Endelig fikk mannen vært med..

Har tidligere hatt et innlegg om Anchas Bodega i Drammen se HER, hvor jeg spiste en kjempegod lunsj alene. I innlegget skrev jeg at hit måtte jeg ta med mannen på lørdagens handletur med kafè besøk…og nå er det gjort, bare med kaffe og kake denne gangen, men skal vi ut å spise en dag drar vi gjerne hit.

Jeg koste meg med en frisk sitronterte og mannen valgte sjokoladefondant og is…begge var VELDIG fornøyde.

#sjokoladefondant #sitronpai #anchasbodega #drammen #norge #kaker #kaffe #blogg

30 kommentarer
    1. Åååå , det så bare herlig ut ☺
      Så Koselig at dere begge fikk vært der i dag og kosa dere..
      Er dette stedet på Strømsø ?
      Ønsker deg en fortsatt fin helg 💛

    2. Så utrolig godt det så ut!! Og jeg skjønner godt at dere koser dere med disse turene <3 Jeg har vært på kafe i dag også, i Harry-land. Men fått kjøpt litt småtterier, og det var MEST stas 🙂 Ha en fin lørdag, her skinner solen foreløpig 🙂 Klemmer <3

    3. frodith: Kaffekos er viktig..og noen ganger blir det noe søtt :). Så hyggelig med kafè besøk i “utlandet”da :)…Supert vær her også..nyt dagen og resten av helga…Klem<3

    4. Lisbeth lone: Takk , det var deilig og fint sted med en “varm”atmosfære. Vet det er veldig fullt der på ettermiddagene, folk bestiller gjerne tror jeg. Men på formiddagen er det god plass, i allefall da vi var der 🙂
      Det ligger rett der du går inn til Lizzis…på Bragernes 🙂
      Ha en fin helg viderer du også..og husk å stille klokka 🙂 🙂

    5. Min matgale verden: Veldig godt var det 🙂 Vi har stort sett en kafé “date” på lørdager..hyggelig det . Fin dag videre 🙂

    6. Jeg måtte rett og slett finne meg noe søtt når jeg så disse fristende bildene 😀
      Ønsker dere en kjempefin lørdagskveld 🙂
      Klemmer <3

    7. Eva:..hehe..godt du hadde noe på” lur “da …Her blir det iskake etter maten i kveld, ellers ikke noe godteri…:)..Takk, fortsatt fin kveld til deg også 🙂 Lørdagsklem fra meg <3

    8. Maten ser god ut. Det var sikkert mye folk, liv og røre i byen i dag når det var slikt pent vær. For min del var jeg hjemme på formiddagen og tok en grundig turne med støvkluten. Var på en 5 timers skogstur nå i ettermiddag, gikk til Konnerud og hjem via Haukås hvor jeg rasta, dro innom en kiwi før jeg kom hjem. Ha en fin aften…

    9. Det er så hyggelig å gå ut og spise eller drikke kaffe med mannen. Vi gjør det veldig ofte, mannen min og jeg siden han er pensjonist og har fri på dagtid midt i uken når jeg har fri. Middag spiser vi sjelden ute siden vi er glade i å lage mat selv. Trolig gjør det godt på forholdet også å gå ut en gang i blant.

    10. Helge: Smakte godt :)..deilig vær og mye folk ute, koselig det :)…burde jo vært på skogtur vi også, får se i morra ,men da er det ikke meldt sååå fint vær her..men vi får se 🙂
      Du sovner nok godt i kveld etter fem timers skogtur…God natt 🙂

    11. Fru Tunheim: Koselig det ja, vi tar også kaffe på lørdag formiddag eller noe slikt..veldig sjelden vi spiser middag ute..koser oss med god mat hjemme 🙂
      Men en kafè date med mannen det er hyggelig :)…Sov godt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg