Blondetopp 50+

Denne toppen har jeg vist i tidligere innlegg også , jeg liker den veldig godt siden den både kan brukes til pent og hverdags. Til hverdags med f.eks bukse og cardigan.

Og til pent med f.eks sort skjørt eller sorte bukser. Skinnjakke eller dressjakke.

Skoletter om man vill være litt røff, med pumps blir det litt mer elegant. Hvor mye man ønsker av smykker og annet tilbehør er jo smak og behag..jeg liker det litt enkelt,men siden jeg har kort hår,synes jeg det pynter opp litt ekstra med litt store øreringer.

Om noen lurer på hvorfor jeg stadig tar med 50+ i overskrifta på antrekksinnleggene mine , så er det for at jeg regner med de aller yngste ikke er så veldig interessert i denne typen antrekk…..også kan de som er mer interessert i voksen”mote” ta en titt.

Blondetopp #ginatricot Skjørt #fransa Jakke #bikbok Sko #eurosko Belte? Clutch #mango Smykker #cubus

Viktig å ha det litt morro mens man står der alene og tar bilder av seg selv..hehe..


Sort cardigan #kappahl Bukse #bikbok                                                       Grønn cardigan #only Bukse m/glidlås #only Skolett #chilli


#blogg #mote #fashion #mjøndalen #norge

 

45 kommentarer
    1. KJempefin topp og dame 🙂 Jeg liker også sånne topper…å se på 😀 Men de klør for mye på min kropp…Så må bare ha sånne glatte ting jeg.. Kjempefine bilder i dag, moro med litt tullebilder også 😉 Klemmer <3

    2. Jeg elsker blonder. Det er liksom helt meg det. Men har ikke mot til å gå med blonden direkte på kroppen. Må ha noe under…noe litt mer enn en BH 😉 Det kommer nok av mitt ikke helt slanke utseende 😉 Men du derimot, kler alt du ifører deg, enten det er for 50+ eller eller 50- 😉 Men helt ærlig…kanskje du skal senke alderen litt…hva med å skrive 40+ heller? For alt jeg har sett her inne, passer meget godt for 40 åringer også 😀 Klassisk og vakkert 🙂
      Tusen takk for innblikk og inspirasjon, du har flotte bilder, og detaljer kommer ofte godt frem. Liker sånt jeg 😀
      Fine kvelden til deg 🙂 Klem <3

    3. funderier: Så hyggelig å høre,tusen takk…det beste er å være alene og bruke den tida jeg “trenger”..men jeg har jo alltid den selvutløsern i hånda da..hehe..

    4. frodith: Tusen takk, denne er faktisk ganske behagelig..jeg trives også best i komfortable klær 🙂
      Ja man må jo stå der å gjøre seg til litt …om det skal bli noe morro..Nattaklem<3

    5. Eva: Det er veldig fint ..og passer deg godt, for du er så feminin :)…noen blonder er jo “tettere”enn andre, men fint med noe under også…eller en løs jakke utenpå:)..takker,så hyggelig å høre..hehe..ja kanskje 40+ kunne funke …men siden jeg snart blir 53..blir det nok 50+
      Du er så flink til å skrive kommentarer man blir glad for…snille du :)…Klem<3

    6. Lekkert var alt! Jeg fikk kjøpt meg en lang vest, genser, sort bluse og en ny jakke i dag. Kjempefornøyd, og gleder meg til å bruke det. Herlig med litt forandring nå og da!

    7. Elsker plagg som kan løfte hverdagsklær og samtidig brukes til finere anledninger. Har en rød blondetopp som jeg sikkert har hatt i 15 år. Ikke så ofte den brukes mer men datteren min på 16 har lagt sin elsk på den 🙂 og det morsomste er at når hun tar noen av mine klær får hun så mye positive tilbakemeldinger at vennene hennes har begynt å si: så fin. Er den mamma’n din sin? Så, du skal ikke se bort fra at de unge kan fange opp noen tips og triks fra de med lang erfaring 😉 klem <3

    8. natheless: Hyggelig å høre :)..artig å kjøpe litt nytt og særlig når man er fornøyd 🙂 Da blir du nok fin tenker jeg 🙂
      Sov godt 🙂

    9. miastorp: Ikke sant,slikt som kan brukes til mange anledninger blir man glad i :)..så gøy at datteren din bruker dine ting og får fine tilbakemeldinger på det 🙂
      Ja ,noen tips kan de kanskje ta til seg..hehe..
      Ha en fin morgendag 🙂

    10. Mannekengen ute på cattwalken igjen. Pen ung dame. Flink til å finne antrekk, til å fotografere og til å vise frem kleda. Ha ein flott dag. Skjønne lille dame <3

    11. Jeg sier bare: STILIG DAME 😉 uansett alder. Blondetopper liker jeg godt, har både i svart og hvit, bruker dem også til olabukse eller capribukse i grillparty en sommerkveld, litt pynt og litt fritid, he he. Men det er en ting jeg ikke skjønner: Hvordan klarer du å smile og le til INGEN, he he. Ha en fortsatt fin torsdag i gråværet. Klemmer fra meg <3 <3

    12. Jeg tar en rask titt likevel jeg , og dette er noe av de beste antrekkene hittil synes jeg da ;)) Kanskje fordi det er både stilig og pent på samme tid , litt røft og ja hele pakka . Og til å være 50 + så er det jammen meg WOW ! Du poserer så bra også med ansikts utrykk og det hele 🙂 Som det bilde nr 3 , i sort , ja og lekre grønn farger under også forresten <33 Uansett i dag er jeg innom bare for å si at mulig jeg blir borte en del framover mor jul . Grunnen er at PC en holder på å dø , den er så treg at det er nesten ikke vits å bruke energi på den 😮 Ville bare si fra , håper på ny til jul da ....så jeg kommer tilbake vet du ;)) Klemmer <33

    13. gretashobby: ..hehe..ja må jo ha noen antreksinnlegg med jevne mellomrom, det er jo liksom blitt litt “min”greie på bloggen :)…pen og ung..jeg tar det til meg og nyter at du sier det i allefall…haha…Morro at du liker bildene…Klem til snille deg <3

    14. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Takk,ja synes en slik topp passer til mye :)…jeg er ikke noe typisk”blondemenneske”men liker godt slike litt enkle..for det pynter jo opp antrekket litt 🙂
      Så hyggelig at du synes jeg inspirerer…:)..håper på et anntrekksbilde av deg snart også..
      Klem fra meg<3

    15. Fru Stussli: Hjertelig takk :)..jeg har kameraet til yngste sønn (for han bruker det ikke)..det heter Sony…jeg har ikke satt meg særlig inn i innstillinger, så tror jeg egentlig kunne fått bedre bilder om jeg stilte inn litt mer nøyaktig..men de “duger”i allefall ganske greit..Jeg har tenkt at om jeg skal kjøpe et etterhvert..hadde valgt Canon..kanskje…Fortsatt fin dag 🙂

    16. Lene S.: Tusen takk snille du :)..Blondetopper er egentlig veldig annvendelige, må bare huske på at man har dem,og bruke dem litt mer enn til fest..:)..haha ,smile faller meg lett, du skulle sett hvor “grusom”jeg blir på bilder jeg ikke smiler på…haha..Klem fra meg til deg også <3

    17. cathrinehenriksen: Takk,så gøy å høre da..ja man må jo “tøffe”seg opp litt når man har pasert 50 også…kan jo ikke bli helt kjedelig :)…Greit å vite det om pc en din..nei du må komme sterkere tilbake..men håper å se deg innimellom frem til du får deg ny også…men slitsomt om en må plundre masse for å få til ett innlegg…Nyt førjulstiden og klem fra meg <3

    18. foreignerat50: Det var jo veldig morro å høre da…tusen takk :)..det kommr nok flere antrekksinnlegg,for jeg synes jo det er så gøy å holde på med :)…Klem<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg