Pysj og parfyme !

I løpet av uka har det både blitt ny “pysj”og ny parfyme på meg.Har gått igjen i en velurdress om kveldene, så nå hadde jeg lyst på ei slik flanelsbukse ,også ble det en rød overdel, det nærmer seg jo jul.

Jeg er ingen storforbruker av parfyme,og kan ha ei lita flaske i flere år , men syns det er ok å ha to ulike å bytte på med, nå har jeg sjekka ut noen nye typer når jeg har vært i butikken i det siste, og denne fra Calvin Klein var den jeg likte best når jeg hadde hatt den på ei stund. Denne har jo værtpå markedet i mange år , så for de fleste er den nok litt “ut”, men jeg har ikke hatt den før, og jeg kjente at det var en lukt jeg kunne trives med, så da ble det den.


#kappahl #pysj

#parfyme #calvinkleine #obsession #norge #blogg

 

35 kommentarer
    1. Kjempefin pysj da. Parfyme er jeg ikke så veldig glad i. Vet ikke hvor mange ganger jeg har fått migrene av det. Men er man allergisk, så er man. Heldigvis har jeg tabletter som hjelper.

    2. Jeg er ikke allergisk for parfyme, men bruker det ikke. Jeg er helt rar på sånt føler jeg. Ikke parfyme, ikke kremer, ikke nappe bryn, ikke shave. Jeg er en skikkelig sånn hippie-dame 😀 He-he Jeg buker Roll-on da…så vidt 😀 klemmer <3

    3. Såå fin du er og her matcher jo alt 😉
      Parfymen er god den .
      Bytter litt jeg også , men har en favoritt 😃
      Hm , er det bilde av Sofaen deres .
      Minner meg veldig om min , har og en Skinn Sofa ☺
      God helg og kos deg i Pysjen 💛

    4. Så søt pysj du har fått deg 🙂 Må få kjøpt meg ny pysj en dag jeg også, det er jo så herlig å ha på seg 🙂 hihi Å den parfymen lukter jo så utrolig godt også da =) Ha en herlig fredags kveld videre 🙂 Stor klem <3

    5. Jeg må vel innrømme at jeg er storforbruker av pysj, og bruker nok min del av parfyme også, gamle som nye typer. Hat som regel en favoritt og en ekstra. Litt gøy med gamle parfymer som minner om andre tider og forskjellige opplevelser 🙂 Så fin pysjen var, den så skikkelig god ut også 🙂 Håper du får en veldig fin helg <3

    6. natheless: Takk for det ..deilig å ha på om kvelden ,men om natta ligger jeg i en singlett som regel :)…ikke veeeldig glad i parfyme jeg heller, men av og til ..og heller ta på for lite enn for mye :)..jeg kan også få vondt i hodet av enkelte folks parfymebruk.men heldigvis ikke migrene da :)…God natt<3

    7. Så utrolig fin pysj da…Kan nesten gå ut blant folk med den 😉 Jeg har ikke pysj jeg, men har koseklær jeg ifører meg når jeg ikke skal ut på noe 🙂
      Og parfyme bruker jeg gjerne hvis jeg skal ut på noe. Har 3 forskjellige å bytte på, så dufter jeg ikke likt hver eneste gang 😉 Det inngår i de små hverdagsgleder engang i blant.
      Godnattklem til deg <3

    8. Alt som er ut er inn for meg nesten , haha …så den lukten der vil jeg også ha , er ganske sikker på at den er bra skjønner du ….for tror jeg har lukta på den før . Så ja godt valg , og deilig med slike kose klær også da 🙂 Du kler jo det meste :o) Og litt julerød er bra det nå sant ;)) Natti natt fra en travel frøken , klemmer <33

    9. frodith: Ikke ofte jeg bruker heller, men liker å ha en stående til en dag jeg “føler for det” 🙂
      Hippie-dame er kult vettu :)..jeg bruker minimalt av det meste ,men ikke slik at jeg IKKE bruker i det heletatt :)..Nattaklem<3

    10. lisbeth lone: Haha..ja blått og rødt i interiøret også, litt tilfeldig denne gangen:)..så fint du sier den er god ,for jeg er ikke sånn parfymekjenner..men får bare en følelse når jeg prøver…at ..jo..den er litt meg :)..Vi har ei lys sofagruppe…men i tv kroken har vi en brun toseter i skinn ,som vi kjøpte for en del år siden hos Walther Kristiansen i mjnd….Kos deg du også<3

    11. Therese Bråthen: Takk, ja hadde så lyst på sønn rutete pysjbukse denne gangen, litt sånn småkoselig..:) Så bra du liker parfymen, så har jeg ikke tatt helt feil i allefall..trives med lukta 🙂
      Sov godt og fortsatt fin helg<3

    12. Therese: Ja det er deilig å gå i, men ender med en singlett når jeg legger meg,om det ikke er ekstra kaldt da :)..ja jeg også forbinder parfymer med perioder i livet :)..må ha litt noen ganger,men å dunste parfyme er ikke særlig deilig.
      Takk for at du likte pysjen..og for hyggelig kommentar. Takk håper du får ei bra helg også <3 <3

    13. Eva: Tusen hjertelig takk, var ei stund siden jeg har hatt pysj også nå, har hatt en velurkosedress jeg har gått igjen i ei stund , så var på tide med noe nytt 🙂
      Ja skal man pynte seg litt ekstra ,er det deilig med litt godlukt, men alt med måte 🙂
      Klem og sov godt <3

    14. cathrinehenriksen: Ikke sant, ikke morro med det som ALLE har :)..bra at du sier du liker den parfymen, for er jo ikke gøy å ha kjøpt ..også sier alle, det er den verste lukta jeg vet..hehe..
      Elsker å gå i koseklær på kvelden, når vi ser på tv og slikt .:)..og av og til må en jo fornye seg litt der også :)..Godnattaklem til deg også <3

    15. Det var en kos kosepysj 😉 Jeg MÅ kle på meg ‘ordentlig’ ellers har jeg liksom ikke stått opp, he he. Parfyme bruker jeg hver dag, men moderat når jeg jobber. Det er ingen parfyme som er ‘ut’ vet du, velg den lukta DU liker og som passer deg – og det har du gjort 😀 Ha en fin lørdag! Klem fra meg som har vært på ‘date’ i skogen med min kjære mann 😀

    16. Åh, de buksene er supergode. Mine passer dessverre ikke lenger, men nattbukser har jeg da fortsatt. Kanskje et julegavetips til dem som handler til meg? 🙂

    17. Lene S.: Ikke sant !..litt sånn småkoselig syns jeg :)..jeg tar den på litt uttpå kvelden og ikke hver kveld :)…så fint at ikke enkelte lukter er “ut”..det handler vel som du sier mer om smak og behag.
      Skogtur er bra..vi gikk bare ei runde i duskrein i byen der vi handla i dag..deilig med litt frisk luft i allefall :)..Fin kveld til deg <3

    18. Ann: Ja de har jo en overkommelig pris også, så de kan en godt ønske seg :)..kan godt tenke meg en til i en annen farge jeg også…Klem<3

    19. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Deilig å gå i, sover sjelden i den, men er det kaldt så..og på fjellet kan jeg tenke meg det er deilig å ha på litt ekstra når en sover 🙂
      Jeg er også sånn av og til bruker av barfyme, men liker å ha en eller to stående 🙂 🙂

    20. Fromfat2phat: Ja elsker myke ,behagelige klær til å gå i hjemme :)…bra du syns den var god da, første gang jeg har den ,men vet den har vært i mange år <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg