Forsidepike… og gåtur på en dag…

Ja, også skal jeg i 95 år`s lag til mormor etterpå. Variert innhold på dagen kan en si…Altså …i dag har jeg vært forsidepike på bloggen til Frodith , som er verdens hyggeligste blogg å være inne på. Og i dag har hun presentert flere av sine bloggvenner…og der “trona” jeg på toppen gitt…med selvutløser i hånda og modellpositur..hehe..

Og så har jeg og mannen gått ei lita runde i skogen og der var det jammen mye vann nå, frisk og deilig luft var det også. De første 15min av turen følte jeg meg sprek, men de 15 min ,på tilbaketuren følte jeg meg ikke såååå sprek…så nå blir det litt hvile før bursdagsfeiring.

Fortsatt fin søndag til dere alle….


Her følger noen bilder fra den vakkre naturen….med myyyye vann…


#blogg #skog #modell #forsidepike #vann #mjøndalen #norge

26 kommentarer
    1. Flott tur, herlig å komme seg ut litt. Likte spesielt det store bildet som viste “føttene” til trærne så godt 🙂 Blinkskudd. Og forsidepiken var også søt 🙂 Det må jo varme hjertet og bety mye mer enn allverdens forside i Vogue og hva det nå ellers skulle være. For dette blir jo så herlig og personlig <3
      Ha en fortsatt kjempefin søndag, i bursdag og det hele 🙂
      Varm klem <3

    2. Du har fått brukt dagen godt skjønner eg. Godt å komme seg ut å gå sjølv om det er vått ute. Koselig det. Så får du kvile deg godt til du skal i selskap. Så kjekt å ha bestemor fremdeles da. Ta vare på henne. Klem fra våte sogn

    3. Hi-hi, ja der var du ikke sant 🙂 Synes jo den liknet LITT i det minste 😀 Og posituren er hvertfall lik. Du er jo en av god-naboene du i blogg-blokka mi <3 Kos deg masse på bursdag, slappe av etter turen og bare nyt litt oppvartning <3 Klemmer <3

    4. nydelige bilder,men er glad eg er her og later meg enn der i tåkelandskapet….eg koser meg med te og teppe og kanskje blir det litt peis senere også…..eg vasker litt klær men ellers er det fri og forbudt å gjøre noe…..helt fri fra hundejentene og alt:D
      <3

    5. Eva: Ja ,det bildet likte jeg godt også…sånn skikkelig skog :)…takk, ja Frodith er så kreativ :)..beste forsiden jeg noen gang har vært på…
      Kos deg masse du også…Klem<3

    6. Så morsomt og hyggelig da 🙂
      Så ut som dere hadde en fin tur i flott landskap. Mye vann nå ja.. Håper du har fått deg en god hvil og hygg deg i bursdag 🙂

    7. gretashobby: Det har jeg, selv om turen ikke var lang..så var den fin, og frisk luft trenger en i løpet av dagen :)…Er hos” mor “en gang i uka så vi har mye kontakt :)..Stor klem tilbake<3

    8. frodith: ..syns du “traff”veldig bra…artig :)…glad jeg er en av de god-naboene, det setter jeg pris på :)…Nå har jeg slappa av litt, så nå drar vi staks…Klem og fin dag videre<3

    9. cuskima:Takk<3 ...late seg det er ikke det værste en kan gjøre...men jeg måtte ha litt frisk luft...:)...og det var nydelig luft ...Vaske klær det blir en liksom aldri ferdig med..hehe..
      Klem<3

    10. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Ja godt med litt bevegelse og natur :)…regn kan være ok det,om en ikke er for dårlig kledd…Fin dag videre<3

    11. Brit Synnøve: Takk, det synes jeg også 🙂
      Veldig fint å gå der, like ved her vi bor, ved skolen her oppe…Idag kjørte vi opp dit ,siden formen ikke var helt topp, for jeg ville gå mest mulig inne i skogen..og det var fint ..Nå har jeg hvilt, så nå er det straks bursdag…Takk og klem<3

    12. ja nei denne gangen var det hundejentene sine tepper som ble vasket siden de er på overnatting:)
      Eg var på beina fra 11 i går på dagen til 2 på natten så eg føler eg fortjener å late meg:D
      Lufte blir det når hundejentene kommer hjem og skal luftes,men NÅ er eg alene 🙂
      <3<3<3

    13. Så gøy, forsidepike da gitt :o)) Flott tegning av deg, og de andre bloggerne! Det er deilig å komme seg ut å få litt frisk luft, lengden på turen er ikke alltid det viktigste. Selv har jeg ikke vært ute i dag, men holdt på med litt smårydding inne. Så har jeg bakt muffins, noe jeg faktisk ikke hadde laget før…., bare for å ha sagt det: De smakte veldig godt :o)) Ha en fin dag videre, og i jubilantens selskap!

    14. Det er fint i skogen nå, gikk selv en kjapp tur ca 5 km i skogen tidlig i dag. Så litt vann ja, men snøflekker som lå enda men de var små. Deilig at man bor nære skogen. Håper det blir bra i 95-årslaget i dag – ikke hver dag man opplever det. Ha en fin kveld.

    15. cuskima: Greit å vaske de når de ikke er hjemme da…Ja da hadde du ei lang økt på beina…og trengte en hviledag …Fortsatt fin kveld <3

    16. Vera Lynn: ..ja ,ikke sant det var mange kule tegninger der<3 Hyggelig å kose seg med baking også da...men litt frisk luft var deilig det :)...Nå har vi akkurat kommet fra selskap, og vi hadde det hyggelig...Fortsatt fin kveld <3

    17. Helge: Så fint at du har fått en skogtur i dag du også, ja her hadde vi faktisk litt vanskelig med å komme forbi vannet noen steder, gikk i joggesko..men vi kom da frem..
      Var et koselig 95år`s lag…det er ikke hverdagskost nei…Fin kveld videre 🙂

    18. Dagen var deilig og kose seg helt alene for engangs skyld 🙂
      Koser meg veldig med hundejentene selvsagt og ville aldri vært uten dem 🙂 Men var deilig med litt fri 🙂
      ha en fantasisk søndag <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg