Feiring på forskudd

I dag har vi hatt en liten feiring her i huset, for yngste sønn som fyller 27år neste uke. ..med kaffe og kaker og mor og oldemor på besøk.

Suksesskake er en favoritt som guttene her alltid ønsker seg, så da ble det det og kanelsnurrer, som blei veldig vellykket denne gangen, om jeg selv skal si det..hehe

Hyggelig å være fire generasjoner samlet

Bildet under..av yngste sønn og kjæresten , se hennes blogg ved å trykke her…


Helt nybakte…nam !

Bildet under eldste sønn hadde med den nye gitaren (syv strenger)………..Mor og oldemor (for guttene altså )

#blogg #gitar #bursdag #kanelsnurrer #suksesskake  #mjøndalen

 

33 kommentarer
    1. Suksesskake er bare verdens beste kake, absolutt min favoritt også 🙂 Den så veldig god ut. Gratulerer med dagen til sønnen din også. Det er kjempeflott at det feires selv om han er voksen for lenge siden 🙂
      Kos å samle familie på den måten der 🙂
      Ha en fortsatt kjempefin kveld 🙂
      Klem <3

    2. Så koselig dag 🙂 Det er utrolig å være 4 generasjoner sånn, ikke verst. Mamma er også oldemor, men den ungen er bare 2 år, som hun er oldemor til liksom 😀 Så det er forskjell i de forskjellige familier 🙂 Koselig å kunne være 4 generasjoner sånn, voksne alle sammen. Herlige gjengen din der da 🙂 Og suksesskake er jo kjempegodt <3 Ha en fin kveld fineste <3 KLemmer <3

    3. Så koselige bilder av familien din 🙂
      Kanelsnurrer er noe av det beste jeg vet. Kjenner jeg må bake det igjen snart 😀 Kanskje du har en oppskrift på dine å dele? Til vanlig bruker jeg bare vanlig bolledeig.
      Klem

    4. Eva: Ja det er kosekake nr 1 her i huset…:)Takker for gratulasjon til sønn..ja vi prøver å få til en liten sammenkomst når det er bursdag, selv om guttene er blitt voksne..hyggelig 🙂
      Fortsatt fin kveld du også…Klem fra meg <3

    5. frodith: Veldig koselig var det…min bestemor er jo tippoldemor til en på 10år også hun…:)
      Husker når jeg gikk på skolen at mamma var så ung i forhold til mange av de andre mammane..
      Den kaka er utrolig god…nam:)….Klem<3

    6. Fru Stussli:Tusen takk :)..Jeg bruker også en bolledeig, men denne gangen sto de til “kaldheving”..i fire timer, og da synes jeg deigen ble ekstra fin..men kan legge ut oppskrifta snart,
      i kveld har det vært litt mye å gjøre…Klem til deg også<3

    7. Therese Bråthen: Takk så mye, ja når flere skal samles må man finne en dag alle kan, ikke alltid like enkelt,men vi fikk det til 🙂 🙂

    8. ja skjer ikkje for ofte det nei. Var anderledes før i verden -da var bestefaren min barnevakt for oss ungene -litt anderledes dengang-morsomme minner om han -en fantastisk person <3

    9. Grattis til sønnen – ikke verst at oldemor lever når man er 27 år. Det så ut som deilige boller og kos at 4 genrasjoner kan samles. Det er nok lenge mellom hver gang tenker jeg.

    10. Koselige bilder. Kjekt å kunne vere med å feire sønnen, sjølv når han er blitt så voksen. Sjelden eg er saman med min når dei fyller år. Flott gitar da. Kjekke unge mennesker. HA ein fin dag

    11. Helge: Takker for det :)…nei vi er heldige som har henne, og hun fyller 95år om to uker..vi koste oss med kakene vi,Blir ikke så ofte at alle er på en gang..men prøver å få det til når de er bursdager…Fin dag til deg !

    12. gretashobby: Tusen takk, vi prøver å samles på gebursdager , men vi er ganske ofte med gutta våre,de bor jo ikke så langt unna. Og jeg har med mamma til mor omtrent hver Torsdag, men men alle generasjoner på en gang ,det blir av og til.
      Ja han var fornøyd med den nye gitaren, syv strenger,så den er litt annerledes enn de han har fra før..Klem og fin dag <3

    13. lulltove: Takk det var det:) Det er jo ikke mel i den, men melis…så da er den kanskje glutenfri da ?
      Så at du skulle kose deg i dag ja…det blir nok fint 🙂 Klem<3

    14. SÅ koselig når generasjonene er samlet og gratulerer til sønnen, serveringen var ikke verst den heller 😀 Her må gjengen klare seg selv i helga, jeg skal jobbe, men de sulter ikke i hjel ved brødboksen, heldigvis 😉 Ha en koselig høsthelg <3

    15. Lene S.: Takk, ja vi koste oss..og kakene smakte, gjør det litt enkelt med en slik ettermiddags bursdag, og det enkle er jo ofte det beste sies det..:) 🙂
      Da får du ha en trivelig helg på jobb..og gjengen klarer seg nok fint 🙂

    16. cathrinehenriksen: Så hyggelig, tusen takk..ja oldemor (til guttane )blir 95 år i oktober, så hun har i allefall gode gener.:)…hehe, nei da regner jeg med du mener det da 🙂 🙂
      Takk for gratulasjon til sønn og god klem tilbake <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg