Dagen i dag..

Nå i helga her jeg bare vært inne, med koselig besøk i går som de av dere som leste mitt forrige innlegg vet. Så i dag følte jeg for å få litt frisk luft, så vi kjørte ned til Drammen og gikk ei runde langs elva der, siden jeg har lett for å fryse kledde jeg meg som dere ser av bildet veeeeldig godt, med leggvarmere, pannebånd ,votter og vinterstøvler..men det var jo så mildt og deilig ..men ,men bedre å kle seg for mye enn for lite..

Langs elva står det et treningsapparat, men prøvde det mest for bildets skyld..hehe..

 


Det var flere “gjenger” med svaner å se på elva…vakkert…

#drammen #union #norway #ypsilon #papirbredden

 

32 kommentarer
    1. Så koselig med tur da 🙂 og så herlig med svanene. En ungsvane ser jeg også. Håper resten av dagen blir god og kose deg inne i varmen 🙂 Jeg er på landet, pent vær her 🙂 Klemmer <3

    2. Ja, det er godt med frisk luft. Det eneste frisk luften jeg fikk i dag var da jeg åpnet døren og vinduet pga. mat lukten. Hi hi. Treningen gjorde jeg hjemme gjennom Livegym.no.
      Nå har svigermoren min nettopp dratt. Jeg invitert henne til middag. Tilberedt filippinsk mat, men hadde riskrem til dessert og rullekake til kaffe. Så da er det bare å ta middagshvil:)
      Artig bilde av deg og fine bilde av svanene:)
      Ha fortsatt en fin andre søndag i advent.

    3. Det er deilig med en tur ut i frisk luft, og i dag har det jo også vært så deilig temperatur. Bra med en tur i treningsapparatene også, for å sterke musklene litt :o)) Når jeg har kjørt forbi Drammenselva har jeg sett alle svanene fra bilvinduet. Har alltid sagt at jeg skulle stoppe for å gå langs elven å ta noen bilder av de vakre fuglene :o)) Hittil har det bare blitt med praten!!

    4. frodith: Det var deilig å få vært litt ute…jeg har ikke såååå greie på svaner, men om de me brune spetter er det..så var det mange å se av dem i dag :)..Nå er det bare avslapping inne resten av dagen :)Så håper jeg du har en trivelig dag der på landet 🙂 Klem<3

    5. foreignerat50: Det er det :)…hehe…det var jo bedre enn ingen frisk luft da 🙂 Så koselig med besøk ..så bra kombinasjon på maten ..litt fillipinsk og litt typisk norsk..
      Så håper jeg du får hvilt deg litt og koser deg masse i kveld 🙂
      Tusen takk for hyggelig kommentar :)….Klem<3

    6. Vera Lynn: Ja og jeg ble overrasket over hvor deilig det var, for det så litt kaldt ut 🙂
      Du burde ta deg tid til en stopp i Drammen ,veldig fint ved Ypsilon og rundt der 🙂
      Ha en fin kveld og kos deg masse <3

    7. Koselig med en søndagstur da 🙂 Og jeg skjønner deg godt med hensyn til bekledning. Det er bedre å være litt for varm enn litt for kald, synes jeg 😉
      Ha en fortsatt fin søndag <3

    8. fruemmel: Trang det etter en veldig stillesittende lørdag :)..Ja jeg garderer meg alltid med litt ekstra klær :)…Takk for det…du også <3

    9. Så koselig det så ut ! 🙂 Her har det vært knall vær idag, men sjukdom her i hus igjen 🙂 Så blir å bare slappe av 🙂 Også skal jeg se litt serier 🙂 Kos deg masse videre idag! 🙂

    10. God å komme seg ein tur ut når veret er godt og ein har vore masse inne. Vakkert i Drammen langs elva. Spaserer der ein gong i året. Vi har hvertfall gjort det, men spørs kossen det blir no.
      Vi var ute å gjekk ein bitte liten tur i dag også. Det var surt men opplett, helt til vi kom inn att. DA begynte det å regne att. Regna skikkelig heile natt, var opplett litt på formiddagen medan vi var ute, siden har det regna godt. Så no er det vått nok her altså.
      Du var godt kledd men du stod i stil med deg sjølv og det er jo viktig. .Kos deg inne i kveld. klem

    11. Therese Bråthen:Takk, ja også var det så mye deiligere temperatur enn jeg hadde regnet med 🙂
      Er man syk er det nok lurt å slappe av inne, så får det heller bli en gåtur når formen bedrer seg .
      Kos deg med serier du , blir nok litt tv titting i løpet av kvelden her også…Klem<3

    12. Åse: Det er veldig fin langs drammenselva ..og man trenger jo ikke gå langt for å få litt frisk luft .:)
      Fint at du har fått vært ute litt også da…Kos deg i kveld <3

    13. cuskima: Da håper jeg du var godt kledd :)…siden hun løp rundt som en gal..var det sikkert bra med en tur for å roe ned litt 🙂
      Ja de er så flotte der de “seiler”nedover elva …<3

    14. Så deilig med en gåtur langs Drammenselva 🙂 jeg er også sånn som fryser fort og kler meg godt.
      Ha en nydelig 2.adventskveld og kos deg masse 🙂

    15. gretashobby: Ja hadde behov for litt bevegelse og frisk luft nå..og man trenger jo ikke gå verken langt eller fort..
      Ja det er blitt superfint langs elva i drammen..:)
      Bra du fikk beveget deg litt da , så kommer deg seg nok sakte men sikkert ..
      Godt dere gikk klar av regnet ..da er det best inne …Ja jeg hadde kledd meg så det kunne vært 10 kuldegrader ..men det var vel ca 0….Klem og fin kveld <3

    16. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Det er såå deilig, man trenger det altså…:)
      Masse snø er det det hos dere eller har du vært på hyttetur…Så bra helga har vært fin 🙂
      Ha en koselig kveld og fin kommende uke <3

    17. Åse Helen: Det var det..ja bedre å kle seg litt for mye enn å angre for at en tok på for lite…da klarer en ikke å kose seg i allefall 🙂
      Takk, det samme til deg <3

    18. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Ja der var det nok snø, koselig :)..artig med litt skigåing ..selv om det har blitt lite av det på meg de siste åra…håper å komme sterkere tilbake…:)
      Får håpe på litt snø på hjemmebane i løpet av en uke eller to..men trenger ikke bli mye…for min del …

    19. Fendi er den yngste og hun er litt villere enn de to andre på 12 år….så hun hadde beho for litt villskap -eterpå lå hun strykeflat HAHAHA
      jada hadde god jakke og fleece under….og hjemme ble det lys og peis så vi ble fort varme når de satte i gang 🙂

    20. Den er morsom og lett den trimløypa der, ca 1,3km lang tror jeg. Så det er trim for alle, ikke bare eldre. Kjøpte meg brodder i går som jeg har testet ut idag. En kjekk sak og ha på skoa.

    21. Helge: Sant, fint å gå der..og man kan jo gå i siit eget tempo..så det blir en fin tur uansett form..
      Brodder kan være smart, selv om jeg ikke har det..bruker ofte fjellstøvla mine ,med grov såle når det er glatt..men mye mulig det blir brodder etterhvert, ikke morro å falle på isen…
      Kos deg i kveld da !

    22. Stilig det bildet av deg , leggvarmere er fint synes jeg =) Moro at du bruker det , jeg vil også ha sånne 🙂 Men har ikke sett det i butikkene på en stund tror jeg da 😮 Ja og bildet av svanene var nydelig <33 Kjempe tydelig den fremste svanen <33 Koselig med en sånn sprek og fin tur ute nå i Desember måned og kan skjønne at du valgte å kle på deg . Er jo snart jul , så man tenker vel mest på det at da er det kaldt pga vinterstid . MEN ja det var jo mildt som du sa 🙂 Uansett fortsatt fin kveld til deg nå , klem klem <33

    23. cathrinehenriksen: Takk, jeg orka ikke ha på stilongs, så det var gret med leggvarmere for de kan jeg dra opp og ned etter behov 🙂 Disse kjøpte kjeg vel på Hennes, men i år har jeg ikke sett etter det…så vet ikke om det er noe av det der heller nå…
      Ble fornøyd med bildet, den andre der er visst en ungsvane..ettersom Frodith sa..er vel derfor den er litt “spettete”i fargen :)…Ofte slik at en ser ut og ser det kaldt ut kler man seg godt…hadde jeg kjent etter først kunne jeg kledd meg lettere..men går ikke så kjempefort, så greit med litt mye klær 🙂 Klem til deg og ha en fin kommende uke <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg