Antrekk eller “politikk”….

Min bruk av ordet “politikk”over her er ment som type…viktige saker..Siden jeg har valgt å ha en blogg av den “lette”typen, med dagligdagse ting fra mitt liv og antrekk som gjennomgående temaer, tenker jeg det er greit å opplyse eventuelle nye lesere (for jeg har vel nevnt det før til dere som “kjenner”meg.)

Jeg er veldig opptatt av hva som skjer i verden og hvordan folk har det, men det er ikke noe jeg har fokus på her på bloggen,skriver man den type innlegg kan det fort bli en debatt rundt det, og med min form nå er ikke det noe jeg har overskudd til å gjøre helhjertet.

Jeg leser også andres blogger som et slags “ukeblad” hvor jeg kan hente innspirasjon e.l…politikk og andre viktige saker følger jeg med på på andre “arenaer”….som jeg personlig synes egner seg bedre til slike ting.

Og jeg tror ofte (ikke alle) de som skriver” stort” om alvorlige temaer , ofte er like opptatt av seg selv og sitt som mange av de som skriver om …baking, trenig ,sminke osv…

Men det er plass til alle…noe for enhver smak …det som er så bra vettu..hehe.

(bilde fra tidligere innlegg)

#blogg #mote #politikk #klær #norge

 

 

34 kommentarer
    1. Synes at vi kan blogge om og dele det vi vil. Det betyr ikke at vi ikke er samfunnsengasjerte eller miljøbevisste. Kjenner en veldig kjent blogger og stylist. Vet at hun leser tunge historiske romaner for å få en balanse i livet sitt. Det er ikke alltid vi velger å publisere de dype reflekterte sidene av oss selv, men det betyr ikke at de ikke finnes….

    2. Der sa du det syns jeg, her er det plass til alle! 🙂 Ingenting er riktig eller galt, hver enkelt blogger velger det de selv har lyst til å blogge om, og lesere får masse forskjellig å velge i. Interiørblogger, moteblogger, matblogger, bakeblogger, filmblogger, humorblogger, sinnablogger, politiske blogger, helseblogger, kreative blogger.. Og som du sier, bak alt – så er man som oftest mye annet også – enn det man har valgt å blogge om 😉 Hvis man ikke liker en blogg, så er det bare å bla seg videre…

    3. Jeg synes det er bra med så mange og varierte blogger. Jeg liker mange forskjellige blogger, og synes mangfoldet er herlig 🙂 Noen ganger har jeg noe alvorlig å ta opp, og da gjør jeg det.. Men ofte er jeg fornøyd med å spre litt tull og humor .-) eller ha en god samtale 🙂

    4. Bloggene skal være forskjellig…eg blogger om det eg brenner for, mine ting eller tøys og tull -eg er nok sånn forundringspose blogger hahaha……eg liker det sånn, eg vil ikkje være bundet opp til bare noen tema…eg skriver om alt mulig egentlig ,men eg leser jo alle typer blogger….det meste intresserer meg å sjekke ut og lese om,men ikkje alt intresserer hver dag hele tiden-derfor er mangfold alpha og omega for meg:)
      klemmetingene <3

    5. Syns man skal blogge om det som faller seg inn jeg, det gjør jeg 🙂 Å det kommer jeg til å fortsette med, noen ganger så prøver jeg meg ut på noe nytt no, men det er ikke så ofte akkurat 🙂 hehe Liker å holde meg til ting jeg liker å skrive om jeg 🙂

    6. Det er jo det som er så herlig i bloggverdenen…at det er noe for alle. Man finner stadig noe nytt og spennende å lese på. Og alt etter humør og dagsform. Foretrekker oftest lett lesning jeg også…All den tid alt stjeler litt energi. Blir glad av lette og hyggelige blogger. Det skaper trygghet og glede, akkurat som din blogg.
      Kjempekos å lese og se på bilder….alltid 🙂
      Klemmer godt på en mandagskveld <3

    7. Blogger ikke så mye om alvorlige tema jeg heller, mye av samme årsak som deg .- jeg er ikke så gira på å starte store og lange diskusjoner om for/imot diverse nyhetssaker og store saker. Men så liker jeg også best å lese hverdagsblogger, treningsblogger osv, så da er det kanskje naturlig at jeg skriver mest om de temaene selv også.
      Forøvrig et kult antrekk 😀

    8. lulltove: Helt klart, folk har som regel mange sider, og hvilke en viser mest eller trives best å skrive (blogge )om er jo hver enkelts valg :)..og helt sikker mange i underholdnings bransjen f.eks som bidrar mer ang miljø og samfunnsengasjemang enn mange politikere f.eks…Klem<3

    9. V for Vendetta: Takk så bra :)..ja det syns jeg er fint med blogging også, man skriver og leser de tingene en selv ønsker (skal selvfølgelig ikke skrive noe som “skader”andre)…men har inntrykk av at det er noen som har så sterke meninger om “overfladisk” blogging..veldig enig med deg , det er jo bare å bla seg videre… God natt 🙂

