En helt vanlig genser ….og litt ekstra..

Jeans og genser er jo noe av det en bruker mest, men genser høres litt kjedelig ut, så her har jeg “fiffa”opp litt med diverse tilbehør…til og med et skjerf rundt hode,så fikk jeg litt den langt hår følelsen..hehe..

Skinnjakka her har jeg hatt i mange år,og den er veldig myk og god, bruker den egentlig ikke så ofte…men tror jeg skal “hente”den litt frem igjen nå..

Ikke så ofte jeg bruker brune klær heller, men jeg liker det godt,og litt variasjon til det svarte kan jo være greit av og til.


Skjerf #vivekesBukse #kappahl Genser #teps&tees Jakke #aleksander Skolett ?


Ørepynt #cubus Klokke #cmyk Sko #økonomisko Veske #fretex Armbånd ?

#blogg #mote #fashion #mjøndalen #klær #norge

13 kommentarer
    1. Kjempefin 🙂 Den jakken din er bare SÅÅÅ fin <3 Og kult med et sånn skjerf rundt hodet. Litt hippie 🙂 Og det er tøft da 🙂 Klemmer <3

    2. frodith: Tusen takk, så hyggelig at du liker den :)…må jo tøffe seg litt når man er over 50 også..hehe…God fredagsklem til deg <3

    3. Dette fiksa du lett da :)) Brunt kan være fint det også =) Og dette var jo røft da , liker buksa godt :)) Den var litt meg så , hehe ;)) Ellers er det alltid stilig med skinnjakke ja :o) Og du har så mye staselig tilbehør bistandig , der har jeg faktisk noe å lære :)) Men ja også var det litt festlig med tørkle rundt hodet , tøffingen 😉 Og du ser jo smashing ut som alltid da =) <33 God helg til deg i dag og god klem <33

    4. cathrinehenriksen: Tusen takk <3...jeg har mye tilbehør og synes det pynter opp, men ender som regel med bare ei klokke eller noe, når jeg går ut døra 🙂
      Ja jeg måtte jo liksom prøve hvordan det føltes å ha langt hår....et skjerf er nok det nærmeste jeg kommer...hehe..Klem<3

    5. cathrinehenriksen: :)..jeg blir ikke fin når jeg prøver å spare håret litt…så jeg holder meg til det korte…i allefall når du sier jeg kler det..hehe…<3

    6. passion4lifeandtravel: Takk for det, ja det er jo de enkle klærne en bruker mest :)..måtte jo ha det litt morro også, og et skjerf rundt hodet kan jo være litt stilig…men jeg pleier ikke gå ut slik…men kanskje…når jeg blir 66…for da gjør man som man vil..Fin kveld du også<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg