Adventskveld !

Koselig inne på kveldene nå, og jo vi har tent to advents lys , som de som følger bloggen vet er to grønne og to rustfargede..men funker det også i manko av lilla lys .

Men her får dere i stedet et bildet av” snømmannen “som jeg har fått av mamma for flere år siden og som har fast plass øverst på peisen i jula , synes den lyser så koselig.

Kos dere i førjulstida, og husk å senke krava så dere orker å nyte det litt også …


#desember #advent #lys #interiør #mjøndalen #julepynt

42 kommentarer
    1. Fin liten snømann <3 Kos deg masse resten av søndagen 🙂 Jeg har omsider komme meg hjem og er i sofaen med laptopen, etter dagen på landet 🙂 Klemmer <3

    2. Therese Bråthen: Takk enig med deg 🙂 Nå har jeg slukket adventslysene også, de har jo stått tent noen timer …Fortsatt fin søndag og klem til deg <3

    3. spiras blogg: Ja den er litt utenom og veldig fin synes jeg også :)..og den har fast plass på peisen :)..Fortsatt fin kveld til deg også 🙂

    4. Fru Stussli: Sant, bedre å kose seg med å gjøre noen ting..enn å stresse med å skulle lage “alt”mulig :)..FIn kveld videre og fin kommende uke <3

    5. rita johannessen: Ja han er litt søt ,også lyser det så fint i den :)..Takker så mye og ønsker deg en flott førjulstid også :)….Klem <3

    6. Ja, det gjorde våre også 🙂 Har jo 4 store kubbelys vi da, men greit å la de vare litt 🙂 hehe for da kan jeg tenne litt på bordet når vi skal kose oss litt ekstra! 🙂 Kos deg masse videre i kveld <3

    7. Her har det også vært adventkos. Barnebarna kom innom og da ble det liv, vafler og julebrus. Koselig. Fin snømann, sånn har søsteren min også. Kos deg videre i kvelden.

    8. natheless: Så hyggelig..det hørtes ut som trivelig besøk..og kan tenke meg det var stas med vafler og julebrus :)…Så gøy at hun har en slik også..jeg liker min veldig godt …Sov godt<3

    9. Artig med ting med sjel og av eldre årgang ! Gir jo lunt lys også. Jeg følger din innstilling om senking av krav, har alltid gjort det. La oss kose oss. Ha ei fin førjulstid !

    10. spiras blogg: Veldig koselig med ting en har hatt i årevis..og ja de mååå stå der de pleier..hehe..
      Slik var det hos mine foreldre og besteforeldre også…:) 🙂

    11. Anonym: Det er de tinga en blir mest glad i ..og denne lyser det veldig fint i ja, derfor passer den så fint der på toppen av peisen…Ja om en tenker seg om er det ikke så mye en “må”gjøre…men litt mer enn elllers i året blir det jo….Fin førjulstid tid til deg også 🙂

    12. I dag har det bare vært stress og så litt småkakespising og storkakebakst og så stress igjen, men i morgen skal jeg i alle fall ikke stresse, da skal jeg bare senke skuldra, takk for påminnelsen <3 Så kos med lys og kveld og tilogmed en snømann med lys 😀 åååååh jeg har GLEMT å tenne to lys i dag ! grøss og gru. DET skal man ikke glemme..... Nattinatt på tide å finne bamse i en fei <3 godklæmme 🙂

    13. God morgen. Sånn ein herlig nisse da. Kjekt ned slike som står på samme plass år etter år. Her har eg visst kome litt elngre. For ehr brenner det 4 adventslys og dei brenner i dag også hehe. HAdde tenkt å holde emg til slik det skal gjerast i år. Men så vart det ikkje slik. God varme av 4 kubbelys som brenner. Håper du ahr ein fin dag. klem <3

    14. Det er koslig med pynt i advenstiden, fant frem julepynten nylig + pluss i julebok jeg har fremme hver jul. Den omhandler de forskjellige juletradisjonene og hvordan sde har utviklet seg gjennom de siste 100 årene. Ei artig bok som en eller annen fikk til jul engang som jeg overtok, menmer det var slik det henger sammen.

    15. Så koselig med en gammel snømann som ikke smelter 😀 Adventskvelden i går var jeg 10.000 m oppe i lufta, he he, Det er en spesiell stemning ombord på denne tiden av året, folk er spesielt glade, forventningsfulle og høflige. Klem på vei til deg i julehuset <3

    16. ladyaugust: Da håper jeg du fikk unna noen oppgaver i gårsdagens stress…og godt du fikk tid til litt kakespising da :)..så håper jeg det har vært litt roligere i dag…:)
      Jeg hadde tennt mange lys og adventslys…så her lyste det i kriker og kroker :)…Ha en fortsatt fin dag og klem fra meg <3

    17. gretashobby: Hei på deg og takk..:)Nå har jeg vært i butikken og fikk faktisk kjøpt to gaver, selv om jeg egentlig bare skulle handle mat…det var jo greit..så er det i boks !
      Kan jo være greit å tenne alle fire, så de blir jevnt oppbrukt..hehe..Så får du kose deg i kveld…det blir vel litt strikking kan jeg tenke meg :)…Klem<3

    18. Helge: Ja det er nå i førjulstiden det er aller koseligst synes jeg :)…den boka høres interesang ut..og koselig tradisjon å ta den frem hvert år 🙂 Ha en hyggelig kveld 🙂

    19. Lene S.: Det er det..den både står på peisen og har tent lys i seg…så den mååå tåle litt varme 🙂
      Så hyggelig at folk er hyggelige på denne tida, kunne jo vært at de var stressa og sure..og latt det gå ut over dere…men bra det ikke er slik :)…Klem og kos deg i førjulstida <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg