Men jeg er stort sett snill og grei da…

Dette “bildet”kjøpte min kusine og hennes mann ,og min mann (eller da var han ikke det enda ) til meg da vi var ca 18-19 år. Vi hadde vært på ferie på sørlandet sammen, og skulle stoppe å spise på hjemveien…men på alle stedene vi gikk inn, var det noe jeg ikke var fornøyd med…enten var det lokalet, eller så var det betjeningen, eller så var det utvalget..osv..

Så jeg tror vi var nesten hjemme ..i Drammen ..før vi fant et sted som var greit for meg…hehe..

Og hadde de ikke kjøpt “bildet”hadde jeg vel glemt hele historien , nå er jeg ikke så” fin på det “eller noe slikt…men jeg bare merker det om det er et sted jeg ikke liker meg..men her burde jeg kanskje ikke vært såååå nøye på det….

(Bildet lå i et skap i kjelleren nå, men tror jeg skal henge det opp på kontoret..til skrekk og advarsel…for meg selv..)


#kragerø #drammen #mjøndalen #norge #blogg

34 kommentarer

Siste innlegg