    10. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Takk for det :)..ikke sant ..greit med noen litt lette ting av og til, man trenger jo litt “underholdning “også..oppi alt alvoret rundt oss, og det betyr ikke at en ikke bryr seg om hva som skjer av triste ting i verden…Sov godt 🙂

    11. frodith: Sånn er jeg også, folk har liksom sine greier, og noen har litt av alt…:)..og det ene kan være like bra som det andre 🙂
      Mangfold er det som gjør det spennende…og å bli kjent med hyggelige folk da…Klem<3

    12. cuskima: Helt klart, det som gjør at det finnes noe for alle..forundringsposeblogger..hehe..kan nok komme inn under den kategorien jeg også…bortsett fra at jeg har det faste med dissa antrekka mine da :)…ja dagsformen kan avgjørde hvilke blogger en velger å lese, noen ganger er det ok å lese et langt innlegg med mye informasjon…andre ganger er det veldig deilig å bare se på bildet av en blomst eller noe slikt….Godnattaklem<3

    13. Therese Bråthen: Det er det beste, litt variasjon er fint både for den som skriver innlegget og for de som leser, det synes i allefall jeg :)..og som du sier man skal like å skrive om det selv 🙂
      Klem fra meg<3

    14. syns antrekkene dine er flotte eg og de andre også så bare fortsett med dem:D
      tror eg skal være den aller første forundringsposebloggen istedetfor rosablogger hahaha :D:D
      nattinatten drømme søtt
      <3

    15. Eva: Absolutt ,her er det noe for enhver smak, og jeg hopper jo også over det som overhode ikke fenger meg…eller er alt for langt og omfattende, så lenge klarer jeg ikke å holde fokus uten å få vondt i hodet…Hyggelige blogger er også min favoritt..og takk for at du syns min er det…det er gjensidig også :)…Nattaklem<3

    16. Kristin: Nei ,jeg syns det kan bli litt krevende ,om man nesten må ha dokkumentasjon før en svarer…om en blogger om seg selv og sitt er det jo bare å svare det en selv mener ..
      Ja jeg også liker litt lette blogger som innspirerer og har en hyggelig tone:)
      Takk for det og sov godt <3

    17. Er som deg, koser meg med forskjellige innlegg som et ukeblad. Er alt etter smak og behag, å fint er det, for vi alle er forskjellige <3

    18. martea: Ja ikke sant, finne noen småkoselige tips eller høre litt hvordan folk har det og slike ting .
      Også finnes det noe for enhver smak…Klem<3

    19. Ja, det er så godt at det er plass til oss alle her inne. Trivelig med variasjon. Tenk så kjendelig det hadde vært om alle gjorde det samme. Hurra for forskjellen 🙂

    20. natheless: Takk for hyggelig kommentar..jeg også tenker slik, men vet det er noen som syns deet er tull med slike “overfladiske”blogger..men jeg tenker at inspirasjon og litt hyggelige ting, kanskje er det vi trenger for å kunne ha bra dager jeg :)..Ja hurra for forskjeller :)…Klem<3

    21. Jeg er helt enig med deg…blogg om det du vil og kjenner for akkurat den dagen og så er det opp til leseren. Liker man det, leser man videre og om ikke, lar man være å lese. Her tvinges ikke noe på noen. For min del har jeg blogget i snart 5 år og vurderer sterkt om jeg skal legge ned eller fortsette. Jeg har heller ikke noe seriøst å skrive om, men så lenge mellom 200 og 250 personer leser innleggene mine daglig må det jo være at de liker det jeg legger ut….

    22. Fru Tunheim: Så bra,helt enig:)..ja folk har ulike ting de liker å skrive om og ulike ting de liker å lese…og jeg velger som regel litt “lette”hyggelige innlegg 🙂
      Nå har ikke jeg lest din blogg så lenge, men liker den godt,så håper du fortsetter 🙂 og det er det nok flere som håper også, ellers hadde de vel ikke lest den 🙂 God natt !

    23. Ja altså man trenger ikke nødvendigvis blogge om dette selv om det er interessant , for jeg føler at jeg gjerne skulle ha sakt noen ord om både det ene og det andre . Men jeg synes jo også det blir mer som en jobb med debattering b.l.a ….. om jeg skal drive på med en haug med resarch og slikt bare for å få ett bra eller viktig tema å blogge om 😮 Men ja alle får blogge om det de vil og jeg synes det er helt greit , vi må ha litt av hvert liksom :o) Noen alvorlige ting , og noen litt hyggeligere saker ;)) Og her har du satt sammen ett lekkert antrekk b.l.a til inspirasjon for andre ikke minst :)) Veldig fint til deg dette , og lekre detaljer er på plass også <33 God klem til deg :))

    24. cathrinehenriksen: Enig :)…det kan fort bli litt omfattende om en skal skrive om viktige ting..og man jan jo lett si ting som sårer noen også…så det krever mye..:)
      Så litt hverdagslige ting o.l passer i allefall meg…
      Tusen takk, hyggelig å høre…Klem tilbake <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg