Vært i bursdag…i vintervær…

Nå har vi akkurat kommet hjem fra 2x 50år`s feiring. hyggelig selskap med kaffe og kaker. Har ikke hatt med kamera da det kan bli litt masete, og en må spørre folk om det er ok å bruke bildene osv.

Vi ble veldig forsinket til selskapet, for da vi begynte å kjøre var det slappsevær, og da vi kom litt lenger opp i bakken  skjønte vi at det bare var å snu og skifte til vinterdekk..og det var bra ,for der oppe var det full vinter og et godt lag med snø…

 Et bilde av  gavene vi hadde med skal dere få ..hehe.., syns det blir litt fint med slike gaveposer, og er det folk du ikke ønsker å gi alkohol til ,er det mye godt alkoholfritt en kan putte oppi også.

God natt !


#bursdag #blogg #vinmonopolet #nille #selskap

 

17 kommentarer
    1. Koselig å dra i selskap. Men uheldig med været da. Jeg håper enda det er en stund til vi får det været her 😉
      Ha en fin resten av kvelden 🙂
      God klem <3

    2. Veldig fine gaver, og i sånne poser blir det ekstra kos 🙂 Hyggelig å feire litt bursdag sånn midt i uka 🙂 Nå er det snart senga her 😀 og lade opp til siste dag før helga 😀 Klemmer <3

    3. Datteren min skal strikke mariusgenservinholder til bestefaren hennes 🙂
      Tror de blir fine 🙂
      Disse var kule også -eg elsker gaveposer, syns det er dekorativt 🙂
      <3

    4. Eva: Ja det kom litt boms på. Og mange måtte ha hjelp av Naf og sto fast o.l..vi fikk heldigvis snudd i tide og bytta dekk..men vi rakk litt kaker og kaffe også…Sov godt <3

    5. frodith: Ja ,det gjør seg med litt pen innpakking også :)..veldig fint med gode kaker og kaffe sånn på en Torsdag <3...Du sover vel godt nå...så fin morgendag til deg <3

    6. cuskima: Det hørtes ut som en super gave..og selvlaget er jo ekstra fint :)..men jeg synes det er greit å kjøpe noe..så da er disse fine også 🙂 Sov godt <3

    7. Vinterføre er her og tid for dekkskifte, bør ta det i helgen selv. Koslig med selskap og det er bare sundt og glemme kamera hjemme. Ikke alt man ønsker og legge ut på bloggen heller. Ha en fin dag.

    8. God morgen. Først ein liten kommentar til brøda igjenn som du hadde i går. Eg spiser stort sett lavkarbo eg da. Derfor spiser vi ikkje mel i det heile tatt. Men skeier ut i festlige anledninger og når vi har besøk. Mye karbohydrater gjør kroppen min dårligere. Masse mer betennelser og verk. Så i dag skal eg lage to sorter pannekaker til middag. Ein lavkarbo variant og ein vanlig variant. No har eg fått karbohydratene ut av kroppen etter besøket forrige helg, Så denne helgen skal eg vere flinkere. Orker ikkje å verke så mye denne helgen også.
      Eg bestilte nye vinterdekk i dag. Ein må vere skikkelig skodd. Og nytt batteri. Det liker ikkje kulde, da vil ikkje bilen starte. Så da er det bare å skifte. Flott gave dere gav foresten. Ha ein god dag vennen. klem

    9. Helge: Ja vi hadde også tenkt å ta det i helga…men det ble litt for sent gitt…men nå er det gjort på den ene bilen i allefall :)…ja er like greit å ikke ha med kameraet bestandig.
      Fin dag videre du også 🙂

    10. gretashobby: Ok, jeg spiser jo brød hver dag 2-3 skiver..kanskje jeg burde trappe ned litt..jeg verker jo også mye i kroppen :)…og har kronisk senebetennelse i skuldre..men tror det har mer med mange års anspenthet å gjøre…Ja skikkelige vinter dekk, det MÅ en ha…
      Fortsatt fin dag og en stor klem fra meg <3

    11. Hei på deg! Her er det ikke vinterdekkføre enda, det pøsregner, men må vel bestille time på Dekkhotellet til omlegging på begge bilene – og det i dag, kanskje 😉 Koselig å både få og å gi bort presanger med stilig innpakning, da blir det likesom en ekstra omtenksom gave, synes jeg. Ha en koselig helg, vi skal ha foreldrene mine på kalkunmiddag på søndag, det blir stas for dem – og oss 😀 Klemmer i regnvær til deg <3

    12. Lene S.: Hei ! Ja her og regner det nå, men vi bor litt opp i høyden, så greit at i allefall en av bilene er klar med vinterdekk nå :)..Ja legger man litt ekstra i innpakkingen blir de enkleste ting..litt finere..Kalkunmiddag med besøk,det blir nok koselig..vi skal i 95 års lag tilmormor på søndag…ellers rolig helg….Stor klem tilbake <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg