Snøgubber !

Snøgubber ,snøgubber bom fallera

Snøgubber ,snøgubber bom fallera

vi har det best når vi fryser og fryser

rett som det er kan det hende vi nyser …atsjo !

 

Snøgubber ,snøgubber bom fallera

Snøgubber ,snøgubber bom faller

vi har det værst når vi smelter og smelter

rett som det er kan det hende vi velter…

 

Snøgubber ,snøgubber bom fallera

Snøgubber ,snøgubber bom fallera…

 

Da vi var i byen i går så jeg denne “fake”snømannen på en veranda ,og kom på sangen/verset vi sang i barnehagen..

Da sto vi å vugget fra ben til ben ..og datt ned når den smeltet..og fort opp igjen på siste refreng..

Så har du barn/ barnebarn kan dere jo forsøke…ellers kan du jo gjøre det for deg selv også….fin trim..hehe…


#barnesanger #snømann #drammen #mjøndalen #blogg

 

 

 

20 kommentarer
    1. Therese Bråthen: Ikke sant..selv om den tok litt vel stor plass på den verandaen..hehe..
      Det kan du gjøre, koselig å finne på noe med dem 🙂 Klem<3

    2. Therese Bråthen: 🙂 Husk å la henne få god tid ,noen barn trenger det ..mens andre får en kontakt med ,med en gang :)..litt sang og lek er en fin måte å komme nærmere på..<3

    3. Ja, vet hun trenger god tid 🙂 Også ser vi hverandre ikke så ofte, men når vi har vært sammen et par timer så kommer hun ofte bort. Så skulle ønske jeg fikk mer tid med henne så hun kunne vende seg til at jeg var der 🙂 Ja, det er det så absolutt <3

    4. Har sett denne snømannen på den verandaen selv flere ganger, artig greie, men skal si jeg skvatt første gang jeg så den der i mørket! 🙂

    5. Hehehe…den snømannen var jammen meg av sorten som ikke smelter også den. Helårs snømann 😀 Men det kan jo hende at piffen går ut av han etterhvert likevel 😉
      Artig pynt, men jeg skal ikke ha en sånn likevel 😉
      Fine søndagskvelden til deg Anne, og takk for glimtet og sangen 🙂
      Klem fra meg 🙂

    6. He-he, artig 🙂 Nedi veien her er det noen som hadde en nisse som klatret på verandaen, så ut som han hang utpå og var på vei å klatre opp 🙂 Artig .- )Moro med sånne dikt og morovers. VI har hatt om poesi på skolen forrige uke 🙂 Klemmer til deg <3

    7. sandrakaggerud.com: Så bra ..titta innom bloggen din…koselige bilder av dere :)..dere får synge Bake kake søte inntil videre ..hehe..<3

    8. Eva: Håper de tar den vekk mot sommeren ellers får de vel ikke plass på verandaen..hehe..
      Om de presser lufta ut av den..eller setter den i boden i sommer lurer jeg litt på 😉
      Ønsker meg heller ikke sånn..men litt fin der han sto var han jo 🙂
      Tusen takk og klem tilbake <3

    9. frodith: Ja han var litt fin..men tok jo veldig stor plass..hehe..:) Mange som har mye sånne pyntegreier ute…morro å se …men jeg har det ikke selv 🙂
      Jeg er veldig glad i sanger og vers..og har kunnet “haugevis”utenatt..og mange av dem sitter nok i minnet enda…:) Artig tema det da…mye å jobbe med der 🙂 Klem <3

    10. Ritamarita: Ja det kan du lure på…har heller ikke sett noe særlig til de ekte i vinter :)..men morro jentene i det heletatt har fått laget det da :)…Elsker barnesanger og vers jeg :)..Takk det samme til deg 🙂 Stor klem fra meg<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg