“Dadadada”…pakke til meg…

Ikke ofte jeg får pakke i posten…mange år siden faltisk ! Og nå var jeg så heldig at jeg vant denne fine lua på Frodiths julekalender. For hun har laget gaver..luer og vesker..og hatt julekalender på bloggen sin i hele desember…til glede for mange bloggevenner.

Denne lua jeg vant, synes jeg var superfin..og jeg kledde den tilogmed litt.hehe…og det gjør jeg ikke med de fleste andre luer …så denne var midt i blinken.

Hadde jo ikke tid til noen antrekksbilder..men bare så dere fikk sett den kule nye lua mi…..Tusen takk snilleste Frodith.

#jul #mjøndalen #norge #blogg #håndarbeide

 

28 kommentarer
    1. Grattis med kalenderpakke. Lue som passer er ikkje lett å finne. Kjekt med førjulspakker også. Trenger ikkje alltid å ha antrekksbilder vet du. Så fin alikevel. HA ein fortsatt fin lille julaftan klem <3

    2. gretashobby: Takk..ja jeg var heldig der :)…tenkte bare jeg skulle vært litt mer pyntet til “ære”for lua..hehe..:)
      Leste innlegget ditt og slike lefser du hadde fått er jeg veldig glad i også..så ja det er nesten for mye å kose seg med i jula….Klem og fin kveld til deg også<3

    3. Fru Stussli: Enig…hun er så herlig ,snill og positiv..og jeg ble veldig fornøyd med den fine lua 🙂
      Kos dere masse og klem fra meg<3

    4. strikkogtov: Helt enig..og morro å få pakke i posten…det er ikke ofte :)..så at du var i “boks”til jul også…Kos deg masse <3

    5. Gratulerer med en ny fin lue og som sagt så er det ikke lett og finne den perfekte lue som passer på et hode. Men syntes du ser fin ut med denne. Og ikke minst den er hjemmelaget og kommer fra selveste Frodith. Må få ønske deg en riktig fin jul og kos deg så mye:-))

    6. Hobbystua: Takker så mye :)..nei jeg kler ikke hva som helst av luer, men denne satt veldig godt på hodet..så veldig fornøyd med den :)..ja ekstra gøy at Frodith har laget den..litt av en jobb hun har gjort før jul..:) Takk og det samme til deg <3

    7. Jeg synes du var kjempefin i den 🙂 Luer skal være morsomme og søte, og det prøver jeg å lage 🙂 Fargen er bra til deg også 🙂 Herlig å se at de kommer fram <3 Nemlig ikke alle gavene som kom fram 🙁 eller jeg vet om EN som ikke har gjort det. Så da er jeg fornøyd med at de fleste har kommet fram 🙂 Håper du har det fint på lille Julaften <3 Klemmer <3

    8. frodith: Takk ..og jeg ble veldig fornøyd ..:)..den var søt ,gøyal og kul..og fargen var superduper..
      Ja det er jo ok å vite at folk har fått det du har sendt..her kom den jo veldig fort da…
      Litt leit om pakka ikke har kommet frem hos noen..men det kan vel ta litt tid nå til jul..om de bor langt unna ..Guttene kommer i kveld og skal ligge over , det blir hyggelig :)..Kos deg masse og stor juleklem <3

    9. Kjempe fin den var 🙂 jeg fikk pakke i posten idag fra Frodith jeg også, kjempe koselig altså 🙂 Å de er så fine de luene =) Håper du får en kjempe fin jul, god jul til deg og dine 🙂 Stor juleklem <3

    10. Therese Bråthen: Veldig fornøyd, ja vi er nok mange som har fått pakke fra den kanten..veldig hyggelig 🙂 Liker den veldig godt ) Takk og håper du også hygger deg masse i jula …Stor klem tilbake fine deg<3

    11. Ja, det er kjempe hyggelig 😀 Du må kose deg masse i julen du også, her stor koser jeg meg alt tatt i betrakning av alt som foregår om dagen, så har jeg det veldig bra 🙂 Store juleklemmer tilbake <3

    12. Gratulerer med premie i kalenderen til Frodith! Jeg fikk også en av de fine luene i posten litt tidligere i desember! Min er klar for fjelltur i jula. Ønsker deg en riktig god jul :))

    13. Flott lue, og JA, du kledde den 😀 Herlig førjulsgave <3
      Nå kan du holde deg varm i den høstlige vinteren vi har 🙂
      Klem <3

    14. Therese Bråthen: Takk for det…ja man må prøve å kose seg på tross av at alt ikke er like greit..:)
      Mye å glede seg over er det jo:)….Klem <3

    15. Maren Kvalvaag: Tusen takk..ja vi er nok mange heldige som har fått så fine gaver :)..blir ikke noen fjelltur på min ..men kanskje en liten bytur 🙂 Takk det samme til deg<3

    16. Eva: Enig..og ja det er jo ikke så ofte jeg kler luer…men denne skal jeg bruke 🙂 Du er jo tilogmed fin med nisselue du :)…og det kan være godt med noe på hodet ..selv om vinteren ikke er her for fullt enda :)….Klem og sov godt <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg