Dag 4…

Fjerde dag i utfordringen og dagens ord er himmel, hadde mange bilder å velge i ,men dette fra nyttårsaften var det første jeg tenkte på…så da ble det det..selv om det ikke synes så mye av himmelen her…eller det gjør det jo , men den er svart…

I morgen blir det nok en” bloggfri” dag på meg, så tar jeg heller to utfordringer på onsdag…tenker jeg…

Ha en fin kveld alle sammen !

For de som ikke har fått det med seg er det Frodith som har startet denne utfordringen..hennes blogg kan du se HER..


#nyttår #mjøndalen #nrk #himmel #blogg

40 kommentarer
    1. Herlige himmelen!! Jeg klarer IKKE å ta sånne fyrverkeribilder , aldri!! Disse var nydelig 🙂 Og en annen variant enn de andre har valgt <3 Tusen takk for linking og reklame for utfordringen min venn <3 Og kos deg med bloggfri i morgen, så sees vi på onsdag igjen 🙂 Jeg skal jakte på himmelbildene mine i arkivet nå 🙂 Stor klem til deg <3

    2. Det var et fint bilde =) Var inne på tanken av fyrverkeri selv, men det blir en annen variant på meg i morgen =)
      Ha en fin kveld videre =)

    3. Herlig bilde. Det er gøy å prøve seg på fyrverkeribilder. Dette året synes jeg at jeg fikk mange fine jeg også. Vi får øve på. Ha en fin kveld! 🙂

    4. frodith: Takk :)..tok jo mange og de fleste ble ikke særlig fine …men dette synes jeg ble veldig bra ..:)..jeg hadde mange fine himelbilder, men tenkte på dette med en gang..
      Greit å hvile nakke og skuldre av og til…men det er jo så morro å blogge også :)..alltid spennende å se dine bilder til utfordringa også :)..Bare hyggelig å linke til deg 🙂 Klem <3

    5. fabelastisk: De fleste mine blir ikke så bra heller..men fikk noen fine i år ..lyn har jeg aldri prøvd..
      Takk for hyggelig kommentar 🙂

    6. Ritamarita: Takk:)..midt i blinken ..hehe..Takk for det..blir jo litt sliten i nakke og skuldre så greit å holde seg vekk fra pc noen dager innimellom 🙂 Nattaklem<3

    7. natheless: Takk, jeg knipsa mange ..og dette ble jeg veldig fornøyd med..men de fleste ble IKKE fine..hehe.. men veldig morro ..Sov godt<3

    8. lulltove: Tusen takk :)..hehe..ble mange” bomskudd”på meg også 🙂 Får ønske deg nytt kamera neste jul..men jeg står jo i høyden..så kanskje derfor jeg får til noen..Klem<3

    9. cuskima: Flott å se på..men liker ikke å sende opp selv…men her vi bor ser vi omtrent alt som blir sendt opp i bygda..om det er klarvær 🙂 God natt<3

    10. Eva: Tusen takk ..hehe..ja det smalt skikkelig 😉 Takk..det blir deilig det..men jeg liker å blogge..bare balansere det litt så nakken ikke streiker helt 🙂 Nattaklem<3

    11. Enilorac Nesenra: Takker så mye..hadde mange med blå himmel jeg også..men dette var det første jeg tenkte på da jeg så ordet himmel :)..hehe..artig å få poeng 🙂 🙂

    12. Fyrverkeri er utrolig stilig, og du har fanget mye på en gang. Ikke bare en enkel rakett, liksom. Ikke lett å ta sånne bilder, men du har klart det. Ha en fin dag 🙂

    13. Det var et kjempe fint bilde du har fått fanget av fyrverkeri 🙂 Det er ikke lett å få til. Du må kose deg med bloggfri dag 🙂 Jeg har ofte bloggfrie dager.

    14. Fint himmelbilde. :o) Du er en av de som har skjønt at de ikke kan ta bilde av fyrverkeriet MED BLITZ ser jeg. Får så lyst til å gå bort til de som står der og knipser og knipser med blitzen for å si at de må slå den av. De kikker på bildene og skjønner ikke hvorfor de ikke kan se rakettene .. jaja. Siden jeg er så sjenert egentlig, så sier jeg jo ikke noe. Og de får sikkert heller aldri tatt et skikkelig rakettbilde heller. ;o) Ha en fin dag.

    15. margarites: Tusen takk..ja synes dette ble ganske bra ;)..fikk tatt det akkurat da det “eksploderte” ..flaks..
      Har forresten forsøkt å legge deg til som venn før, men ikke fått det til..eller om du har ignorert..har du lyst kan jo du sende en forespørsel til meg..men det er frivillig altså..hehe..
      Fin dag videre 🙂

    16. Åse Helen: Takk..ja det ble bra 🙂 ..knipsa mange..så ble det noen ok ..dette var jeg mest fornøyd med :)..Hadde nok hatt mange bloggfrie dager jeg også om jeg var i jobb eller var med på andre aktiviteter..men siden jeg ikke har noe annet i løpet av dagen..prøver jeg å få til et innlegg ca fem dager i uka..da har jeg liksom en “overkommelig”oppgave..og føler meg litt viktig..hehe..Klem og fortsatt fin dag<3

    17. Marit: Takker så mye 🙂 ..det er sant..det funker ikke..hehe..du får ta mot til deg å si i fra til neste år…:) 🙂 Jeg har faktisk tatt mine rakettbilder med et vanlig lite kompaktkamera ..
      Ha en fortsatt fin dag 🙂

    18. Fru Stussli: Ja det var dette bildet jeg tenkte på med en gang jeg så oppgaven..Det er mange flotte tolkninger og nydelige bilder rundt omkring 🙂 Klem<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg