Utfordring….vinter !….med “dyreansikt” i flammene…

Siden jeg ikke var på bloggen i går, kommer 5.dags utfordring VINTER..fra meg nå…og siden jeg liker å ha det varmt inne på vinteren valgte jeg et bilde av flammene på peisen…jeg liker det såpass varmt, at mannen ofte sier :… blir det varmere nå må jeg bare gå å legge meg…og da legger jeg på en vedkubbe til..hehe…

Skvatt litt når jeg så på bildet nå for det så ut som det var et hundeansikt eller noe i flammene…noen andre som ser det(ca midt på, litt mot høyre)…Jeg finnes ikke overtroisk eller noe..så for meg er det bare slik at tilfeldigvis var vedkubbene og flammene slik at det ligna på et ansikt..

Da kommer det et utfordrings innlegg til fra meg senere i dag..vil jo ta igjen det tapte…


#peis #mjøndalen #vinter #vg #fyring

33 kommentarer
    1. det lille bildet som kommer opp på blogglisten på vennelisten min der ser eg hundefjeset,men på dette store fant eg det ikkje igjen………veldig vittig!!!
      Hundefjeset som forsvant!
      <3

    2. cuskima: ..haha..da ble det jo enda mer “mystisk”…du finner det nok igjen om du kikker en gang til..og myser litt med øynene :)…Klem<3

    3. Jeg ser det! Voff!!!! Stilig bilde som “varmet”! Her blåser og regner det så jeg gidder ikke gå trimtur akkurat nå. Koser meg med kaffe og stearinlys i stedet!

    4. Veldig stilig! Jeg så umiddelbart dyreansiktet før jeg engang leste det du skrev – det første som umiddelbart slo meg, var gris/villsvin, men deretter tenkte jeg med det samme hund eller ulv – veldig kult ihvertfall:)

    5. natheless: Så bra..voff,voff..hehe..:) Takk trenger litt peisvarme om vinteren …Her småregner det..og jeg har vært en tur i basseng og badstue..det passer på slike dager :)..det høres veldig veldig hyggelig ut..fortsett å kose deg<3

    6. Fromfat2phat: Tusen takk :)..ja “snuta”ligner en gris eller et villsvin..men øynene synes jeg minnet om en hund..hehe..Ja litt gøyalt , for jeg synes det var så tydelig..Fin dag videre <3

    7. Jeg så hunden jeg også. Det er slike ting som skjer. Er mange som opplever slike ting, kunne fortelle deg om 2-3 merkelige ting her i min leilighet men lar det ligge. Ha en fin kveld.

    8. Helge: Godt det ikke bare var meg som så den:)..my rart som skjer ja..og en kan begynne å lure noen ganger, men jeg tror det meste har en naturlig forklaring da :)..håper de merkelige tinga som har skjedd hos deg ..er noe hyggelig da .. Takk og fin kveld du også 🙂

    9. Moro å se de forskjellige bildene til folk , varme inne i stua på vinteren høres bra ut ;)) Det ar ikke dumt det der nei ;)) Ja og ser noe som kan minne om ett ansikt der ja , kan være ditt totem dyr kanskje , hihi ;)) Det pleier å dukke opp i livet vårt sies de så .Mitt totem dyr er ulv tror jeg 🙂 Men mye mulig det bare ble sånn på bildet også ja =)
      Klemmer og ha en fin kveld videre <33

    10. cathrinehenriksen: Synes jeg også..varierte og fine tolkninger 🙂 Jeg elsker å ha det varmt, ellers blir jeg så annspent :)..kanskje det ja, jeg er jo ikke så inn i det der…men litt artig og spennende er det jo uansett :)…Klem og ha en koselig kveld du også <3

    11. Hjelp, du brenner en hund! Jeg ser i hvert fall hunden. Her hos oss er det veldig vått i dag, så et peisbilde er absolutt på sin plass. Ikke mye vinter og snø her nemlig. Jo vinter er det jo, men ikke snø.
      Jeg har forresten sendt deg en venneforespørsel nå. Jeg kan ikke huske at jeg har ignorert deg, og er det tilfelle så beklager jeg. Det var en periode det kom en del sånne fra superunge jenter og gutter, som jeg ikke følte jeg hadde noe felles med. 🙂

    12. margarites: ..hehe..heldigvis var det ingen hund der ..bare ser litt sånn ut :)..her også regner snøen bort nå ..deilig med fyr i peisen 🙂
      La deg til som venn nå ..vet det er noen før også som ikke har fått forespørselen min..nei ikke alle en legger til..men nå regner jeg med jeg har deg som bloggvenn ..Koselig 🙂

    13. Det er jo helt tydelig at en ser snuten som stikker ut i flammen,,uff godt det bare er ved som brenner. Det er ikke noe som varmer så godt som en vedovn eller en peis,;-) God natt og sov godt:-))

    14. Har ikke problemr med å se noe i flammene jeg, men om det er hund eller ulv, en god blanding tror jeg. Sikkert et vesen som passer på deg:-)

    15. AnitaB: .ikke godt å se hva det er nei…litt blandet..men at det ser ut som øyne,snute osv..det gjør det …Takk..ja får håpe det..haha..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg