EGO 9

Trodde du jeg var et “hengehode”?….Bare sånn for å balansere inntrykket dere kanskje har fått av meg, siden helgene nå stort sett går med til ett kafè besøk på formiddagen eller at guttene kommer å spiser hos oss på lørdagskvelden…Jeg har vært på fest før , og da satt jeg knapt nok ett minutt stille av gangen…og jeg gikk IKKE først hjem..hehe..

Det er bare det att formen ikke er sånn akkurat nå,men jeg kan være litt “gøyal” også altså…..om noen skulle ha fått intrykk av at jeg er et “gudsord”fra landet.

(innlegget er humoristisk ment )

Har du ikke lest noen av Ego (litt om meg)innlegga mine før..er det 8 til under kattegorien Ego.


#fest #mjøndalen #blogg #party #norge #norway

 

41 kommentarer
    1. Jeg har aldri trodd du har vært noe hengehode 🙂 Jeg tror du er en snill,blid, positiv, optimistisk og morsom jente, som bare har måttet ta livet litt mer med ro en periode 🙂 Herlige bilder 🙂 Stor klem til deg <3

    2. Så herlige bilder, du er ikke et hengehode 🙂 Men noen ganger så gjør sykdom at man må ta det litt mer med ro enn vanlig, å det er jo ikke noe galt det 🙂 Man jo ikke være like høyt oppe hele livet =) hehe
      Ha en herlig kveld videre! Klem <3

    3. Alt til sin tid er det noe som heter 🙂 Og dette er jo absolutt minner som er morsomme å se tilbake på 🙂 Noe man lagrer i hjertet, og minnes med glede. Gøyale bilder. Utrolig kjekt at du deler 🙂
      Klem <3

    4. hahahahaha nope aldri tatt DEG for et hengehode 😀
      og du har jobbet på bar eller nattclub og det er sjeldent DE går først hjem HAHAHAHA -I know 😛
      <3

    5. frodith: Takk, så bra…:) :)…det er sånn det er..kommer nok sterkere tilbake igjen…kanskje når jeg blir “seksogseksti”..hehe..Har hatt det MYE gøy ja, har det fremdeles, men på en litt roligere måte ….Klem<3

    6. Eva: Ikke sant…mye gøy en har hatt og mye fint i vente får en tro…og så får en kose seg som best en kan så lenge..:)..Takk, fint at du syns det..Fortsatt fin kveld..og klem<3

    7. cuskima: ..hehe..var litt redd jeg hadde gitt et litt “enspora”inntrykk av ei som spiser sunn mat og går på kafè lørdag formiddag…måtte få nyansert det litt..:)
      Ikke sant, da var det til det lysna av en ny morgen. :).Klem <3

    8. Ja, det er ikke mye fart og futt i meg =) Liker meg heller bedre hjemme med et glass vin enn å dra ut på byen og danse jeg altså 🙂 Litt mer rolig av meg jeg =) hehe Ha en god kveld videre. Klem <3

    9. pfft eg har vel vært mest kjedelig av alle siden januar ahr det vært sykesen hahaha
      ikkje ofte eg er ute på rakkadis lengre heller,men har NULL problem med å være våken til se små timer 😀
      elsker natten <3
      klememting <3

    10. Therese Bråthen: Hjemme er best..men sånn av og til håper jeg at jeg orker å være med på en “fest “igjen..men å ha det hyggelig og kose seg er veldig fint det også.Klem<3

    11. cuskima: ..er man ikke i toppslag ,er det jo ikke noe gøy å farte ute, men bedre å hygge seg hjemme…gjerne utover natta ,selv om jeg stort sett ikke er oppe så lenge som før….Klem<3

    12. Gammel vane vond å vende 😀 eg er nattdyr allitd vært det. Hele familien begynner å bli A,men eg er mer ÅÅÅÅÅH hahaha
      nattinat klemmetingene <3

    13. litt vel tidlig for meg, pluss eg ahr et garderobeskap i sengen dvs de klærene som sku vært i ett hahaha-de må ryddes og lagges sammen før eg kan hoppe i sengen 😀

    14. Artig bilder fra dine yngre dager. Jeg er ikke ofte på fest heller. Trives best å være hjemme, men når jeg blir invitert på venninners bursdag og det er veldig ofte, koser jeg meg men drar jeghjem som regel tidlig 🙂
      Ha en fin dag!

    15. Så morsomme bilder! Har absolutt ikke noe inntrykk av at du er noe hengehode 😉 Men noen ganger i livet skjer det jo at tempoet må senkes 🙂

    16. Du er no bare god da. Skjuler ingen ting(nesten). Artig med sånne gamle bilde å ta frem att. Ikkje alle bilder av meg fra gamledager som passer å offentligjøre no. hihi. Håper du har ein ekstra god dag i dag og får gjort mer ut av den enn du kanskje trodde. klem fra meg

    17. De bildene sier mye – stille vann har dypest grunn 😀 Artig med sånne litt gærne bilder fra ungdommen, har noen jeg også, men de egner seg bare for et gammelt album, som bare jeg vet hvor er 😉 Nå har vi noen fridager, så da blir det skogstur nå, og min kjære skal stå for middagen, jeg har ikke spist middag siden fredag !!! Er ikke sulten om dagen, spiser frukt og drikker vann, kanskje frisk luft hjelper. Ha en fin dag på landet og gjør noen sprell, he he. Klem <3

    18. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Takk, ja det er morro å ha noen bilder, og det meste husker man jo også…selv om noe vel har gått i “glemmeboka”…:) 🙂

    19. fruemmel: Takk for det, fint du ikke har det inntrykket…bare litt uvant for meg å være såååå rolig som jeg er nå for tida….Fin dag videre <3

    20. gretashobby:Takk..du har ikke sett det værste…hehe..:)…dagen har vært grei, var en liten tur oppom barnehagen i stad..fint å holde litt kontakt..og så er det ikke så langt unna der jeg bor..
      Klem tilbake<3

    21. Lene S.: ..hehe..er det ikke noe som heter…folk er ikke BARE det du ser…:):)..har noen bilder som er “værre”også..Så deilig med noen fridager for deg som stardig er på farta med jobbing.
      Skogtur er jo en fin måte å bruke dagen på …
      Frukt og vann er godt det, men en skikkelig middag blir jo deilig nå da. Har ikke vært så mange sprella i dag…men vi får se uttover kvelde…hehe…Klem<3

    22. Haha , herlig disse ” ego ” innleggene dine <33 Du ser så stilig ut når du er gøyal ;-D Og virker som du på disse tre bildene virker som en utrolig herlig , sprudlende frøken med masse selvironi og mere til ;-D Ja det måtte jo skjule seg noe under det lure smilet ditt , hehe =) Og jeg har ikke trodd du var kjedelig , kanskje bare holdt noe tilbake som dette f . eks ;)) Vakre bilder også , god torsdag og god klem til deg <33

    23. cathrinehenriksen: Takk for at du liker dem <3...før jeg ble syk, var jeg nok mest "kjent"for å være slik som på disse bildene...full av energi...energien er ikke på topp nå...men selvironien er den samme...hehe..Bra du ikke tenkte jeg var kjedelig da,..Klem<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg