En liten pust i julestria..

Det stemmer egentlig ikke helt for meg, for jeg gjør nesten ikke noe mer enn til vanlig nå om dagen, men neste uke blir det jo litt innkjøp av mat og det som måtte mangle av gaver…

Men da jeg denne uka hadde noen ærend i Hokksund som er en by rett ved der vi bor (som jeg også har skrevet om før) tok jeg en tur innom for å få litt inspirasjon på en koselig kafè som heter Step in..Jeg og mannen tok jo også en kaffe ute der i sommerferien…se her..

De har noen nydelige speltrundstykker..også er det så mye fint å gå å titte på, både klær og interiør…Håper du tar deg tid til å sitte ned å ta en kaffe når du er på handletur ..

(men midt i kaoset på et kjøpesenter er ikke å anbefale..da er det bedere å komme seg hjem )


Elsker fred og ro..

Min favoritt på kafè rundstykke med ost og skinke…….#hokksund #stepin #øvreeiker #desember #norge

18 kommentarer
    1. Å, jeg husker det koselige innlegget fra i sommer <3 Det er utrolig hyggelig å gå ut å spise, men jeg liker også å gå ut når det ikke er altfor mye mennesker ute. Er ikke så glad i å dra på handletur i julerushet, men det er vel bare å kvinne seg opp og kaste seg ut i det :). Kjempefine bilder <3

    2. Du koser deg på kafe og ahr mange valg der du bor og i nerleiken. Eg skal benytte meg av å gå meir på kafe når eg kjem emg østover. Gleder meg veldig til det. klem

    3. Oldemorbloggen: Enig…ja det er en liten kafè med fire bord inne i butikken …sjarmerende sted 🙂
      Tror ikke jeg har smakt de..men de skal jeg sjekke ut…selv om vi baker det meste selv nå for tida..kan det være kjekt å vite om :):)

    4. passion4lifeandtravel: Takk for det, ja masete overfylte plasser er ikke mye avslappende, og det er jo det som er meninga når en setter seg ned :)…siden jeg er med på så lite for tiden er det en fin måte å kunne få vært litt “ute”på…uten at det blir stress…Klem<3

    5. spiras blogg: Dette her smakte godt, det e et lokalt bakeri som leverer til kafeen og de bruker bare økologiske ting også tror jeg…
      Skal jeg ut å ordne noe, er jeg avhengig av å kunne sette meg ned litt innimellom…:)
      Ikke sant de var fiiiine…Ha en hyggelig kveld videre 🙂

    6. gretashobby: Det er utrolig mange koselige steder rundt her ja :)…det er en fin måte å komme seg litt “ut av døra” på….Da kan vi jo møtes til kaffe en gang da..:)…Klem<3

    7. Det er viktig å ta en pust i bakken en gang i blant. Men nå er det jo fullt over alt. Så ikke så enkelt å bare slappe av da.
      Jeg har ikke så mye igjen nå, så tar det med ro. Slapper av hjemme 🙂
      Koselige bilder her. Så avstemt og fint.
      Ha en kjempegod kveld 🙂 Klem til deg <3

    8. Eva: Skal jeg noen steder prøver jeg å være tidlig ute..før det blir for fullt :)…masete senter er ikke koselige …da er det myyye bedere hjemme 🙂
      Slike små sjarmerende steder kan jeg slappe mer av på…
      Takk for hyggelig kommentar …fin kveld og klem til deg <3

    9. Der så det virkelig koselig ut 🙂 både pynten, møblene og lokalet Hvis det i tillegg er stille og fredelig så skjønner jeg godt det er din favoritt 🙂
      Ha en fin fin dag 🙂

    10. Åse Helen: Ikke sant koselige steder med fred og ro er det beste :)..også kan en gå rundt å titte å få litt julegavetips også :)…selv om jeg ikke har så mange jeg skal kjøpe til 🙂
      Takk og fin dag videre til deg også<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg