Gårsdagens festligheter

I går var jeg på fest, eller når det avsluttes ved ni tiden, er det kanskje mer en tilstellning enn en fest…men koselig var det uansett. I Nedre Eiker kommune er det slik at når du har vært ansatt 25 år,blir du bedt på middag med ordfører og rådmann, og får  gave (egentlig har jeg jobba over 30 år i kommunen men en del har vært engasjemangstillinger) ,men nå hadde jeg i allefall vært 25 år i åsen barnehage og ble invitert til Portåsen …som jeg har skrevet litt om tidligere ..HER...og da ser dere stedet i dagslys.

Det er så utrolig koselig der, middag og underholdning foregår i “låven”, helt perfekt mat og han som forteller og leser dikt av wildenvey er så engasjert , at en får lyst til å lære mer selv også.

Så er det fin gave ,glasskål fra Nøstetangen og gavekort på femtusen kroner..så nå er det bare å shoppe…hehe..

Lar bildene tale for seg. Nydelig i mørket med levende lys og fullmåne ..


(Ikke sponset )

#nedreeiker #mjøndalen #portåsen #wildenvey #blogg #nøstetangen

28 kommentarer
    1. Men så koselig da. 😀 Veldig hyggelig med sånne oppmerksomheter. Gratulerer med de 25! Det var det vakkert sted dere fikk spise middag på. Et minne ble det nok både i form av dikt og den vakre glassskålen. God helg!

    2. SÅ koselig å bli satt pris på, gavene var flotte, men dere som passer andres barn når vi foreldre må jobbe er uvurdelige 🙂 Du skulle hatt noen tusen til, he he. Ha en koselig helg, vi skal ha langveisfarende besøk, så her er alt strøkent, he he. God klem fra meg <3

    3. Flotte gave og deilig middag i flott selskap i et nydelig vakkert bygg
      fantastiske månen i disse dager -eller netter heter det vel hahaha
      gratulerer fine du <3<3

    4. Så flott å bli gjort stas på på den måten da. Selv jobber jeg i mediebransjen og det eneste man får der for tida er sluttpakker … Så ut som et flott sted og jeg håper du hadde en super kveld;) Ha en flott fredagskveld!

    5. Så hyggelig 🙂 Vi har tilsvarende i Rælingen kommune, men de er ikke så rause. Lysestake i sølv med inskripsjon, blomster, snitter og kaker med formannskapet var opplegget da jeg var der. I tillegg mange hyggelige ord fra ordføreren. Om de er mer beskjedne, syntes jeg det var kjempekoselig og er et godt minne fra min tid som ansatt i kommunen.

    6. Så stemningsfullt, lunt og koselig det var der. Skjønner veldig godt at du hadde en fin stund i en sånn anledning 🙂
      Jeg beundrer at du er så flink å ta bilder av så mange detaljer og sånt når du er ute på noe 🙂 Og det er veldig kjekt å få lov til å se bildene, og omtrent få være med 🙂 Kjempefint synes jeg 🙂
      Ha en riktig god helg, og god shopping når du kommer så langt 🙂
      Klem <3

    7. Så kjekt da. T fikk sånnn gave for 2 år siden. Det er kjjekt å bli gjort stas på når man har jobba så lenge i samme stilling. Han fikk sin gave og fest eit år forsinka 🙂
      Vakkre bilder du tok. Nyt fredagskvelden det skal vi snart. klemmen til dere begge <3

    8. Lene S.: Det var koselig..Takk, ja barnehagepersonal er viktig det :)…kommunen har dårlig råd for tida, så er glad jeg fikk penger i det heletatt jeg…hehe..at de ikke gjorde innsparingene der 🙂
      Så hyggelig å få besøk, vi kom akkurat hjem etter en tur hos mormor..og nå baker mannen grovbrød…så da blir det brødskiver og te etterpå .Klem og fin helg <3

    9. Gratulerer – flott gave og sikkert endel pene ord og god mat den kvelden tenker jeg. Slik lever man lenge på. Har aldri vært der oppe bare kjørt forbi skiltet endel ganger. En virkelig kulturperle av et sted som brukes endel året rundt. God helg.

    10. cuskima: Veldig fornøyd 🙂 Ja det var så pent i mørket, og med månen..nydelig 🙂
      Takk for gratulasjonen og fin kveld til deg <3

    11. Hilde: Det var hyggelig, og en fin markering i vakkre omgivelser :)… sluttpakke er ikke like koselig da..uff ..Fin kveld til deg også <3

    12. strikkogtov: Takk ,det var det :)..ja det var nok også koselig ,og et fint minne. Ja trodde nesten det var slutt på det med å få penger siden kommunen hår dårlig råd, men jammen fikk vi det gitt..
      Ha ei fin helg <3

    13. Eva: Ja det er virkelig fint der oppe. og lun atmosfære :)..skulle gjerne tatt flere bilder jeg, men jeg hadde ordførern som sidemann , så jeg måtte begrense meg litt…hehe..:)
      Så hyggelig at du likte bildene :)..penga skal nok bli godt brukt…..Klem tilbake<3

    14. ladyaugust: Ja der hadde det vært fint å sitti i måneskinnet :)…men det var ikke rette anledningen syns jeg ..hehe…:) Takk i lige måde og klem til deg<3

    15. gretashobby: Takk ,det var veldig koselig 🙂 Ja man fortjener jo litt ekstra når man har en jobb i så mange år :)…Ja det var så fint der, skulle gjerne tatt enda flere bilder, men måtte begrense meg litt..hehe..Ha en fin kveld og klem tilbake til dere<3

    16. Helge: Tusen hjertelig takk :)..ja de som holder på der oppe er virkelig flinke, og det er et hyggelig sted å besøke..du burde prioritere en tur dit en gang 🙂
      Og ja det var fine ord fra ordfører og rådmann…Ha ei koselig helg 🙂

    17. cathrinehenriksen: Takk ja det er noen år og da er det jo hyggelig å bli satt litt pris på 🙂
      Selv om jeg ikke er så glad i selskapeligheter for tiden , er dette virkelig et hyggelig sted og så er det så fint med han som forteller om wildenvey..han er så engasjert ..og det smitter ..Klem<3

    18. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Ja man fortjener jo litt ekstra etter lang og tro tjeneste…:)
      Skal nok få brukt pengene, men venter å kjøper noe litt skikkelig ,i stede for masse småhandlig ,tenker jeg :)…Takk <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg