Først med det siste !!!!

Når jeg leser /ser i moteblader om dagen skjønner jeg at jeg er en TRENDSETTER  eller i beste fall en” IT GIRL” (men da må jeg kanskje litt mer ut å menge meg med kjendisene )

..men altså jeg ser jo nå at det blir såååå moderne med slengbukser igjen, og jeg hadde jo innlegg med slengbuksa mi i sommer, kanskje motemiljøet har snappa opp de innlegga..hehe..

Jeg er egentlig mest glad i smale bukser og følger ikke så ofte moten, liker å ha min egen stil..og den er ganske klassisk , og de siste åra har jeg vel egentlig inntrykk av at det meste er “moderne”hele tida også…men tror kanskje jeg skal kjøpe meg en slengbukse i denim i løpet av våren også om jeg finner en jeg liker ..

OM NOEN IKKE FORSTOD DET , VAR DETTE INNLEGGET MENT IRONISK..(greit å ha med så en ikke får unødig kjeft og krass kritikk..hehe..)


#mote #trend #slengbukse #fashion #kjendis #mjøndalen

 

24 kommentarer
    1. Du er så fin at det kan godt hende de hermet etter deg 😀 For nå kommer det vel igjen disse slengbuksene? Jeg er ikke så glad i det heller 🙂 Håper du har hatt en fin dag Annebe <3 klemmer til deg <3

    2. frodith: ..haha.. tor ikke det..men tusen takk :)..ja det skal visst være det store for våren..men det er vel ikke alt som slår ann like bra ..De kan jo være litt gode å ha på..i allefall de som er vide i hele benet..men ikke det peneste jeg veit ..:) Dagen i dag har vært mye bedre enn gårsdagen 🙂 Klem tilbake <3

    3. Du ser jo fin ut i hva som helst! Slengbukser på meg ser jo ikke riktig klokt ut. Tror de er laget for høye, tynne damer. Ikke små med runde romper som meg.:D
      Jeg lovte deg jo at jeg skulle hive meg uti det med mine antrekk, men har jo ikke kommet over terskelen enda! At det skal være så kleint da!:)

    4. Du er fin uansett hva du tar på deg du. Mamma kom hjem med slengbukser en gang til meg husker jeg, det er eneste jeg har brånekta å ha på meg, men etter at jeg ble større så har jeg tilogmed kjøpt meg slengbukser haha Goood kveld AnneBe <3 klæmmings <3

    5. vezzo: Tusen takk :)..kler det vel ikke så veldig jeg heller…men det gjelds vel bare å finne en “modell”som passer sin kropp ..og du kan helt sikkert finne en som passer “runde romper”også 🙂
      Ja jeg venter…kanskje det kommer noen innlegg utover våren 🙂 Ellers får du være flink med løpinga og kose deg med det :):)

    6. ladyaugust: Så hyggelig takk :)..hehe..ja de er litt spessielle..men gode å ha på da :)..også er det jo slik at ser en mange med det..blir en mer vant med det..men det viktigste er å gå i noe en selv trives med 🙂 Takk det samme til deg <3 <3

    7. He, he, da får en finne fram de gamle slengbuksene. Men de skal kanskje ha litt høyere liv enn sist de flagra framom motebildet. Men det er nok ikke så trangt motebilde som for noen år tilbake. For litt siden viste skulderputene seg litt fram også, men ser ut de har behov for å hvile litt lengre. Jeg jobba med design av klær på åttitallet, og nå bruker jentene mine klær jeg lagde da – men skulderputene er tatt ut :))).

    8. BforB: …ikke sant..det meste kommer igjen ,men ikke alt som slår ann like godt :)..jeg husker også veldig godt tida med “gedigne”skulderputer ..håper ikke det kommer for fullt igjen nei..:) Så artig at du har jobba med design..og stilig at jentene bruker det nå ..sånt er jo veldig aktuelt å bruke for tida 🙂 🙂

    9. Herlighet for et pent smil du har! 😀 Jeg ble glad nå. Og de buksene var stilige. Er ikke så fan av akkurat slengbukser, men er veldig begeistret for bukser som generelt sitter litt løst.

    10. Merevil: Ååå det var en koselig kommentar..tusen takk 🙂 Bukser som sitter løst er veldig gode å ha på :)..og mange fine også <3

    11. Tror ikke jeg blir noen stor tilhenger av slengbukser, selv om de jo er veldig behagelige å ha på. Men i alt for mange år brukte jeg store klær, nettopp fordi jeg VAR stor. Ikke i høyde, men i bredde. Og jeg skal IKKE tilbake til store klær nå, så snart etter at jeg har pakket dem bort 😉 Er nok redd for at sånne klær vil få meg til å virke liten og bred igjen 🙂 Så jeg går for den mer tettsittende stilen. Jeg har min egen stil jeg også 🙂
      Du derimot, kler jo absolutt alt….så du kan velge fritt, og være like strålende vakker som alltid 🙂
      En herlig kveld ønskes deg 🙂 Klem <3

    12. Eva: Blir ikke ofte jeg bruker det heller..tror jeg..men skal aldri si aldri ..:) Ja for store klær virker ofte mot sin hensikt…Ma nfinner type klær som kler sin fassong..og da vil en føle seg finere..enn om man tar på seg noe bare forde andre går i det …Egen stil er bra !!!
      Jeg kan nok velge mellom en del…men kler langt i fra alt…veldig sjelden jeg finner kjoler som kler meg..Men tusen takk 🙂 Sov godt 🙂

    13. Ritamarita: Så artig..i allefall gøy å ha noe å varriere med..og disse som er vide hele veien er jo veldig behagelige også 🙂
      Tusen takk veldig koselig med hyggelige tilbakemeldinger 🙂 Nattaklem<3

    14. Haha herlig 🙂
      Jeg synes slengbukser er pent på slike slanke damer som deg 🙂 Er moro at moten går i sirkel. Gruer meg til grorupalmen og permanent kommer å tar oss igjen 😀
      Nattaklem

    15. Jajadu kler alt! 😊ikke så lenge siden jeg gikk i dongeri med sleng…eller har kanskje tiden gått så fort uten at jeg har merket det…hrm…liker og best smale…men den gang likte jeg de godt..så det er vel bare en tilvenning tilbake..bootcut har vært min favoritt!

    16. Fru Stussli: Takk…hehe.:)..så hyggelig av deg …finnes sikkert fasonger for de fleste ..:)..gøy når ting kommer tilbake ja…men ikke for enhverpris..hehe…
      Tror ikke jeg går for permanent igjen nei..men man lar seg vel påvirke til en viss grad ..om det skulle slå til for fullt igjen:) Klem og sov godt:)

    17. lindusen: Takker så mye ..gjør nok ikke det ..men hyggelig å høre da 🙂 Ja slengen er vel innom med jevne mellomrom..:).. man kan venne seg til det meste..men man finner helt klart sine favoritter 🙂 ..God natt 🙂

    18. Slengbuksene jeg hadde var UBRUKTE, det var og er ikke min stil, så de fikk Fretex en gang i tiden. Hvorfor jeg kjøpte dem, nei si det 😀 Orker ikke klær som ‘flagrer’ he he. Ha en god helg med klemmer fra en litt sliten meg ^-^

    19. Lene S.: Skal innrømme at mine heller ikke er særlig brukt, men synes det kan være deilig å gå i bukser med litt vidde..i allefall om sommeren 🙂 Håper du kan hvile masse i helga da.
      God helg og stor klem til deg <3

    20. ;D Jeg husker jeg hatet slengbukser som pesten inntil jeg plutselig et år skiftet mening fullstendig og den dag idag elsker jeg dem:) Jeg tror aldri igjen jeg kommer til å gå lei dem+i tillegg er de som oftest så gode å ha på – sikkert fordi det som oftest er kledelig på de fleste:)

    21. Fromfat2phat: Så artig:)…veldig behagelige og morro med litt forandring til de smale …og slengbukser finnes jo i ulike varianter..så litt for enhver smak og kroppsform 🙂
      God natt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg