2.juledags gåtur i Drammen !

I jula(og førjulstiden) har det blitt litt for mye å ordne inne til at jeg har prioritert gåturer, har begrenset med energi så da må man ta en ting av gangen..og unngå stress.

Men i går var det ingenting å ordne så da kjørte vi ned til Drammen og gikk ei lita runde langs elva der, liker veldig godt å gå der nede..har jo blitt så fint med Ypsilonbrua og området rundt (de som har lest bloggen min en stund …har nok sett en del bilder derfra tidligere også.)

Litt tekst under bildene…


Med lue fra Frodith holdt jeg meg varm på øra….foran en av gigantkulene i Drammen …er en på hver side av elva….

Fine speilinger av bygget som inneholder bl.a biblioteket…på papirbredden…

Noen bilder fra torget og langs elva…og jammen var det opp på Starbucks..så da ble det en kopp kaffe også….

Vakkert med julebelysning..selv om det ikke var blitt helt mørkt enda…

Måtte ta et bilde av himmelen også…da vi kjørte over Konnerud på vei hjem….#drammen #ypsilon #union #papirbredden #mjøndalen #konnerud #norway

 

20 kommentarer
    1. Mange fine bilder du har tatt fra Drammen. Koste meg på tur sammen med dere eg. Om noen år, så skal vi gå den turen sammen ein sommerdag. Klem fra Høyanger.

    2. gretashobby: Takk for det ..så fint :)..Det er kjempefint der nede :)…det høres koselig ut..gleder meg :)…Nå skal vi spise litt enkel lørdagsmat ..med spaghetti og” kjøttsaus”….Klem <3

    3. Deilig med tur 🙂 Jeg har også vært på tur i dag. Kaldt men godt 🙂 Kjempefine bilder du har tatt. Og SÅÅÅ moro å se at du får bruk for lua 🙂 Det blir jeg glad for å se 🙂 Stor klem <3

    4. frodith: Det var det..og lua varma godt..pleier egentlig å bruke mest pannebånd..men denne lua satt så godt og ikke klør den heller…så takk igjen 🙂
      Morro med litt vinterfotografering…skal inn å se på innlegget ditt nå 🙂 Klem tilbake <3

    5. funderier: Tusen takk…Drammen er fint :)..ja den himmelen var vakker…men bildet ble tatt rett ved ei rundkjøring så litt mye “rot”på bildet…men fargene på himmelen var helt nydelig …:)

    6. Her var det mange fine bilder ja 😀 Bildet av deg foran gigantkulen var råååkult 😀 Kanskje det blir en ny runde med fotojakt i morra ? Ja, ja nå er det natta på meg, var oppe kl. 06.30 i dag ;-D
      <33God natt + klem <33

    7. rita johannessen: Takker så mye 🙂 blir litt fin effekt med speilingene i den kula..:) Morro å ta bilder nå om vinteren også 🙂 Snart natta her også..Sov godt og klem fra meg <3

    8. Så koselig det høres ut å kunne gå en tur. Her har jeg holdt meg i ro for har klart å bli litt forkjølet. Håper på å bli frisk til nyttårsaften. Så da får jeg spare turer til jeg er frisk igjen.
      Har aldri gått i drammen før, til tross for at jeg stadig er der for svømming. Tror jeg må ta en tur ned til elva en dag jeg er der, ser jo koselig ut å gå der.

    9. Hei på deg i jula! Jeg har aldri gått i Drammen om vinteren, men det var jammen vakkert. Du var heldig også som fikk deg fin lue til kulda kom. Kos deg videre. 🙂

    10. foreignerat50: Takk for det 🙂 Her har det ikke vært så mye snø at en har måttet måke..men det er uansett mannen som har den jobben her …:)..nå har gutta vært her og spist pinnekjøtt..koselig <3

    11. Nina Bakke: Det er det..:) har ikke fått gått noe på ski de siste åra…men savner det, for før jeg ble syk (ME) var jeg glad i skiturer..men håper det blir mer av det etter hvert igjen 🙂
      Kos deg videre inne og ute 🙂

    12. Karoline Johannesen: Det var deilig…selv om det foreløpig er den eneste turen i jula..men litt er bedere enn ingenting (har jeg lært meg de siste årene )
      Det har blitt veldig koselig i Drammen..så det burde du prøve å få til 🙂
      God bedring til deg <3

    13. Veronica S: Takk for det..har blitt mye “inneliv”i jula…så det var godt med litt bevegelse og frisk luft ja :)…Fin romjul til deg 🙂

    14. Fru Stussli: Takker så mye :)..ja fotografering er en fin måte å “kobble ut ” litt på :)..og vinteren har jo mange fine motiver :)…Kos dere videre dere også <3

    15. naturglede: Hei på deg du også:) Drammen har blitt sååå fint 🙂 Ja den lua var god..jeg har egentlig brukt mest pannebånd..men denne kommer jeg til å bruke mye 🙂
      Fortsatt fin romjulstid til deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg