Feiring tre dager til ende !

Det hørtes nok voldsomt ut, men synes det ble litt “svung”over den overskrifta..hehe..

Jeg og mann min hadde 33års bryllupsdag på torsdag, da feira vi dagen hjemme med lutefiskmiddag på kvelden.

Og i går dro vi på hotelltur til Klækken i Hønefoss, som ligger en times kjøring fra her vi bor. Vi har vært der flere ganger før om åra, og er veldig fornøyde med maten der.

Det er også en koselig atmosfære på hotellet, også liker vi så godt bassenget der, ikke noe eksklusivt med spa og slikt, men du kan svømme ut,og det er så deilig når det er litt kaldt i lufta.

På kvelden var det julebord, med alle typer julemat og desserter, jeg smakte litt på forskjellige ting. men tok en ordentlig posjon med ribbe og med riskrem til dessert.

Det var en del folk, og mye liv og rører der,men på oss ble det stille og rolig med en øl til maten og oppe på rommet igjen før kl 20.30…så du kan si det var greit å komme seg opp til frokost.

På hjemveien var vi en liten tur innom Hadeland glassverk, men det kan jeg skrive litt om i morgen, tenker jeg.


Koselig ved ankomst..

Her tok vi en dukkert før kveldens middag…

Delikat med bugnende fat…

Koselig og julepyntet hotell….

Smakte godt med frokost…..#klækken #hotell #julebord #hønefoss #norge

 

50 kommentarer
    1. Gratulerer med vel overstått 33 års bryllupsdag! Det er et imponerende jubileum 🙂 Det er vel verdt en feiring 🙂 Så veldig koselig ut!
      Selv hadde vi 19 års bryllupsdag på tirsdag som var.

    2. Gratulerer med dagen deres. Så flott dere har hatt det. Morsomt å se fra det hoteller. Skikkelig stemningsfullt. Gleder meg til å se fra glassverket, der er det mange år siden jeg har vært! Ha en fin kveld 🙂

    3. Gratulerer med vel overstått bryllupsdag. Så herlig å kunne glede seg over å ha vært gift så lenge allerede 🙂 Jeg nådde å være gift i 14 år 😉
      Nydelige bilder også. Ser skikkelig flott ut der må jeg si 🙂 Og det bassenget, det kunne jeg godt ønsket meg å ha i egen hage 😉 Veldig flott at dere pleier romantikken 🙂 Det burde alle tenke på, og gjøre litt mer av 🙂
      God mat og lun stemning, kan ikke bli noe bedre 🙂
      Blir kjekt å lese neste innlegg. Jeg har aldri vært på Hadeland Glassverk, men har mang en gang ønsket meg dit. Spesielt siden jeg har middagsservise derfra 🙂
      Ha en koselig lørdagskveld, og fortsett feiringen, rolig eller hemningsløst, alt etter som 😉
      Klem <3

    4. Gratulerer med vell overstått bryllupsdag 🙂 hyggelig å høre om flere som greier å holde sammen 🙂 Vi har 36 år nå <3 dere er flinke til å kose dere i hverdagen og en behøver ikke reise så langt for kos og hygge og avveksling 🙂 Der fikk jeg et tips til et hotell i nærheten.. så koselig ut der oxo 🙂

    5. Gratulerer. Det er lurt at man tar seg litt ut og det var et pent hotel dere var på. Har aldri vært der selv men har hørt mye ros om det. Koslig med julepynt på slike steder før jul. Ha en fin kveld.

    6. Hekleri og Ra: Tusen takk 🙂 Ja det er jo ikke såå vanlig lenger 🙂 19 år,begynner jo å bli en stund det også :)..Gratulerer til dere også…Ha en hyggelig kveld <3

    7. natheless: Takk…ja liker meg veldig godt der, lunt og hyggelig med god mat :)..Veldig flott på Hadeland glassverk , koselig å se der før jul..men vi handlet ikke noe…selv om det er mye fint 🙂
      Trivelig lørdagskveld til deg 🙂

    8. Hurra for dere <3 Det er koselig å markere bryllupsdagen, det har vi gjort i 18 år, BARE 😉 Jeg har aldri hørt om Klækken Hotell, men det ser romantisk og koselig ut julepyntet som det er 😀 Nå er vi stivpyntet, he he, og skal på julebord hjemme hos venner: Jeg har 'stand by' denne helga, selvfølgelig blir det jobb på meg i morgen fra kl 8 :- Ha en koselig lørdag kveld. Klemmer herfra <3<3

    9. frodith: Ja det var jo koselig å unne seg litt ekstra, da er det så koselig å være hjemme etterpå 🙂
      Så at du fortsatt var syk og ikke fikk møtt Ladyen..det var leit, men det får dere jo til en annen dag…Hvil deg og kom til hektene :)…Klem <3

    10. Eva: Takker så mye, ja det er en stund og vi trives fortsatt godt med hverandre 🙂 :)..14 år, ikke alle som klarer så lenge heller, men synd det ikke varte..men i noen tilfeller er det det beste (jeg vet ikke for ditt vedkommende altså )
      Ja det er så flott med det bassenget, særlig i mørket :)..ja de fleste har noe fra Hadeland glassverk, veldig koselig å gå der å kikke, men jeg var litt sliten så noe handling ble det ikke , og ikke trenger vi noe heller…Her blir det rolig i kveld og vi skal bare ha en posesuppe..nok god mat for noen dag…Stor klem til deg også <3

    11. kjersti: Takk 🙂 Ja vi har det bra, så ingen vits å ta alt bryet med å bytte..hehe..
      Grattis til dere å da :)…Nei trenger ikke være så “voldsomme” greier for å kose seg..men viktig med litt avveksling av og til…Det er verdt et besøk…var der første gang på julebord med jobben jeg…Ha en hyggelig kveld 🙂

    12. Helge: Tusen takk :)..Ja man setter enda mer pris på å være hjemme om en av og til finner på noe..trenger jo ikke være i dagesvis langt av gårde..Stedet er kjempebra, og maten er helt nydelig …Fin kveld til deg også 🙂

    13. Lene S.: Takk snille du :)..atten år… begynner jo å bli litt det også…Ja vi liker oss veldig godt der ,også slipper vi å kjøre så langt..
      Da håper jeg dere hygger dere masse, og så må du passe på å få litt søvn før jobb 🙂
      Klem <3 <3

    14. Gratulerer med overstått bryllupsdag. Nesten like lenge som oss. :). Så koselig at dere feirer det så masse. Vi har ikkje fått feira det på dagen dei to siste åra. Da har eg vore østafore og T har vore her. Men håper å vere saman neste år.
      Koelig emd slik hoteltur. Tror det blir litt enklere å gjøre slik om eit par tre år når vi har kome oss østover. Kos dere på lørdagskvelden. klem <3

    15. gretashobby: Takker så mye :)..pleier ikke gjøre så mye ut av det vi heller..men siden jeg ikke skal på noen andre julebord i år, passa det jo fint..også er det hyggelig å kose seg litt ekstra av og til 🙂 Ja dere får ta det igjen senere:) …Takk det samme til dere….Klem<3

    16. Gratulere så utrolig mye 33års bryllupsdag!!
      såg ut som et koslig og bra hotell, stillig med ute basseng også, kan tenke meg det er godt når det er kalt ute=)
      Ha en fin feiring videre 😀

    17. Moving On: Hjertelig takk for det :)…elsker det bassenget, så friskt og deilig :)..Hotellet er veldig hyggelig og maten er kjempegod :)..og så mye å velge i 🙂
      Takk og god natt 🙂

    18. Gratulerer så mye med 33 års bryllupsdag 😀 Det er ekte kjærlighet det♡
      Det så utrolig koselig ut på det hotellet også så mye god mat da 😀
      Ha en fin søndag 🙂

    19. Gratulerer så masse med vel overstått bryllupsdag og herlighet så fantastisk koselig feiring på hotell med så flott julebord! Og så med basseng – jeg blir helt grønn av sjalusi her, hihi;D Kan tenke meg det må ha vært en vidunderlig start på helgen:)

    20. Åse Helen: Takker så mye, ja og vi har det veldig fint sammen <3..Hotellet er koselig og har flott mat..så vi liker oss godt der :)..fin dag videre til deg også 🙂

    21. Brit Synnøve: Hjertelig takk :)..ja koselig å hygge seg sammen , litt borte fra hjemmet av og til 🙂
      Fin søndag videre til deg også <3

    22. Fromfat2phat: Tusen tusen takk <3..vi koste oss...og det bassenget er så deilig, og det beste er at nesten ingen andre er der, så det er så stille og behagelig :)...Fin start på helga var det så absolutt 🙂

    23. Gratulerer med 33 års dag. Godt jobba, for 33 år kommer ikke av seg selv.
      Gøy å se bildene fra Klækken. Datteren jobber som servitør der.

    24. Brit: Tusen takk ,ja vi trives heldigvis sammen ..det er en fordel..hehe..:)
      Kanskje dattern din var på jobb når vi var der..bare hyggelige folk vi traff på i allefall 🙂
      Vi liker oss veldig godt på Klækken 🙂

    25. ååååå gratulerer sååå mye <3 Så koselig å høre om to som holder sammen og DEN fine turen med svømming i basseng og greier og greier. Nydelige bilder, nå fikk jeg julestemning så det holder 😀 Nattinatti fineste du <3 klæmme .:)

    26. ladyaugust: Tusen takk..hehe ja må jo kose seg med en dukkert i bassenget når en har holdt sammen så lenge…hehe..:)..Ja det var skikkelig jul der oppe både mat og pynt og festkledde mennesker :)..Natta klem til deg og sov godt <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg