Ha en fin dag !

Har inntatt frokosten i stua i dag, deilig havregrøt med blåbær på, og et glass skummet melk, sjelden jeg drikker melk for tida,men spiser jo mye ost og youghurt.

Nå skal jeg bare ut å handle litt mat og så håper jeg å få til en liten gåtur i ettermiddag.

Så ønsker jeg alle en dag med noen positive opplevelser, og husk det trenger ikke være mer enn en kopp te eller en liten gåtur.

 

 

 

(Litt uskarpt bilde pg.a lite lys )


#havregrøt #frokost #blogg #blåbær #melk #tine #norge #mjøndalen

32 kommentarer
    1. Havregrøt er godt, det vet jeg. Melk drikker jeg svært sjelden. Det har noe med at det er så slimdannende. Så det har jeg kuttet ut. Og faktisk er det sjelden jeg er forkjølet, etter jeg sluttet å drikke melk. Men jeg får også i meg ost i forskjellige varianter. Så håper at det er nok 🙂
      Selv har jeg startet dagen med et kakestykke i dag. Ikke sunt i det hele tatt. Men, har hatt gjester i går, og restene må jo spises, kan jo ikke kaste det 😉 Men kjenner at suget etter en brødskive begynner å melde seg, så neste måltid er ikke langt unna.
      I dag, og de neste dagene, skal jeg kun fokusere på å lese i bok, strikke, og se litt på netflix. Er totalt på felgen nå.
      Ha en strålende flott dag med tur og det hele 🙂
      Klemmer <3

    2. I dag fyller min beste venninne år. Hun er nettopp kommet hjem fra tur, og jeg gleder meg til mat og kaffe samens. Kanskje også en aldri så liten tur ut. Da tar vi med hundene og lufter vettet vårt, og nyter en god latter og mange historier.:)
      Mat er stort sett ett knekkebrød til frokost og to til lunsj::)

    3. Hei på deg
      Vi driver å rydder på biblioteket vår og midt mellom mine oppskriftsblader lå det et uåpnet norsk ukeblad og jammen tror jeg ikke modellen utenpå var deg :-)))) Kan det stemme. Flere sider inni med en artikkel om å være velkledd på jobben?
      Kjempeflotte bilder og så moro å finne!!

    4. Åååååh, jeg gleder meg til i mårra! De eneste dagene de har friske bær på super`n her er på tirsdag og torsdag, he he… 😀 Jeg elsker yoghurt naturell med rips og litt hakkede mandler, NOM!
      Ha en fin dag :*

    5. Eva:Blir liksom aldri lei av havregrøt :)…nei melke produkter i store” doser” bruker jeg ikke..men litt blir det…
      ..hehe..kan jo ikke kaste kaker nei…om det går ann pleier jeg å fryse di ned jeg..så jeg ikke trykker i meg når jeg egentlig ikke har lyst på..:):)
      Høres ut som en bra plan, ta det rolig og prøv å kos deg..Klem<3

    6. cathrinehenriksen: Så bra at det er noen smågleder i allefall :)..ikke sant ,havregrøt er godt..så du ikke hadde hatt så matlyst, håper det kommer seg :)…Klem<3

    7. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Så hyggelig, gratulerer til henne :)..ja da må dere kose dere masse 🙂
      Fin dag videre og klem fra meg <3

    8. Nemi Rebella: Ja da må du kose deg, friske bær er godt …:)
      Hørtes godt ut, mandler tåler jeg ikke , men usalta cashew nøtter hender det jeg bruker til slikt..
      Fortsatt fin dag du også 🙂 🙂

    9. Fru Stussli: Hei !
      Så gøy da, er nok meg..med en blomstrete bluse på forsiden…og velkledd på jobben inni bladet ..Tusen takk, og hyggelig at du fortalte meg det…Var egentlig ganske mye i N.u før ..men hun stylisten som ringte meg har slutta ..men det var veldig hyggelige jobber ..Ha en fin kveld <3

    10. Mandag morra blues…… husker den? For min del gjør jeg alltid kaffetraktern klar før jeg legger meg. Ha en fin aften……

    11. Havregrøt og blåbær til frokost er en god start på dagen, og holder deg gående noen timer før du blir sulten igjen :–D Det hender jeg spiser det til lunsj på jobben,.:-D
      Da fikk du deg en herlig kveldstur i vårtemperatur i okt. måned også, annebe 😀
      Nå kan du bare kose deg resten av kvelden i sofakroken med te og en god bok:-D ;-D
      Ha en strålende mandagskveld, søte deg <3 Klem

    12. rita johannessen: Ja om jeg ikke har det til frokost, spiser jeg gjerne havregrøt til lunsj…:)
      Det var jo bare helt nydelig ute, kan gjerne være slik en stund til 🙂
      Skal spise kveldsmat og se 71 grader nord snart:).. må få meg ei god bok snart, men er avhengig av lydbok, sitte bøyd med nakken er helt håpløst for meg..Fin kveld videre…Klem<3

    13. Så koselig, og så sant – det trenger ikke være mye som skal til for å lyse opp dagene litt:) Er så mye vi kan gjøre selv for å få positive innslag i dagene:)

    14. Fromfat2phat: Takk, ja man blir flinkere med åra til å sette pris på enkle ting :)..og selv om ikke alt er positivt, er det som regel noe å glede seg over 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg