Liten oppdatering !

Etter at vi hadde vært å handlet i dag fikk jeg besøk av min venninne Elisabeth, vi har vært venninner siden barndommen og har også vært forlovere for hverandre.

Vi er ikke slik at vi “flyr ned “dørene hos hverandre, men vi møtes med jevne mellomrom ..og det er alltid koselig.

Hun hadde med bursdagspresang til meg også (vi kjøper ikke julegaver til hverandre, det er mange år siden vi slutta med det )…nå fikk jeg det fine juletreet og telysholderen dere ser på bildet.

Jeg serverte i all enkelhet…kanelsnurrer, kjøpte pepperkaker og litt Twist..mine favoritter er Dajm og Marsipanstang..har du en Twistfavoritt ?

Nå skal mannen og jeg snart spise Stroganoff og se litt på tv …..Fin kveld til alle som er innom….


#desember #mjøndalen #gaver #twist #norge

24 kommentarer
    1. Koselig med besøk av venninne 🙂 Jeg møtte min venninne 🙂 Og det var også superkos<3 Vi byttet julegaver og jeg fikk kjøpt mange og sendt avgårde noen ting .-) Effektiv og god dag 🙂 Jeg har koskos- tivisten som favoritt i den posen tror jeg 🙂 KLemmer <3

    2. Koselig å ha besøk. eg har ei slik vennine . Det er så kjekt. Vi bor langt fra kvarandre, men kontakten er stor og god alikevel. Kos dere med god middag. vi har nettopp spist enkel middag i kveld. Blir nok stor middager i jula. Koselig bord du ahdde. Klem fra meg <3

    3. Sjøl så dro jeg tidlig til Gulskogen senter idag, kjøpte ny 7-staker til og ha i vinduet samt 4 krus. Man må fornye seg litt når det man har er slitt. Sendte forresten 3 julekort idag og det blir nok med det, tar resten via mail selv om det ikke er det samme som kort. Det var sikkert koslig med besøk, vil rett og slett koke litt grøt i kveld. Ha en fin kveld.

    4. Hei hei 🙂 Venninnebesøk er alltid hyggelig. Treffer mine beste venninner så ofte jeg kan og elsker det. De gir meg energi og påfyll. Fin gave du fikk da 😉 Jeg spiser ikke Twist … Men kan huske at jeg likte lakris og banansjokoladen. Nyt lørdagskvelden og ha en deilig førjulstid!

    5. Jeg har mange twistfavoritter!!!!Hyggelig med besøk da! Kos deg i kvelden. Her ble det svinefilet og fløtegratinerte poteter. Nå har jeg så lyst på twist, men det har jeg ikke!!!!! Fram med litt annen sjokolade!

    6. Utrolig kjekt å ha besøk av gode venner. Og små oppmerksomheter er jo alltid velkomne 🙂
      Min absolutte Twist favoritt er kokos. Men jeg er også glad i lakris og dajm 🙂
      Nå hviler jeg med blogg. Har blitt en stund siden sist. Endelig kunne man sette seg ned og bruke litt tid på det igjen 🙂
      Kos dere masse i kveld 🙂
      Førjulsklem <3

    7. frodith: Veldig hyggelig er det <3 Fint dere koste dere også..og bra du fikk ordna litt...begynner jo å nærme seg julaften nå...så greit med alt som er unnagjort..:)...kokos...deilig den også..spiser egentlig alle slaga jeg , men det er alltid et par slag det er mest igjen av...
      Godnattaklem<3

    8. gretashobby: Hyggelig med barndomsvenninner…Vi bor ganske nær hverandre også vi..men det går ofte 4-6 uker mellom hver gang vi treffes..men da er det veldig koselig også 🙂
      Greit med litt enkel mat nå om dagen ja”spare” seg litt til jul..hehe..
      Takk, ja da med litt frukt og kaker blir bordet koselig :)…Nattaklem<3

    9. foreignerat50: Enig, mye styr er bare slitsomt :)..god mat og litt tv titting er hyggelig..og finne på noe av og til…som en hotelltur eller noe…:)…Sov godt<3

    10. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Det er det, ja det er ofte slik at dagene bare “forsvinner”…men når vi treffes er det kjempekoselig:) ….Sov godt <3

    11. Helge: Var på Gullskogen i forrige uke, mye folk selv om jeg var tidlig ute…men fikk parkert greit uten problemer …heldigvis 🙂
      Så da har du fått pynta litt i vinduet..koselig :)…tror ikke jeg sender noen julekort i år…før sendte jeg rundt 30 stk i allefall..helt klart koselig med kort…vi har fått et par stk i posten i helga 🙂
      Grøt er jeg veldig glad i har det nesten hver lørdag her…Sov godt 🙂

    12. Hilde: Det er det..vi treffes ikke så ofte..går noen uker mellom hver gang…men det er veldig hyggelig :)..ja man trenger å skravle litt innimellom :)…Gaven var fin..og jeg har funnet noen fine plasser til det nå :)…Kjøper ikke ofte Twist..men liker det godt :)…Fin førjulstid til deg også <3

    13. natheless: ..hehe..jeg og liker de fleste..og er det ikke flere igjen av de jeg liker ..tar jeg et par av de jeg ikke liker så godt også..men har det ikke så ofte da :)..Maten her ble god..og din hørtes også veldig deilig ut…:)..mye sjokolade som er godt…God natt<3

    14. Eva: Det er det helt klart :)..og koselig med så fin gave ..:)..de er gode de bitene der ja..
      Av og til må en “hoppe over”bloginga…har ikke vært veldig aktiv jeg heller..men kutter man det helt ut..er det liksom litt tyngre å “komme inn i det “igjen :)..men koselig innlegg du hadde nå da..alltid hyggelig å “se”deg…Skal snart legge meg ..men siden det ble litt mye kaffe…er det greit å drøye litt….Nattaklem <3

    15. Så koselig med besøk 🙂 Og kjempefine bursdagsgaver 🙂
      Jeg liker nok best Lakrisen og kokosen i Twistposen. Dajm også, men det blir så seigt i tennene 😛 he he

    16. Det er alltid koselig med venninnebesøk… Sitte å småprate over en kopp kaffe eller te, om alt og ingenting som bare venninner kan :o)) Så søte gaver du fikk fra venninnen din ;o))

    17. Elin Slåen: Det var det :)…Takk, jeg er veldig fornøyd :)…mange her som liker kokos..den er god..men jeg kan klø litt i munnen om jeg spiser for mye av den…hehe..ja må passe på tenna så de ikke ryker, kan bli dyrt det..:):)

    18. Vera Lynn: Kjempehyggelig…og vi har kjent hverandre siden vi var små…Ja det var noen koselige ting jeg fikk..pynter opp i” julestua”…:) 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg