Joda…jeg vet det……

Jeg vet at det er vinter, desember og snart jul…men fikk så lyst til å se litt på noen bilder fra i sommer . Og selv om jeg er veldig glad i de ulike årstidene…er og blir det sommeren jeg lengter mest etter.

Og tenk om vi får en like fin sommer til neste år…det er lov og håpe…

Her er noen bilder fra årets sommer , sånn midt oppi kakebaking og gavekjøp…og når vi har pasert nyttår, er vi liksom på vei mot sommeren igjen…men så lenge får vi kose oss med tenning av lys, julemusikk og duft av nybakt julebakst (i allefall dere som baker til jul…det gjør nemlig ikke jeg i år…)


#sommer #mjøndalen #bloggmagasinet #åsgårdstrand #spa

37 kommentarer
    1. Sommeren blir best, enig. Og nå er det bare noen få dager til sola snur, en kjempegod tanke syns jeg. Og når nyåret er kommet på kalenderen er dagene allerede blitt lengre :).
      Og – du hadde mange nyyyydelig sommerbilder. Ha en riktig in dag.

    2. Deilig med sommerbilder da. I dag er det skikkelig giktaver her snør og regner om ein annan. Liker ikkje. Da er det litt godt å sjå på sommerbilder og tenke at det kommer ein sommer igjenn berre ein har litt tolmod. Klem fra meg <3

    3. BforB: Ja selv om hver årstid har sin sjarm..er sommern favoritten, i allefall når den er så fin som denne 🙂
      Takk, måtte jo plukke noen som ga en fin sommerstemning…Kos deg i kveld 🙂

    4. gretashobby: Her har det ikke vært så aller verst i dag, det regna i natt..men i dag har det vært mye blå himmel 🙂
      Ja det går fort mot sommer..når man tenker på hvor fort årene går…skulle en jo håpet det gikk saktere…men sommer er sååå deilig..Klem og ha en trivelig kveld <3

    5. Anteja Olsen: Her er det nesten bart, men har kommet litt snø et par ganger..håper det blir litt snø og vinter før sommern kommer da 🙂
      Kos deg i kveld 🙂

    6. Helge: Det er jeg sååå enig i , det er jo det å glede seg og vente litt som er det aller beste..og vi har det jo veldig koselig nå også da :)…Tusen takk 🙂 Ha en hyggelig kveld 🙂

    7. Lekker i bikini da 🙂 Ja jeg synes det var på sin plass med litt sommer bilder jeg , hehe …..det er min favoritt også nemlig 😀 Sommer er best sånn er det bare ;)) Ja og julebakst er kjedelig , hehe ….så ikke noe baking på meg heller . MEN fikk da noen pepperkaker av mamma så jeg synes det greit da 🙂 God kveld videre til deg nå , klemmer med nisse sleden <33

    8. cathrinehenriksen: Tusen tak..det er i såfall bare på avstand..hehe..:) Ja nå følte jeg for litt sommer midt i all julestria (eller jeg strir ikke så mye, men litt ekstra blir det jo 🙂
      Her i huset er det nesten ingen som spiser julebakst..så da er det bedre å kjøpe litt is eller noe slikt til jul :)..men når guttene var yngre bakte vi jo flere slag 🙂 og bortsett fra i år og i fjor har jeg laget krumkaker..men lei av å kaste etter jul…
      Takk og kos deg i kveld du også 🙂 Klem<3

    9. Det er lov å drømme seg tilbake til sommeren selv om det snart er jul. Ja tenk om vi kunne fått en like vakker sommer i 2015. Det hadde vært noe det…

    10. Fru Tunheim: Ja sånn innimellom må jo det være lov…men må kose seg her og nå også da 🙂 Ja det er så nydelig med en stabil og fin sommer ..det kan man leve lenge på …som det heter ..
      Kos deg med adventstiden 🙂

    11. strikkogtov: Ikke sant, at man er mest glad i sommer betyr jo ikke at en ville vært foruten de andre årstidene :)…Takk, måtte jo ha noen med litt fine farger og blå himmel …Klem fra meg<3

    12. Koselig med litt sommerbilder synes jeg 🙂 Gleder meg til våren mest jeg, og nå er vi jo snart over jul 😉 Deilig med en liten titt inn her altså 😀 Klemmer <3

    13. frodith: Så bra..takk :)..veldig glad i våren, bortsett fra bjørkepollen…Ja det går så fort at jeg skal kose meg med vinter og jul altså…Klem tilbake <3

    14. Så fine sommer bilder 🙂 I dag fikk jeg en skikkelig vår følelse når jeg var ute. Sol, varmt og grønne plener. Ble nesten nedtur å komme hjem til julepynta hus. Men nå i kveld er stemningen tilbake igjen 🙂
      Ønsker deg en fin fin kveld 🙂

    15. Åse Helen: Takk for det :)..ja det var fin blå himmel og mildt her i dag også 🙂
      Koselig med jul i huset , litt snø nå så blir det fint..men den kan forsvinne igjen i slutten av Januar:)….Takk. og kos deg i kveld du også <3

    16. Herlig med sommerglimt. Det varmet fra første øyeblikk. Og nå gleder jeg meg ekstra til sommeren igjen. Den skal være utrolig velkommen 🙂 Tusen takk for at du deler de gode minnene…passet ypperlig 😀
      Klemmer til deg <3

    17. Eva: ..hehe…så bra…synes det var på sin plass nå midt i førjulstiden :)…tenk om neste sommer blir som denne…det er jo lov å håpe 🙂
      Klem og god natt<3

    18. Therese Bråthen: Takk, alle årstidene har noe fint ved seg…men sommer er noe helt spessielt synes jeg …Men kos med førjulstid også da :)..Sov godt 🙂

    19. Jeg elsker sommeren, men det er helt greit med vinteren også. Etter at vi begynte å være på fjellet og få utløp for energi, og kos der oppe så er snøen ok alikevel. Det ble noe annet liksom.
      Når våren kommer i slutten på mars, begyneslen på april ja da er jeg klar for sommeren igjen. Ikke minst hagen min. I år blir det endringer? Store endringer tror jeg. Ikke like lett alt, men det skal gå bra. Sommeren skal bli fin.

    20. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Sommer er deilig , når den er stabil og fin med mye sol og varme..
      Men vinter er jo også bra…og med hytte på fjellet må det jo være helt topp…
      Og det er jo skifte av årstider som er så fint..etter en fin sommer f.eks..lengter man jo etter å kunne være inne å kose seg på høsten..osv…Sommeren blir nok bra …helt sikkert 🙂

    21. Herlige bilder som får fram smilet ja. Sommer er godt, men først skal vi ha jul og vinter. Det er fint det også. Jeg er veldig glad i årstidene. Variasjon gir oss jo noe å snakke om. Her hagler det på morgenen så det riktig smeller i vindusrutene. Små perler triller avsted der ute. Vakkert det også. Ha en fin dag og drøm om sol og sommer, så går vinteren fort!

    22. natheless: Takk..ja det var en flott sommer vi hadde :)..vinter og jul er veldig koselig det også…
      Her er det ganske fint vær i dag ..men litt ruskevær kan være koselig det…men bare et par dager av gangen :)…kos deg masse i førjulstiden 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg