noen kjendiser man ligner på 😀
      Herlig pannelugg forresten! 🙂 Myyye finere enn den jeg hadde da jeg var yngre, den var bare tung og helt rett 😀

    4. cuskima: Hehe…kusina mi skulle forklare hvem jeg var for en kammerat av seg en gang..og da spurte han er det hu med bollekjakane….(..men det er egentlig bare høye kinnbein..haha )
      Tusen takk du er da utrolig søt og snill 🙂 Klem<3

    5. Lene S.: Ååå …det var fint å høre da :)..hehe..ja hun hadde vel mer et rocka utseende..men det var vel noe han syntes minna om ..kanskje det var at jeg var like kul..haha..
      Ursula Andress..det er jo stilig da :)..hehe..jeg er også naturlig blond og har grønn/brune øyne..så egentlig er det jo oss to som er likest da..hehe..Nattaklem<3

    6. frodith: Takk..husker du likte det ja..koselig å høre :)…ja det er i allefall noe som minner ..selv om vi ikke her sånn veldig like ..:)
      Ja virkelig mye flotte bilder og tolkninger rundt om …artig 🙂 Klem og fin morgendag <3

    7. Fru Stussli: Artig at du synes..ja noe er det i allefall..vi har kanskje litt samme type øynebryn også..:) God natt og fin dag i morgen<3

    8. Når noen skal forklare hvem eg ligner på er de uenig…..før tok de feil av meg og min søster……..eg var hun meg ungen og min søster hun i London…..men noen ganger tok de feil og spurte hvordan London behandler meg eller hvordan datteren hennes hadde det 😛
      Ellers har eg hørt alt fra Cheer til Demi More og Meryl Streep……både mamma og min søster Ligner vakre Meryl så kanskje de mener siden eg ligner på dem ligner eg henne….I dont know……men som oftest var det at folk snakket engelsk til meg og trodde eg ikkje var Norsk…….helt vanlig på 80tallet og solariumstiden hahahaha 😀
      <3

    9. Kristin: Takker så mye :)..ja noe som minner er det vel i allefall..ja har et par til jeg har hørt jeg ligner også..og de er ganske pene..så da er det i allefall litt gøy..hehe..;)
      Dette er vel det lengste håret jeg noen gang har hatt…tung pannelugg kan vel være fint..men du hørtes ikke helt fornøyd ut..haha.. <3

    10. cuskima: Ja man har som regel noen “referanser”når man skal forklare hvem folk er ..men da var dere vel ganske like da:)
      Fine damer du ligner på ..flotte alle de der :)..du er kanskje mørkere enn moren og søstern din …eller ?…..brun og fin hørtes jo flott ut det 🙂 ..og godt du er flink å snakke engelsk da..haha..<3

    11. Ja jeg ser absolutt likhet, så jeg er enig med mannen din der. Men bollekjaker, nei det har du ikke, men litt høye kinnben kan jeg gå med på. Jeg husker at min bror var fan av Suzi Quatro, med bilder på veggen og Lp i samlingen. Jeg har i grunnen ikke sett bilder eller tenkt på henne på veldig mange år, så det var litt morsomt at du dro frem et barndomsminne. Utrolig mange år siden når jeg tenker etter, hvor har årene blitt av ?

    12. margarites: Så fint..for hun er jo litt kul i allefall…:)…da sier vi høye kinnben det høres litt flottere ut..hehe..:)
      jeg hadde også mange plakater og plater av henne..vi har hørt litt på noen av sangene hennes på youtub de siste åra…og da tenker mann seg tilbake til ungdomstiden…på en måte er det en evighet siden..på en annen måte føles det som det var “i går “…Sov godt 🙂

    13. Eg er mye mørkere enn de begge……min far var veldig blond med flotte lyseblå øyne…..da han sku besøke mamma på føden så hvisket de på avdelingen at eg ikkje kunne være hans barn. Eg var brun i huden og hadde langt sort hår som de hadde i sløyfe…da dette falt ut var eg helt platina…..hahahahaha alikevel når eg gikk med lue ute og follk ikkje så håret mitt så spurte de om eg var glad for å bli adoptert til Norge og ofte klappet de meg på hodet og ga meg sjokolade HAHAHAHA
      Datteren min er jo blond med nydelige øyne i turkis og blått……så eg dør litt av latter når folk spør henne om eg er sånn fra Asia…..hahaha jada sier hun det ser du vel på meg???
      Det er nok Kvenblodet som skinner igjennom hos meg……min bestemor er fra Senja….så der var det mye samer og kven og mine hadde røtter fra Kvite Russland og Mongolia…..så eg spøkte alltid med å være tipp tipp oldebarnet til Djengis Khan
      Eg er ikkje så mørk i huden lengre…..mindre tid i solen pga medisiner og null solarium…men alikevel spør mange meg hvor lenge eg har vært i Norge.
      Eg ligner ikkje på Vakre Demi eller flotte prangende Cheer……men du vet 80 tallet var litt mer prangende hahaha så kanskje det var derfor.
      Er Morsomt med sammenligninger 🙂

    14. cuskima: Høres virkelig ut som du ser utenlandsk ut, slik du beskriver deg selv..og det er jo litt eksotisk da 🙂
      Høres ut som datteren din ligner mer på faren din….Du ligner vel aller mest på deg selv du også…som vi alle gjør..hehe…men litt gøy med enkelte likheter til noen er det jo…<3

    15. ligner mest på meg ja og noe udefinerbart 😀
      Når eg traff Frodith visst hun eg ville være sånn selvom hun aldri har sett meg…..litt vittig det da…:D Kolibrifugl sier hun hahaha kanskje eg ligner en fugl også ? hihihi
      <3

    16. synes du lignet veldig på henne! da jeg så på bildene uten å vite hvem som var hvem, så gjettet jeg at hun var deg…:P
      og til den godeste cuskima over her: DU burde gå inn på siden til 23andme.com og bestille deg en slik morsom gjør det selv gen.test! da kan du få skikkelig svar på hvor opphavet ditt er plassert rundt om kring i verden :))

    17. Søte er dere begge to, og artig sammenligning. Det stemmer jo også. Dere var like den gang. Lurer på om dere ligner i dag? 😉
      Jeg fikk alltid høre av onkelen min at jeg ligner på min farmor, og når jeg ser på bilder og sånt, så ser jeg jo at jeg faktisk har mye av henne i meg, så det stemmer nok det også 🙂 Koselig synes jeg. For jeg var ikke så gammel da hun gikk bort 🙂

    18. Du lignet helt klart på Suzi Quatro! Det som egentlig slo meg aller mest, var hvor lite forandret du egentlig er! Ha en super dag! 🙂

    19. Mitt liv som restehaug: Så artig da :)..kanskje jeg burde skrevet hvem som var hvem..haha,,
      Finnes det slike tester også altså….sikkert morro 🙂 Fin dag videre:)

    20. Eva: Takk..ja det har jeg ikke tenkt på kanskje jeg får google litt å se om jeg finner noen bilder 🙂
      Hyggelig å ha litt likhet til besteforeldre og foreldre….Hadde sikkert vært hyggelig å hatt henne lenger…men sånn er livet 🙂 Fin dag videre til deg <3

    21. Klippen gjorde det bare enda mer likt, ja, men jeg synes selve utseendet var så likt at dere faktisk kunne vært søstre (eller i det aller minste kusiner) ; begge har så søte øyne og et vakkert, veldig feminint ansikt:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg