I dagens avis…

Idag står det om kjæresten til yngste sønn min i avisa  her jeg bor. Og det er om blogging så jeg syns jo jeg måtte ha et innlegg på det her, noen nyttige tips fra henne står det også der..Bloggen til Stina er veldig ryddig og fin , og selv om den passer aller best for litt yngre folk en meg, er det fine sunne tips på mat og trening , og mye fin inspirasjon!

Men først og fremst så er Stina ei fin og hyggelig jente.

Litt dårlig gjenngivelse av bildene..men artikelen sto også på nettet på Lørdag..dt.no..eller dere kan se på innlegget på bloggen til Stina..

#blogg #dtbb #drammen #oslo #norge

20 kommentarer
    1. Flott jente og fine tips -vi som ikkje skal leve av bloggen vår trenger kanskje ikkje følge alle 😀
      Null viedoblogg fra meg hahaha 😀
      <3 ha en fin dag

    2. cuskima: Ikke sant, nei jeg har ikke tjent ei krone og kommer nok ikke til å gjøre det heller..hehe..
      Videoblogging blir nok ikke min “greie”nei..:)..Klem<3

    3. Jeg så og leste det samme. Men hvor lenge har Stina hatt bloggen som jobb? Det er masse jobb og utfordringer når man skal leve av sin egen blogg. Man må jo skatte av det man tjener på det – så dermed er den sikkert registrert som et foretak/bedrift i Brønnøysund. Mange gode tips der for de som tenker på en egen blogg. Ha en fin kveld.

    4. Helge: Artig det da:)..litt usikker på hvor lenge..men hun er veldig nøye med skatt,reklameinntekter o.l..og opplyser at ting er reklame, ellers kan det fort bli mye rot..
      Fortsatt fin dag 🙂

    5. Flott jente, fin ungblogg, men jeg tenker det må bli usosialt :- Å tjene penger er viktig, det de vi lever av, men jeg hadde nok savnet kollegaer rundt meg – og særlig hvis jeg bare hadde vært 21 år 😉 Her er vi godt slitne etter en lang utmarsj, det blir salat med rester av kalkun til middag, tenagene våre er på vei hjem fra skolen 😀 Klem til deg og fortsatt god mandag <3

    6. Lene S.: Takk :)…kan være litt enig i det…men jeg tror de er en del bloggere som drar sammen på ulike events…visninger o.l..så de har jo på en måte “kollegaer” der.:).
      Bra turen var vellykket…Kos dere med middag..vi har spist Torsk i dag….Klem<3

    7. Therese Bråthen: …ja greit med noen tips, selv om en ikke bruker alle..kan en jo lære noe 🙂
      Ja det er jo alltid gøy med litt oppmerksomhet rundt det en holder på med..Artig at du leser den ..:)
      Ha en fin kveld <3

    8. Mange gode tips der. Tror nok det er ein fordel med litt meir rettskriving enn det er på min. Sjølv om eg sjølv tror at eg har blitt bedre.
      Søt jente. HAr vore inne og kikket litt hos henne, men ikkjje algra bloggen hos meg enno. Får sjå, eg er vel litt gammel vil eg tro. Fin kveld til deg vennen. klem

    9. gretashobby: Takk, jeg er elendig på rettskriving, prøver å skjerpe meg litt, men orker ikke bruke “for”mye krefter på det 🙂
      Gøy at du har sett på den, jeg leser heller ikke så mange blogger av de yngre, men ser jo innom hennes selvsagt og jeg synes den er inspirerende 🙂
      Kos deg i kveld ..Klem<3

    10. Det var mye gode tips, jeg føler jeg følger det meste av dette 🙂 Så koselig at hun var i avisen da 🙂 Nå må jeg inn å titte på bloggen hennes. Håper du har hatt en strålende dag i dag. Jeg har hatt en ganske rolig og deilig dag 🙂 Stor klem til deg <3

    11. frodith: Ikke sant, ja du har en ryddig ,tydelig blogg ..:)..Er jo litt gøy det da, når en får til noe slikt..:)…Ganske så rolig her ogs, nå har det vært så mye bursdager i det siste, så ok med ingen ting på planen…Godt det har roa seg litt for deg også…Klem<3

    12. Når det gjelder bloggen, så lurer jeg på om jeg skal våge meg på å lage en ny header…. Og kanskje skifte ut profilbildet ;-D He-he Men vet ikke om jeg tør 😀

    13. frodith: Du fikser nok det også du, men jeg syns det du har er veldig bra :)…går vel ann å prøve , å heller gjøre om igjen om du ikke er fornøyd…:) 🙂

    14. Jeg har ALDRI gjort noe der på designet, er livredd for å lage masse rot, og at tekst forskyver seg, og andre skummelheter dukker opp… Safe med det man har liksom.. 😀 Men kunne vært moro med tegning i headeren kanskje 🙂 Ja, ja..får se om jeg våger meg en dag. Jeg er jo livredd alt teknisk egentlig 😀

    15. frodith: Jeg er også redd for å rote med slikt, men har faktisk prøvd å feila på noen små ting..og så fått det til..men headeren var det yngste sønn som hjalp meg med…
      Men leser man om det, tror jeg det står ganske bra forklart…:) 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg