Oppdatering fra gårsdagens lille feiring …

Som sikkert noen av dere har fått med dere, hadde jeg et lite selskap i går for å feire bursdagen min som er neste uke..måtte finne en dag som passet for alle.

Det var rent “jenteselskap”..mannen måtte dra på trening så lenge..hehe…får bli en feiring med ham og guttane på dagen .

I går var det mamma ,mormor og de to søstrene mine som var her og det var jo så klart koselig, og i den anledning hadde jeg julepynta litt.(men det blir desverre litt dårlige bilder i kveldslys..og med blitz blir det jo ikke noe koselige bilder)


Det ble servert bløtekake, kransekake, kanelsnurrer,is og selvfølgelig sitronfromasj…

Juleserviset på bildene har jeg hatt i veldig mange år, og starter alltid bruken av det når jeg feirer bursdagen min…

Fikk jo “alt”…sjokolade,vin, klær,bodylotion og penger…#bursdag #jul #mjøndalen #kaker #gaver

59 kommentarer
    1. Helt enig, bilder med blits mister den vakre stemningen. For en herlig kake, julepynt og lys. Det så veldig koselig ut. Tror jammen jeg må ned i kjelleren etter den sjuarmede lysestaken min også. Det er adventshelg jo! Jeg driver med så mye annet at jeg rent glemmer det!

    2. Perfekte gaver til nydelig bursdagsbarn <3
      Og så fint og koselig det så ut hos deg. Kom rett og slett i julestemning 🙂
      Du fyller ikke år på julaften i det minste. Og det tror jeg du skal være litt glad for 😉 Jeg har nemlig klart å time det sånn at 3 av dem jeg har vært sammen med, har hatt bursdag i desember....2 av dem på julaften, og en på nyttårsaften 😉 Men synes det er kjekt når man kan feire dem man er glad i, på en egen dag 🙂 Ikke en dag som liksom er alle andre sin dag også 🙂 Men, det er jo bare mine tanker...
      Kos deg masse videre med kakerester og kos nå i helgen 🙂
      Tidlig bursdagsklem fra meg <3

    3. Så koselig du har gjort det og flotte kaker , dette kan du Anne.
      Tenker dere kosa dere masse.
      God helg 💚

    4. natheless: Ja da er det bedre at bildene blir litt uklare…Kaka ble god den 🙂 Jeg tar jo alltid frem adventslysa til bursagen min ,passende anledning til å finne frem julepynten:)
      Er ekstra hyggelig i huset med litt lys og røde farger..men etter jul er det alltid deilig å få det vekk igjen,,rart det der..hehe …:) 🙂

    5. Du kan det med å gjøre det koselig rundt deg, tenker damene var fornøyd – og du fikk nyttige gaver 😀 Neste uke får du feire med gutta boys, da blir det vel middag også, håper DEM, he he. Ha en kos helg i ‘julehuset’ – jeg skal opp i lufta nå, men så er det langfri. Søndag henger vi opp stjerna med Swarovskikrystaller, kjøpte den i USA denne uka, skulle hatt MANGE, men den var DYR :- Klem til deg fra meg <3

    6. Eva: Takk, jeg ble veldig fornøyd…også kan jeg kjøpe meg noe selv for pengene..morro det også 🙂
      Ja greit å ikke ha det på julaften syns jeg :)..men man blir jo sikkert vant med det også ..Frøys ned resten av bløtekaka…så i dag blir det nybakt brød..mann skal bake nå…kaka tar vi opp siden ..hehe..Takk og stor klem til deg<3

    7. lisbeth lone: Tusen takk, det var hyggelig å høre :)..Kakene ble gode også 🙂
      Vi hadde det hyggelig, greit å ikke være så mange…da får alle prata litt 🙂
      Jeg har forresten kommentert på et par av innlegga dine, men ikke fått noe svar..trenger ikke det altså, men sier i fra i tillfelle du ikke får melding om at du har fått dem..
      God helg til deg også<3

    8. Ser utrolig koselig ut! Du virker så flink til å pynte opp og lage god stemning. Håper du hadde en fin feiring. Ønsker deg en riktig god helg 🙂

    9. Lene S.: Koselig å høre det da 🙂 Damene var fornøyde, syns av og til det er greit å dele litt, er vi alle på en gang er det ikke så lett for mormor å få med seg alt,..og så har jeg litt mer mat og slikt når gutta kommer ja 🙂
      Ha ei fin helg du også, den stjerna hørtes flott ut..hadde vært morro å sett den..:) :)..kjøpte den i USA denne uka …sa hun som om det var den største selvfølgelighet..hehe..men med din jobb er det vel det også…Klem tilbake<3

    10. Therese: Tusen tusen takk :)..jeg syns det er morro å pynte opp litt ja, men bruker det jeg har,sjelden jeg kjøper noe nytt..bortsett fra lys og servietter og slikt da 🙂
      feiringa var flott..også blir det en til med gutta ….God helg ,kos deg masse <3

    11. Det så skikkelig koselig ut 🙂 Kos med bare familien innimellom også 🙂 Og klart mann må ut innimellom 😀 Det så veldig deilig ut med den maten der ja…eller kakene 😀 Kjenner jeg er litt søthungrig her nå 😀 Fine ting fikk du også 🙂 OG mer blir det vel 🙂 Klemmer godklemmer <3

    12. frodith: Takk for det, passer meg greit at det ikke er så mange av gangen..:)noen ganger er det koselig å bare være “damene”også :)…kakene og sitronfromasjen smakte :)…her blir det ferskt grovbrød i kveld , mann er igang med deigen nå…ble nok søtt i går..også er det jo “kosedag “igjen i morra…Fine pakker…og et par til blir det kanskje :)…Klem og fin kveld til deg<3

    13. ÅÅÅÅ NAM, den bløtekaka der så himla god ut :-)) Koselig med dameselskap, så skal du nok feire med mannen din og guttene neste uke sikkert 🙂
      Det var veldig stemningsfulle og fine bilder du har tatt, selv om de ikke blir så skarpe uten dagslys.
      Ha en fin fin helg <3

    14. åååååå bare gjett det ser helt kongekoselig ut <3 Skjønner dere har hatt det superfint <3 Riktig sååå god helg og gratulerer med dagen din <3 klæmme 🙂

    15. Så koselig du hadde pynta. Begynner på søndag eg. Er redd det går fort da. Men vi får sjå. Kjekt å ha jenteselskap. Kjekt å ha familien så nær at det er mulig. Gleder meg til vi får det ja. Vakkert pynta var det. Eg får gratulere med dagen når dagen er. God fredags kveld. Stor klem fra meg <3

    16. Åse Helen: Tusen takk, den smakte godt også :)..ja greit å dele noen ganger og det er som regel på min bursdag…Guttefest…med meg da neste uke:)
      Takk, ja koselig med levende lys på kvelden…selv om en ikke får gjenngitt det helt bra på bildene…God helg du også <3

    17. ladyaugust: Så hyggelig du synes ..rødt og levende lys skaper jo litt lunhet :)..vi koste oss ..
      Takk for det og kos deg masse …og rydd litt…;)…Klem<3

    18. Helge: Takker så mye, ja jeg er fornøyd også kan jeg kjøpe meg noe for pengene også…så detta var bra 🙂 God helg til deg 🙂

    19. eg begynner med nissekoppen nå, men juleserviset har eg ikkje fremme enda—det brukes kanskje fra siste uken før jul og til 8 januar da vi tar ned julen 😀
      Nå er eg uansett mesteparten alene så eg kan gjøre hva eg VIL bruke juleserviset før. Tror eg alltid er så redd noe skal bli ødelagt før julaften hahaha:D
      veldig koselige bilder, kjekt med dameparty 😀
      <3<3

    20. gretashobby: Takk, ja det blir fint med litt julepynt:) Jeg er jo litt tidlig ute pga feiring…men fresher opp litt nærmere jul også 🙂
      Ja hyggelig å kunne være sammen på slike dager 🙂
      Kos dere masse i kveld ..Klem til fine deg også<3

    21. cuskima: Nissekopp høres koselig ut :)..bortsett fra guttene har vi ikke så mye folk her i jula, så da er det fint å bruke serviset til denne annledningen 🙂
      Ja noen ganger er det ok å bare være damene..så får mormor med seg litt mer også..blir jo litt mer liv når vi er alle :)…Takk og kos deg med noe godt i nissekoppen i kveld <3

    22. eg er teelsker vet du så eg har sånne digre kopper de andre kaller bøtter :D:D
      Jo de er så fine og må frem de er jo ellers gjemt i skuffene på vitrineskapet..så nå bytter eg ut noen av dem så eg har noen å rullere med 😀
      Litt kjølig her i kveld så eg tror eg må trå til med litt peis ( eletrisk ( eller ovn og stearinlys…..elle melle……men først lufte hundejentene 😀
      <3

    23. Så koselig det så ut da, likte pynten din kjempe godt jeg 🙂 Å spesielt bløtkaken din, jeg kan godt få litt av den altså 🙂 Gjør ikke noe det 🙂 Lager du sukkerbrød selv fra bunn av? 🙂 Stor klem <3

    24. Therese Bråthen: Så hyggelig ,tusen takk :)..ja jeg kunne sendt en bit i posten ..hehe..:)
      Jeg lager sukkerbrød selv,denne gangen lagde jeg i en liten form av tre egg..skal vi være mange blir det en større en av fem egg…Det blir ikke så godt med kjøpt bunn,synes jeg i allefall..
      Klem og kos deg i kveld<3

    25. strikkogtov: Tusen hjertelig takk, ja med litt julerødt blir det litt koselig :)..og jeg liker å pynte kaker, men det er ikke så ofte vi har bløtekake :)…Ha en hyggelig kveld<3

    26. hehe jeg har rydda masse og pynta masse nesten 21 % tilogmed 😀 haha En liten stund unna slik du har det liksom, men det begynner å hjelpe, i alle fall når jeg tente stearinlysene og slukket alle andre lys 😀 luuuurt <3

    27. Bestemor lager alltid fra bunn av, men jeg får det ikke til 🙂 Men så lager jeg ikke mye bløtkake heller da så 🙂 hehe Men jeg elsker bløtkake da, det er nesten den bestekaken jeg kan få 🙂 hehe

    28. Dette så kjempekoselig ut! Og så masse godt og spise!!! 😀 Det er alltid koselig med jentekvelder <3 Mye fint fikk du også. Sikkert veldig fortjent 🙂

    29. ladyaugust: Det er bra 🙂 21% bør holde ..da er du klar til jul :)…det var lurt, dempet belysning gjør at en ikke trenger være såååå nøye..Klem<3

    30. Therese Bråthen: Ja hun kan det nok tenker jeg, og du lærer nok…kasta mange bunner i starten jeg :)…Har ikke bløtekake så ofte her heller..men godt er det <3 <3

    31. fruemmel: Tusen hjertelig takk :)..det var nok å kose seg med …og bare vi fem “damene”er hyggelig av og til det :)….Veldig glad for gavene..og ja jeg håper i allefall jeg fortjente dem …hehe..

    32. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Tusen takk for det…blir litt feiring med gutta på dagen neste uke ..tenker jeg…eller neste helg 🙂
      Hyggelig å være bare “damene”av og til også…
      Så hyggelig å bake sammen da..litt sunt og litt kos 🙂
      Kos dere videre i helga <3

    33. Oi når er den egentlige dagen din ? Gratulerer likevel på forskudd , trooor jeg ? :-O Fint med eget juleservise da , jeg har bare en eller to nissekopper ;-D Ikke plass til mer heller her i knøtte leiligheten 😮 Men ja mye godt å spise og mye fint du fikk også <33
      Finfin kveld til deg nå og god klem <33

    34. cathrinehenriksen: Takk for det , den er i morgen:)..så det stemmer det er på forskudd…
      Ja koselig med slikt en tar frem til spessielle anledninger som jul o.l.
      Gode kaker og fine gaver ..og i morgen kommer guttane hit og spiser..da blir det litt mat også 🙂
      Klem<3

    35. Koselig da 🙂 Masse feiring er bra 🙂 Og ja jeg så jo at det var bursdagen din i 12 tia i dag for da ringte alarmen på telefonen min ( pleier å skrive ned noen av mine bloggvenners bursdager der så ) 😮 Og den hadde jeg nesten glemt 😮 Uff , jaja …men håper du koser deg i alle fall 😀 Stor bursdagsklem <33

    36. cathrinehenriksen: ..hehe..så hyggelig at du hadde alarmen på for å huske meg..det setter jeg pris på…<3...jeg er IKKE flink til å huske folks bursdager...Klem og takk fra meg<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg