Antrekk 50+ ..høst..

Hadde en liten oppsumering av noen av sommerantrekka jeg hadde vist på bloggen, så da gjør jeg det samme med noen av høstens antrekk nå.

Jeg håper jeg med dette viser at man kan “leke”seg litt med klær og stiler selv om man er godt voksen .

Jeg tenker selv at jeg har en klassisk og sporty stil, men noen ganger er det gøy å rocke det litt opp, da jeg var yngre hadde jeg nok en litt mer rocka stil, og det kan man fortsatt ha syns jeg, men gjerne myke det opp litt.

Men det viktigste er å finne sin stil, og bruke det en føler seg vel i ….da blir det som regel bra.

Hvilken klesstil liker du best ? og var det noen av antrekka her du kunne likt å gå i ?

(ønsker du å se mer av antrekka , se under kategorien mote/antrekk)


Kjole laget av mormor..


Pulsvanter laget av gretashobby…#mote #klær #blogg #norge #mjøndalen #fashion #nabloggerne #nettavisen

42 kommentarer
    1. Det er så sant som du sier ja , må gå i det enn føler seg mest vel i selv :o) Jeg har vel innerst inne en rocka stil , men noen ganger går jeg også for litt forskjellig . Som kan være kanskje litte grann mer lekkert , feminint og stilrent . Ja om jeg skal prøve forklare det . Og selv om jeg ikke er 50 + ennå , så kan jeg gå i lignende plagg som dette ja =) Så faktisk mange jeg likte så , og som var LITT sånn jeg går med om jeg ikke rocker det opp . Men så var det jo noen litt kule opp rocka stiler her også . Ja alt i alt masse lekkert som du har vært kjempe flink å satt sammen til noe flott eller stilig =) Mange som kan finne masse inspirasjon her hos deg vil jeg mene :o) Ha en fortsatt fin dag , klem fra meg <33

    2. Så stilig du er. En inspirasjon. Skulle ønske jeg kunne kle meg som deg, men jeg er ikke flink med moteklær eller med å kombinere. Men takk for ideer:) koselig!

    3. cathrinehenriksen: Ja om en bare kler seg i det som er” moderne”og ikke liker det noe særlig, funker det dårlig som regel 🙂
      Artig med litt variasjon, selv om man som regel har en favorittstil..og jeg tenker på deg som litt kul og rocka ja 🙂
      Og tusen takk for hyggelig kommentar snille du…Klem<3

    4. foreignerat50: Takker så mye, syns du ser veldig fin ut på de bildene jeg har sett av deg :)..jeg syns det med å kombinere er gøy å ser mye i moteblader for å få inspirasjon, men liker best å lage min egen vri på det…Klem fra meg<3

    5. Jeg liker det meste du presenterer her jeg. Og Synes du har en ung og frisk stil. Alt for mange 50+ som kler seg litt mer konete, og på en måte stivner i alderen sin. Du holder deg ungdommelig og frisk, akkurat sånn jeg mener det bør være. Og det er inspirerende og flott å se 🙂
      Ha en fortsatt flott søndag 🙂 Klemmer <3

    6. Du er så flott i alle antrekkene du viser her :o)) Jeg har blitt mer glad i jeans antrekk nå som jeg har blitt eldre, noe jeg ikke var da jeg var yngre. Til et par jeans kan man bruke det meste, og varisjonene er mange. Takk for inspirasjonen :o))

    7. Eva: Så koselig å høre:)..ja selv om man begynner å bli eldre trenger man jo ikke være “kjerring”…om en ikke liker den stilen da :)..men “krampe”ung er jo heller ikke særlig fint..Takker for hyggelig kommentar …Klem <3

    8. Vera Lynn: Takk snille du 🙂 ja jeans er fint og anvendelig:)
      Brukte det før også ,men enda oftere nå..da jeg var yngre var det mye cordfløyels bukser også…så fint du syns det er inspirerende…Klem<3

    9. LIkte veldig godt antrekkene 1 , 4 & 5 jeg!:)
      synst du er utrolig flink ti log mikse og trikse deg frem, de er en egenskap jeg skulle jeg også hadde 😀
      Ha en fin fin kveld videre 🙂

    10. Moving On: Takk,så hyggelig at du likte de:)..morro at du syns jeg er flink tilrå sette sammen antrekk…nå vet ikke jeg hvor flink du er da,men det viktige er jo å kle seg slik en selv trives:)..Fortsatt fin søndag <3

    11. Ja jeg kler meg slik som jeg liker å gå , stort sett!:)
      Men ja, synst du er vedig flink, du variere og klarer og sette sammen stiler! =)
      Den er jeg misunnelig på deg ja 😀

    12. SÅ mye fint 🙂 Og så fint på DEG 🙂 Du ser kjempeung ut, og det ER du jo også 😀 Det gjelder finne noe man trives i , da utstråler man en selvtillit og en glød som gjør at man kan gå med hva som helst egentlig. Litt som jeg har sagt før, det er DU som stråler og er flott, og ikke klærne…Men de blir det pga deg <3

    13. gretashobby: ..hehe..takk, jada vi er jo så unge atte :)…Hyggelig å høre at du også kunne brukt noen av antrekka her…Har akkurat hatt besøk av eldste sønn…og etterpå blir det vel å se på Farmen …Klem <3

    14. frodith: Så fint du syns det…bilder litt på avstand, da ser man noen år yngre ut..hehe.. 🙂 Viktig det du sier, om man føler seg mistilpass i det en har på blir det ikke bra 🙂
      Veldig hyggelig med så fin tilbakemelding da ….Klem<3

    15. rita johannessen: Takk for at du synes det og sier det :)…ja litt varriasjon er ok, selv om man har en “hovedstil”man trives best med :)..Klem og fortsatt fin kveld til deg også<3

    16. Therese Bråthen: Hjertelig takk,morro å høre det da :)..jeg liker godt din stil også …og syns det er gøy å se antrekksbildene dine .:)….Klem tilbake <3

    17. morsmiddag: Hyggelig å høre ..tusen takk :)….det er nok det antrekket som er mest likt sånn jeg kler meg til hverdags…men med skoletter og uten smykke i halsen..Artig å prøve seg frem litt med ulike variasjoner…Ha en fin kveld videre<3

    18. Du får en sekser fra meg i stil 😀 Det eneste jeg savner er svart skinnjakke, det passer til ‘nesten’ alle antrekk 😉 Får ta på meg uniformen (kjedelig) ‘å fly avgårde’. Ha en fin dag flotte du. Klemmer fra meg <3

    19. Lene S.: Nå ble jeg stolt, for selv om jeg aldri har sett deg, misteker jeg at du er ei stilig dame 🙂
      Jeg har bare ei “fake”svart skinnjakke nå for tiden og en brun i ekte skinn…men finner jeg den opptimale svarte kjøper jeg den nok..for det er absolutt et annvendelig plagg 🙂
      God jobbtur og klem fra meg <3

    20. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Morro å høre ,tusen takk <3..hyggelig å høre at det fenger andre, for jeg håper jo å inspirere litt :)...Håper på et antrekksbilde fra deg snart nå ja :)...Klem<3

    21. Kjempe fine antrekk ! Eeeelsker klær, men hvem gjør vel ikke det ^^ Likte veldig godt den buksa du har på deg når du har det sjalet i håret og bilde ved siden av med den møntrete toppen og de rød-orange skoene 😀

    22. Enilorac Nesenra: Takk så hyggelig..ja den buksa liker jeg godt..den gjør jo antrekka litt røffe 🙂
      Koselig med sånn fin tilbakemelding da ..God natt<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg