Fargefest !….Antrekk 50+

Eller egentlig er det ikke så mange farger…bare lilla, rødt og sort..så det kunne jo også het” advent møter jul”..og det passer jo godt nå som det er fjerde søndag i advent.

Her har jeg bare satt sammen noen klær på en måte jeg synes er enkel ,men samtidig passer om en har lyst til å freshe seg litt opp i jula.

Dette er mest ment som inspirasjon..slik at du kan ta en titt i ditt skap og se om du kan sette sammen klærne på en annen måte enn det du pleier…jeg synes f.eks lilla og rødt fint kan brukes sammen.

Men jeg må innrømme at jeg pesonlig mye oftere velger klær i dusere farger …som er litt mer anonyme….

Bluse og rød bukse #kappahl Sort bukse #hennes Pumps #eurosko

 

Lilla cardigan #lindex Skjørt #vivikes Skolett #eurosko

Bluse #vivikes Smykke #kappahl

Bluse #louledition Belte kjøpt i København for mange år siden…


#mote #fashion #mjøndalen #norge #blogg

 

26 kommentarer
    1. Synes den lilla jakka og det mønstrete skjørtet var herlig sammen 🙂 Blir glad av alle disse fargene <3 og av deg. Du har Verdens Fineste smil tror jeg 🙂 klemmer <3

    2. frodith: Takk så bra..ja du liker vel litt mønster og farger du :)…i allefall slik jeg har forstått..jeg liker også slike klær…men velger som regel å gå i noe mer anonymt…men her på bloggen kan jeg trå til litt..hehe..
      Tusen takk så pent sagt det var…nydelig smil du også ….Klem og fin kveld <3

    3. Det er flott med farger. En skulle nok brukt mer av de, jeg er som deg, litt nøytral i fargebruken….og jeg er glad i grått, grånyanser. Men for et par år siden hadde jeg faktisk en rosaperiode, sart rosa, av alle ting, he, he. Ser du trives foran kameraet. Håper du kommer dit at du kan gjenoppta modellkarrieren din. Jeg leser ikke så ofte ukeblad, men ser av og til i Tara. Der ser jeg de brukar kun voksne modeller. Det er så artig å se. Voksne damer er virkelig flotte, inkludert deg :)))).

    4. BforB: Ja skulle ønske jeg var flinkere til å bruke farger..har noen dager jeg går i det ,men for det meste blir det mer anonymt…Men sart rosa og grått sammen det er jo veldig fint…så du får finne frem det rosa igjen om du fortsatt har det…
      Jeg liker meg veldig godt foran kamera..så håper å kunne “jobbe”mer med det fremmover også…men de siste årene har jeg ofte måttet takke nei til oppdrag…så da er det jo gøy å kunne holde på litt her …Klem fra meg<3

    5. De var noen pene og fargerike antrekk du har satt sammen.
      Likte veldig godt den røde buksa! Skikkelig julebukse!:)
      Har selv fått øynene opp for sterkere farger, så har nettopp kjøpt meg rød julekjole:) så blir spennende og se om jeg klarer og bruke den:)
      Ha en fin fin dag!! 🙂

    6. Moving On: Tusen takk…jeg er glad i den buksa, og så krøller den ikke og det er jo en fordel 🙂
      Hørtes fint ut med rød julekjole…hadde det for noen år siden jeg også…skulle vært mye flinkere til å bruke farger :)…Ha en koselig kveld videre <3

    7. Tusen takk for flott inspirasjon… Du har veldig mange spennende variasjoner og sammensetninger, og jeg må innrømme at det fikk meg til å ta en titt i mitt eget klesskap for å se hva som hang der. Det var en del som kanskje kan settes sammen litt annerledes enn hva de har blitt tidliger :o))

    8. Vera Lynn: Takk så gøy..håper jo å inspirere litt :)…som regel har man noen ting i skapet man er litt lei av..men ved å bruke dem til noe annet en det en pleier, kan antrekket bli som nytt 🙂
      Så får du pynte deg riktig fint i jula …Klem<3

    9. rita johannessen: Tusen takk…ja litt farger i mørketida frisker opp litt..men er ikke så flink til å bruke det jeg heller…men skal bli flinkere ..hehe..Klem tilbake til fine deg<3

    10. Flott alt sammen. Jeg har nok en forkjærlighet for sorte bukser, men de siste bildene med røde bukser var jammen stilige! Litt farger er bra tror jeg, på denne mørke tiden av året. Jeg har faktiskt kjøpt meg en rød jakke til jul, så litt farger blir det nok her også. Ha en fin kveld 🙂

    11. Den røde buksa forelsket jeg meg i 😉 Og også den nydelige toppen med lillatoner i. Jeg liker farger. Men har vel egentlig litt av hvert i skapet mitt 🙂 Du har mye pent. Er imponert jeg 🙂
      Og nydelig er du i absolutt alt sammen <3
      En fortsatt fin kveld til deg 🙂 Klem <3

    12. natheless: Takker så mye, jeg og bruker mest sorte bukser eller jeans..men som en liten forandring kan det være gøy med noe annet :)..rød jakke.. det høres lekkert ut..og passer fint i juletida…og resten av året også ..God natt <3

    13. Eva: J aden er veldig klassisk og jeg er fornøyd med den :)..den toppen var det 70% på så da kjøpte jeg meg den…selv om det ikke er slike plagg jeg bruker så ofte..men den kan jeg jo ha i mange år :)..Jeg er ganske flink til å finne ting jeg liker på tilbud..så jeg bruker ikke spessielt mye penger på klær…men har mer enn nok..:)…Snille deg så hyggelig…Klem<3

    14. Enilorac Nesenra: Er litt gøy med litt forandring..selv om man har sine favoritter som en “går igjen ” i……:) Svart er jo stilig da…og det blir man aldri lei …:) Ha en fin dag videre<3

    15. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Takk så hyggelig…man blir litt freshere med farger…men alikevel velger man som regel noe som er mer anonymt..:)
      Morro å høre…og jeg trives jo med det…:) Kos deg på bittelille julaften <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg