En genser …tre antrekk ! 50+

Forrige antrekksinnlegg ble jo litt redusert som sikkert noen av dere husker, siden jeg hadde fått rota noe med zoomen på kameraet, så nå synes jeg det var på tide med et “fullstendig” antrekksinnlegg igjen.

Her er utgangspunktet denne enlke grå strikkagenseren, jeg er veldig var for klær som klør, men med skjorte under funka denne helt fint. En slik genser synes jeg kan være fint å bruke også når man skal pynte seg litt og med en skjorte/bluse under er det jo bare å ta den av om det blir for varmt.

Så under her har viser jeg noen varrianter jeg synes er ganske fine, men en slik genser passer jo til det meste….

Genser #byoung Skjorte #match Smykke #kappahl Bukse #kappahl Sko #eurosko


Bukse #b.young Skolett #eurosko Topp #byoung

En slik topp kan være veldig smart under en genser, for det blir ikke så trangt med skjorteermer o.l..

Skjørt #topshop Sko #shoeday      #blogg #mote #fashion #norge #mjøndalen

 

51 kommentarer
    1. Du er så flink til å sette sammen antrekk! Skikkelig lekkert og nå fikk jeg en ny ide til min beige genser 🙂
      Fortsatt fin 3. søndag i advent til deg 🙂

    2. Åse Helen: Så koselig å høre …Tusen takk :)..bra jeg inspirerte litt da :)..ja en enkel genser kan jo “fiffes”opp litt :)…Takk det samme til deg…og klem fra meg<3

    3. cathrinehenriksen: Tusen tusen takk <3 Ja ikke sant den var litt smart og stilig..ikke alltid det passer å ha ei "hel"skjorte under..hehe..Klem og kos deg masse i kveld <3

    4. Stilig og casual look 😀 Jeg har diverse sånne smekker, det du kaller topper, i blonde, med ‘gullsnipper’, blomstrete osv, kjøpt utenlands for noen år siden, men du har jo fått tak i en her, endelig 😉 Jeg bruker dem under V-genser, en kjedelig bomullsgenser med rund hals og strikkegensere, det blir hva du gjør det til og dette kan du :-))) Klem <3

    5. Lene S.: Tusen takk :)..jeg hadde egentlig ikke noe navn på det…så smekke høres logisk ut..:)
      Ja jeg kom litt tilfeldig over denne..og skulle gjerne hatt flere varianter..dine hørtes lekre ut..og ja de kan pynte opp gensere som ellers er litt kjedelige…Kos deg og klem tilbake <3

    6. Det der får jeg aldri til liksom, hodet mitt klarer ikke å tenke hva som passer sammen. Da er det jammen bra vi har deg for da får vi tusen nye ideer 😀 Kjempelekkert <3 gooodklæmme 🙂

    7. Tenk at en genser kan bli SÅ forskjellig med de ulike tingene til. Og jeg er som deg, KLØR av alt, så måtte ha skjorte under ja 😀 Disse antrekkene hadde sett ut som ingenting på meg, men blir som en vakker sommerdag på deg <3 Klemmer i vei <3

    8. rita johannessen: Tusen takk..så fint å høre :)..er det ikke slik nå for tiden at 50 er det nye 40….40 er det nye 30..osv..hehe..
      Ha ei flott kommende uke <3

    9. ladyaugust: ..du er da vel stilig i massevis..slik jeg har sett deg i allefall…:)…men du holder jo på med så mye forskjellig at det sikker er lurt å ha noen til å tenke ut noe for seg..hehe..Takker så mye …klem<3

    10. BforB: Takk, ja slike gensere kan brukes til det meste og med kjoler og skjørt blir det litt mer feminint :)…Ha ei fin kommende uke <3

    11. frodith: Ja og den kan sikkert brukes i et utall varianter til…med mere farger f.eks..det hadde kanskje du likt til deg ..:)..Ja å ha ull og slikt rett på huden ..det nytter bare ikke :)…som en vakker sommerdag..det hørtes flott ut…takk :)….men du… det jeg har sett av bilder av deg med jakker og kjoler osv..så kan jeg aldri tenke meg at det er noe som ser ut som ingenting på deg..
      Klem og riktig god natt <3

    12. lulltove: Takker så mye :)…så gøy å høre..men du har da også veldig fine antrekksinnlegg…selv om det er lenge mellom hver gang..håper å se mer :)…men nå har du vel nok med kalender innleggene om dagen..og de er jo veldig fine…<3 Klem<3

    13. Therese Bråthen: Takker så mye ..så morro å høre :)..Ja det blir liksom litt mer “kledd”med en skjorte under :)…Takk for det og stor klem til deg <3

    14. Jeg er ikke så flink med klær, gutta pleier å finne hva jeg skal ha på meg liksom, for jeg pleier helst å ta det som ligger nærmest senga 🙂

    15. Jeg elsker antrekksinnlegg som dette, når man tar et plagg og lager flere stiler med det. Gøy å se at en veldig nøytralt og enkelt plagg kan fungere i flere situasjoner og bli langt i fra enkel og nøytral med riktig tilbehør.

    16. Nydelig genser. Den kunne jeg godt tenkt meg selv 🙂 Men uten skjorten under. Jeg kler ikke skjorter jeg. Og så blir det alt for varmt med lag på lag for meg, selv om jeg er en frysepinn 😉 Kunne hatt en tynn trøye under, til nøds 😉 Den lyse jeansen var også herlig. Den kunne jeg også godt hatt 😉 Du har så mye fint, som passer og kler deg. Jeg har veldig mye som er alt for stort. Det er vel i grunnen på tide å kvitte seg med noe, og få litt oversikt 😉
      Ha en strålende fin uke du nydelige dame 🙂
      Klem 3

    17. Karoline Johannesen: Så morro å høre det da:)..jeg liker også å se i blader o.l der noen plagg brukes på ulike måter…Og med en så enkel ganser som dette er det jo utrolig mange muligheter.
      Ha en fin dag videre 🙂

    18. Eva: Ja jeg også falt for den…også var det halv pris..så da var det bare å slå til..hehe..
      Jeg må i allefall ha muligheten til å ta av meg litt klær om det blir for varmt…selv om jeg også har lett for å fryse…Greit å ta en sjekk i skapet av og til..kan være kult med litt store klær…men alt for store er ikke så fint…men sikkert et luksusproblem…om du gikk frivillig ned i vekt ?!..
      Takker for hyggelig kommentar og sender en klem din vei <3

    19. Jeg gikk ikke frivillig ned i vekt nei 😉 Jeg mistet matlysten. Men resultatet er jeg jo veldig fornøyd med. Bortsett fra at å gå på shopping ikke er noe lommeboka mi, eller bankkontoen min har anledning til 😉 Så da er noen av klærne alt for store av dem jeg bruker nå 😉 Men, pytt pytt 😉 Tenkte jeg skulle forsøke å selge noe av det, og få råd til noe nytt 🙂

    20. Eva: Å ikke ha matlyst er jo ikke så bra..men håper det kommer seg :)..men bra du er fornøyd med vektnedgange da..:)…sikkert lurt å selge på Finn eller noe…og det er heldigvis ikke fryktelig mange plagge en trenger for å ha en “garderobe “som gir litt varriasjon..Håper du får råd til å unne deg noe fint etter jul..da er det jo masse salg..eller det er det jo stort sett hele året…Klem<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg