Mine bilder på bloggen !

Noe av det som er mest gøy med å blogge (bortsett fra alle de koselige folka) er å ta bilder..jeg er ikke så god på det fototekniske, men er veldig glad i å finne motiver .

Så her på bloggen bruker jeg kun mine egne bilder (om ikke noe annet er oppgitt..som f.eks bilder som er tatt av meg på tidligere fotojobber o.l )

Så her kommer et knippe av noen bilder jeg har tatt, mange har vært på bloggen før men ikke alle…vanskelig å bare plukke noen.

Her er det lett blanding av temaer og årstider….


Natur blir en aldri lei av å fotografere…

Lett blanding av motiver….

Røde “hus” i Åsgårdstrand og på spiralen i Drammen…

Nam….

Bildet av hestene er tatt i Porsgrunn for noen år siden….


Så var det noen av antrekksbildene da…


Farfars Peoner i vår hage….

Kikkertbilde….

 

Nyttårsaften 2015………………….#mjøndalen #norge #blogg #åsgårdstrand #porsgrunn #spiralen #drammen

 

 

36 kommentarer
    1. åhhhhh så masse flotte og vakre bilder. Kom ikke å si at du ikke kan ta bilder.. Likte spesiellt de to øverste jeg, de som dro meg opp på siden igjen 🙂 treet på bildet nr to, ser ut som det har laaaaange tær…he he 🙂 Forsett å knipse i år og da 🙂 Klem Anne 🙂

    2. Hei på deg. Det var ei fin oppsumering du hadde laga med flotte bilder. Takk for tipset til tema på bloggen min i dag. Det tok sin tid å få finne ut av det da. Brukte lang tid i går kveld og lang tid i dag. No har eg fått oppsumering. Og T skal lage regneark så eg kan ha meir styr på det eg laga.
      Men hallo det var ikkje det eg skulle skrive. Du er så flink til å ta flotte bilder både av natur, antrekk og bare noe så enkelt og lekkert som ei vakker kake. Eg bare fotograferer i villelse eg. Av og til blir det bra andre gonger så som så. Du er flinke vennen. Må lære litt av deg tror eg. Ha ein praktfull dag vennen i øst. Klem på deg <3

    3. Masse fine bilder 🙂 Jeg er helt enig med deg med det med bilder. Jeg har ikke hatt SÅNN fotointeresse før, men har fått det pga bloggen 🙂 Og teknisk, nei ikke flink der jeg, men motiver er moro å finne 🙂 Vi BLIR nok flinkere på tekniske ting også 🙂 Du har hvertfall alltid fine bilder 🙂 Klemmer <3

    4. Så mange flotte bilder!
      Jeg elsker også å ta bilder, men har hverken dyrt kamera eller noe talent for å ta bilder.
      Jeg tar bilder forde det er gøy. :O)

    5. Bildene dine, ikke minst samlet som her i dette innlegget, er rene inspirasjonsbomben for meg i alle fall. Flotte bilder. Varierte motiver, og øye for detaljer. Det er det som kjennetegner en god fotograf 🙂 Jeg har selv fått tatt litt bilder nå i julen, og planen er å legge dem inn i ett eller annet innlegg. Men har ikke kommet så langt enda. Bildegleden har jeg hatt helt siden barndommen. Og elsker også å se andres flotte bilder og ideer. Så fortsett med det kjære du. Det er noe som holder i alle fall meg gående 🙂
      God søndagsklem til deg 🙂

    6. Moro med en collage av bilder du har hatt på bloggen din 🙂 Tar ikke bilder jeg, gutta mine får den jobben 😀 Må innrømme at alt som har med sol og sommer å gjøre er mine favoritter, he he. God søndag og klem på vei<3

    7. MOONBEAMSCORNER: Tusen takk :)..jeg har ikke greie på innstillinger og slikt…men å finne motiver liker jeg veldig godt :)..Ja de naturbildene er jeg fornøyd med ..og de grønne”tærne”er jo litt lekkre..hehe.. Jeg fortsetter å ta bilder…helt klart 🙂 Klem<3

    8. fjellgeitbundingen: Det var koselig å høre ..takker så mye 🙂 Jeg må jobbe med rettskriving jeg..hehe..
      Bloggen din er bra som den er..men man lærer jo litt etterhvert..som man kan bruke ..:) 🙂

    9. Ritamarita: Tusen takk..og fortsatt fin dag til deg 🙂 Du tar jo veldig flotte bilder du også..det:)…Jeg fortsetter …..og håper du gjør det også 🙂 Klem<3

    10. gretashobby: Takker så mye 🙂 Ingenting å takke for ..hehe..Var gøy å få et svar :)..og jeg skal inn å kommentere på bloggen din nå snart..
      Kaker og mat er det veldig gøy å ta bilder av ..for det står helt stille ..hehe..
      Du tar fine bilder du..jeg også bare knipser i vei..også tar jeg ganske mange..så da er jo sjansen god for at noen blir bra 🙂 Klem og fortsatt fin dag <3

    11. frodith: Takk for det 🙂 Jeg har alltid vært glad i å ta bilder..men nå er jeg mer opptatt av at de skal bli bra..for dårlige bilder er ikke så særlig fint 🙂 Nei instillinger og slikt har jeg aldri overskudd til å plundre med ..men håper å få lært meg litt mer etter hvert 🙂
      Og du er jo kjempeflink..med bilder i alle vinkler og vinger og skygger og alt mulig 🙂 Klem <3

    12. Sonja: Takk for det 🙂 Bortsett fra antrekksbildene ..bruker jeg bare et vanlig lite kompaktkamera..men jeg tar mange bilder og da blir som regel noen bra..i allefall i klarvær 🙂
      Å ta bilder er gøy ja…og jeg synes jeg har sett mange fine hos deg jeg 🙂 🙂

    13. Eva: Ååå ..så hyggelig ..Og du tar jo masse flotte bilder selv du…som også inspirerer meg 🙂
      Ja om jeg skal skryte av meg selv..og må man jo av og til..hehe..så tror jeg at jeg har litt øye for detaljer..i allefall i noen sammenhenger 🙂
      Det er artig å sammle noen av bildene av og til..da ser man dem på en litt ny måte 🙂
      Håper å få sett noen av bildene du har tatt i jula i et innlegg snart da 🙂 Klem fra meg<3

    14. Lene S.: Takk, er litt gøy å kunne” bruke” dem litt flere ganger ..også gir de et litt annet inntrykk når man samler dem..syntes jeg 🙂
      Her i familien har det alltid jeg som er den ivrigste med fotoapperatet..litt plagsomt for de andre av og til..hehe..Sommer og sol…herlig..håper på en flott sommer i år også 🙂 Klem og fortsatt fin søndag <3

    15. Du er veldig flink til å finne motiver og ikke minst flink til å fotografere 🙂 I tillegg til å være fotogen 😉
      Du har en veldig koselig blogg som jeg kommer til å følge videre i 2015 også 🙂
      Ha en flott søndag!

    16. Hekleri og Ra: Tusen takk for hyggelig kommentar:)..alltid gøy å få litt “skryt”..hehe..
      Så morro at du liker bloggen, jeg liker din også…selv om jeg ikke kommenterer så veldig ofte…får jeg med meg de fleste innlegga..og det skla jeg fortsette med 🙂 Fin dag videre og klem fra meg <3

    17. passion4lifeandtravel: Tusen takk så bra :)..Du har jo masse flotte bilder på bloggen din..og de liker jeg å se også 🙂 Takker og alle gode ønsker til dere <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg